Dostawa posiłków profilaktycznych

Data publikacji 2018-04-19
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Łódzki Zakład Usług Komunalnych
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547950-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158942003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia pn. DOSTAWA POSIŁKÓW PROFILAKTYCZNYCH są dostawy posiłków profilaktycznych w następującym asortymencie i ilościach:

flaki wołowe 500 g - do ilości : 12.100 szt.
gołąbki w sosie pomidorowym 500 g - do ilości : 12.100 szt.
gulasz wieprzowy 500 g - do ilości : 12.100 szt.
fasola po bretońsku z kiełbasą 500 g - do ilości : 12.100 szt.
klopsiki w sosie pomidorowym 500 g - do ilości : 12.100 szt.

Wymagania jakościowe powyższego asortymentu:

50-55% węglowodanów
30-35% tłuszczu
min. 15% białka
wartość kaloryczna : ok. 1000 kcal (ale nie mniej niż 950 kcal)

Szczegółowy opis i wymagania Zamawiającego zamieszczony został w załączniku do specyfikacji i we wzorze umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6c5512da-fb78-480c-890c-b1decd28ebab
Biuletyn 547950-N-2018
Zamawiajacy nazwa Łódzki Zakład Usług Komunalnych
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowe Sady
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 94102
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy email zaklad@lzuk.lodz.pl
Adres strony url http://lzuk.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://lzuk.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://lzuk.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Łódzki Zakład Usług Komunalnych 94-102 Łódź, ul. Nowe Sady 19; sekretariat - pok. 210
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa posiłków profilaktycznych
Numer referencyjny 6/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia pn. DOSTAWA POSIŁKÓW PROFILAKTYCZNYCH są dostawy posiłków profilaktycznych w następującym asortymencie i ilościach: flaki wołowe 500 g - do ilości : 12.100 szt. gołąbki w sosie pomidorowym 500 g - do ilości : 12.100 szt. gulasz wieprzowy 500 g - do ilości : 12.100 szt. fasola po bretońsku z kiełbasą 500 g - do ilości : 12.100 szt. klopsiki w sosie pomidorowym 500 g - do ilości : 12.100 szt. Wymagania jakościowe powyższego asortymentu: 50-55% węglowodanów 30-35% tłuszczu min. 15% białka wartość kaloryczna : ok. 1000 kcal (ale nie mniej niż 950 kcal) Szczegółowy opis i wymagania Zamawiającego zamieszczony został w załączniku do specyfikacji i we wzorze umowy.
Cpv glowny przedmiot 15894200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-05-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia do momentu wykorzystania przyjętej w umowie kwoty, jednak nie dłużej niż do 3 miesięcy. Zmiana taka zostanie wprowadzona w formie aneksu do umowy.
Okreslenie warunkow uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego tj.: sumę min. 100 tys. zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow [Numeracja zgodna z siwz]: 5.1.3.1 należyte wykonanie i prawidłowe ukończenie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dostaw posiłków profilaktycznych i / lub regeneracyjnych o wartości min. 100 000,00 zł brutto/ w ciągu roku 5.1.3.2 posiadanie wdrożonego systemu Zapewnienia Bezpieczeństwa Zdrowotnego Żywności HACCP zgodnie z wymogami norm DS.3027 bądź ISO 2200 lub równorzędnych. 5.1.3.3 dysponowanie środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów żywnościowych objętych niniejszym zamówieniem.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen [Numeracja zgodna z siwz]: 7.1.2 aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.2. SIWZ oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.2. 7.2 Każdy WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://lzuk.lodz.pl) w zakładce Biuletynu Informacji Publicznej przekazać Zamawiającemu (str. ŁZUK -> BIP -> Przetargi) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 7.3 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7.4 WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 USTAWY PZP W ZAKRESIE POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA: NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, , oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj.: potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na mocy art. 24 ust. 5 pkt 1 w postaci: 7.4.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 7.7. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, tj.: [Numeracja zgodna z siwz]: 7.5.1 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej - zgodnie z art. 61 i art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 ze zmianami); 7.5.1 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego tj.: sumę określoną w pkt. 5.1.2.1 siwz; Preferowane jest złożenie polisy OC, jednak jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, zgodnie z art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 7.5.3 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: 7.5.3.1 Wykazu dostawy (sprzedaży) posiłków profilaktycznych i/lub regeneracyjnych o łącznej wartości min. 100 000,00 zł brutto/ w ciągu roku - (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 7.5.3.2 Dokumentów dot. posiadania wdrożonego systemu Zapewnienia Bezpieczeństwa Zdrowotnego Żywności HACCP zgodnie z wymogami norm DS.3027 bądź ISO 2200 lub równorzędnych. 7.1.3.3 Oświadczenia dotyczącego dysponowania środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów żywnościowych objętych niniejszym zamówieniem (na druku formularza ofertowego) potwierdzonego dodatkowo przedłożeniem Aktualnego zezwolenia właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego (Sanepidu) na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności (samochód przewożący żywność musi być do tego przystosowany i posiadać pozytywną decyzję Sanepidu), zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywości i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 136 poz. 914, ze zm. ). Ze złożonego dokumentu winien wynikać okres jego ważności. W przypadku braku takiego zapisu w dokumencie, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż zezwolenie jest ważne na dzień składania niniejszego dokumentu. 7.6. Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunku udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, a jednocześnie służyć będą ocenie w jednym z kryterium, każdy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą próbki wskazanych dalej w treści specyfikacji posiłków profilaktycznych (patrz pkt 14.4. SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Formularz cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do siwz) będący potwierdzeniem spełnienia zapisów specyfikacji, potwierdzenie zaoferowanej ceny zamieszczonej w formularzu ofertowym i stanowiący podstawę do późniejszego rozliczania się Stron. (Dokument składany na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 14 nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji: 1) zmiana jest nieistotna, 2) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem Podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż Podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji zamówienia, 3) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, 4) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, -jeżeli te zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 6) wystąpienia siły wyższej ( - Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia do momentu wykorzystania przyjętej w umowie kwoty, jednak nie dłużej niż do 3 miesięcy. Zmiana taka zostanie wprowadzona również w formie aneksu do umowy. 4. Zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy – Prawo zamówień publicznych, nie stanowią: 1)zmiana danych teleadresowych stron, 2)zmiana danych rejestrowych stron, 3)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy.
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Jakość produktu
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)