Dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dostawa odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego, dostawa odczynników do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu

Data publikacji 2018-04-19
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
Miejscowość Gostyń
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547979-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336965000, 333696500, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dostawa odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego, dostawa odczynników do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu,

Zamawiający podzielił zamówienie na X pakietów:

Pakiet I Zadanie A – Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli oraz części zużywalnych do analizatora biochemicznego
Zadanie B – Dzierżawa analizatora biochemicznego
Pakiet II Dostawa suchych testów i testów do badań serologicznych
półilościowych
Pakiet III Dostawa odczynników, akcesoriów i części zużywalnych do analizatora
równowagi kwasowo – zasadowej ABL 5 wraz z usługami serwisowymi
Pakiet IV Dostawa odczynników i akcesoriów do koagulometru K-3002 OPTIC wraz
z usługami serwisowymi
Pakiet V Dostawa odczynników do badań serologicznych
Pakiet VI Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
Pakiet VII Dostawa pojemników do materiału biologicznego
Pakiet VIII :
Zadanie A – Dostawa testów immunoenzymatycznych.
Zadanie B – Dzierżawa analizatora immunochemicznego
Pakiet IX Dostawa probówko – strzykawek oraz igieł do pobierania krwi
metodą aspiracyjno- próżniową oraz probówkami do pobierania krwi mikrometodą.
Pakiet X Dostawa odczynników i akcesoriów do analizatora hematologicznego
3 DIFF MEDONIC M wraz z usługami serwisowymi


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo – cenowy, w załączniku nr 1 do Pakietu I określającym wymagania jakie musi spełniać analizator biochemiczny oraz w załączniku nr 1 do Pakietu VIII określającym wymagania jakie musi spełniać analizator immunochemiczny oraz załączniku nr 1 do pakietu IX.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 262d5af3-34d6-447c-aff5-b7c1091bbe19
Biuletyn 547979-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
Regon 411050155
Zamawiajacy adres ulica Pl. K. Marcinkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8/9
Zamawiajacy miejscowosc Gostyń
Zamawiajacy kod pocztowy 63-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 65 572 67 00 do 04
Zamawiajacy fax 65 572 11 01
Zamawiajacy email przetargi.spzozgostyn@gmail.com
Adres strony url www.szpitalgostyn.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalgostyn.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalgostyn.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pl. Karola Marcinkowskiego 8/9, Biurowiec A, pokój nr 9, 63-800 Gostyń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dostawa odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego, dostawa odczynników do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dostawa odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego, dostawa odczynników do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu, Zamawiający podzielił zamówienie na X pakietów: Pakiet I Zadanie A – Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli oraz części zużywalnych do analizatora biochemicznego Zadanie B – Dzierżawa analizatora biochemicznego Pakiet II Dostawa suchych testów i testów do badań serologicznych półilościowych Pakiet III Dostawa odczynników, akcesoriów i części zużywalnych do analizatora równowagi kwasowo – zasadowej ABL 5 wraz z usługami serwisowymi Pakiet IV Dostawa odczynników i akcesoriów do koagulometru K-3002 OPTIC wraz z usługami serwisowymi Pakiet V Dostawa odczynników do badań serologicznych Pakiet VI Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego Pakiet VII Dostawa pojemników do materiału biologicznego Pakiet VIII : Zadanie A – Dostawa testów immunoenzymatycznych. Zadanie B – Dzierżawa analizatora immunochemicznego Pakiet IX Dostawa probówko – strzykawek oraz igieł do pobierania krwi metodą aspiracyjno- próżniową oraz probówkami do pobierania krwi mikrometodą. Pakiet X Dostawa odczynników i akcesoriów do analizatora hematologicznego 3 DIFF MEDONIC M wraz z usługami serwisowymi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo – cenowy, w załączniku nr 1 do Pakietu I określającym wymagania jakie musi spełniać analizator biochemiczny oraz w załączniku nr 1 do Pakietu VIII określającym wymagania jakie musi spełniać analizator immunochemiczny oraz załączniku nr 1 do pakietu IX.
Cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Oświadczenie zobowiązujące oferenta po wygraniu przetargu do dostarczenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego Kart charakterystyk odczynników w języku polskim oraz Kart charakterystyk substancji niebezpiecznych (dla produktów zawierających w swoim składzie substancje niebezpieczne) w języku polskim – dotyczy Pakietu I zadanie A ,II, III, IV, VIII zadanie A oraz X. W przypadku wątpliwości zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przesłania kopii dokumentów. Oferent, który wygra przetarg zobowiązany będzie dostarczyć kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem) w terminie wskazanym przez zamawiającego). b) Zaświadczenie o wpisie do rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych albo deklaracje zgodności CE lub dokument zgłoszenia do rejestru wyrobów oznaczonych znakiem CE, natomiast w przypadku odczynników do badan immunohematologicznych ( dotyczy pakietu nr V pozycja 1 do 6 ) muszą dodatkowo posiadać numer jednostki notyfikowanej. c) Aplikacje dotyczące odczynników Pakietu I Zadanie A (dopuszczalna forma na płycie CD lub pendrive). d) Aplikacje dotyczące odczynników Pakietu VIII Zadanie A (dopuszczalna forma na płycie CD lub pendrive). e) Oświadczenie producenta odczynników, że ISI oraz średni czas prawidłowy wyznaczone są na aparat K-3002 Optic – dotyczy pakietu IV.
Inne dokumenty niewymienione Dotyczy grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SIWZ 1) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Do oferty należy dołączyć również: a) Formularz asortymentowo - cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony załącznik nr 1 do pakietu I załącznik, nr 1 do pakietu VIII, załącznik nr 1 do pakietu IX (jeżeli dotyczy). c) Formularz oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów lub dokument(-y), z którego(-ch) będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy załącznik nr 5, 5b, 5c, 5d, 5e, 5f, 5g, 5h, 5j, 5k do SIWZ w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy w następujących przypadkach na określonych warunkach: 1) zmiana danych Dostawcy lub Zamawiającego bez zmiany samych stron umowy (zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy) w przypadku zaistnienia wymienionych wyżej zmian po stronie stron umowy, 2) zmiana wynagrodzenia Dostawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 3) zmiana „asortymentu” poprzez jego zastąpienie nowocześniejszym o lepszych parametrach przy zachowaniu dotychczasowej ceny (dotyczy Pakietów: I zadanie A, II – VII, VIII zadanie A, IX i X), 4) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, 5) obniżenia cen poszczególnego pełnowartościowego asortymentu przez Dostawcę w związku z trwającą promocją lub w innych uzasadnionych przypadkach. 6) zmiana przedstawicieli reprezentujących Zamawiającego lub Dostawcę podczas realizacji umowy w przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych wymienionych wyżej osób, b) nie wywiązywania się wymienionych osób z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana wymienionych wyżej osób okaże się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron (np. rezygnacja itp.). Zmiana umowy odbywa się na wniosek stron umowy i wymaga wykazania przez stronę występującą z wnioskiem o zmianę umowy wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany w szczególności wniosek winien zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany, koszt zmiany i sposób jego obliczenia, wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i zgody Zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego aneksu. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umów dzierżawy – załącznik nr 5a i 5i do SIWZ w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy w następujących przypadkach na określonych warunkach: 1) zmiana danych Wydzierżawiającego lub Zamawiającego bez zmiany samych stron umowy (zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy) w przypadku zaistnienia wymienionych wyżej zmian po stronie stron umowy, 2) zmiana wynagrodzenia Wydzierżawiającego w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 3) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, 4) obniżenia wysokości czynszu przez Dostawcę w związku z trwającą promocją lub w innych uzasadnionych przypadkach. 5) zmiana przedstawicieli reprezentujących Zamawiającego lub Wydzierżawiającego podczas realizacji umowy w przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych wymienionych wyżej osób, b) niewywiązywania się wymienionych osób z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana wymienionych wyżej osób okaże się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron (np. rezygnacja itp.). 2. Zmiana umowy odbywa się na wniosek stron umowy i wymaga wykazania przez stronę występującą z wnioskiem o zmianę umowy wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany w szczególności wniosek winien zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany, koszt zmiany i sposób jego obliczenia, wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i zgody Zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego aneksu.
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I Zadanie A Zadanie B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33369650-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet I Zadanie A – Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli oraz części zużywalnych do analizatora biochemicznego - 33 pozycje Zadanie B – Dzierżawa analizatora biochemicznego - 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa suchych testów i testów do badań serologicznych półilościowych - 17 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa odczynników, akcesoriów i części zużywalnych do analizatora równowagi kwasowo – zasadowej ABL 5 wraz z usługami serwisowymi - 16 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa odczynników i akcesoriów do koagulometru K-3002 OPTIC wraz z usługami serwisowymi - 7 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa odczynników do badań serologicznych - 9 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet VI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - 14 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet VII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa pojemników do materiału biologicznego - 8 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet VIII : Zadanie A Zadanie B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie A – Dostawa testów immunoenzymatycznych - 15 pozycji Zadanie B – Dzierżawa analizatora immunochemicznego - 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet IX
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa probówko – strzykawek oraz igieł do pobierania krwi metodą aspiracyjno- próżniową oraz probówkami do pobierania krwi mikrometodą. - 19 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet X
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa odczynników i akcesoriów do analizatora hematologicznego 3 DIFF MEDONIC M wraz z usługami serwisowymi - 6 pozycji
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności dla pakietu I Zadanie B – Dzierżawa analizatora biochemicznego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin płatności-dla pakietów I Zadanie A, II, III, IV, V, VI, VII, VIII Zdanie A, IX, X
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin płatnościdla pakietu VIII Zadanie B – Dzierżawa analizatora immunochemicznego
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Ocena techniczna dla pakietu I Zadanie B – Dzierżawa analizatora biochemicznego
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)