Dostawa sprzętu specjalistycznego i środków ochrony indywidualnej - 4 Części

Data publikacji 2018-04-19
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież specjalna,
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547856-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351100008, 184100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego i środków ochrony indywidualnej”. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery części:
Część nr 1: Zakup sprzętu specjalistycznego w ramach projektu nr 1/PPR2017/M2018,
Część nr 2: Zakup środków ochrony indywidualnej w ramach projektu nr 1/PPR2017/M2018,
Część nr 3: Zakup sprzętu specjalistycznego w ramach projektu nr 2/PPR2017/M2018,
Część nr 4: Zakup środków ochrony indywidualnej w ramach projektu nr 2/PPR2017/M2018.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 57e1c09b-ae65-41cb-a78a-fb0fe020ea84
Biuletyn 547856-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Regon 00017341000000
Zamawiajacy adres ulica Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 52/54
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-629
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5617624,
Zamawiajacy fax 22 8330724
Zamawiajacy email zam.pub@sgsp.edu.pl,
Adres strony url www.sgsp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia państwowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sgsp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Główna Słuzby Pożarniczej ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu specjalistycznego i środków ochrony indywidualnej - 4 Części
Numer referencyjny PN 7/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego i środków ochrony indywidualnej”. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery części: Część nr 1: Zakup sprzętu specjalistycznego w ramach projektu nr 1/PPR2017/M2018, Część nr 2: Zakup środków ochrony indywidualnej w ramach projektu nr 1/PPR2017/M2018, Część nr 3: Zakup sprzętu specjalistycznego w ramach projektu nr 2/PPR2017/M2018, Część nr 4: Zakup środków ochrony indywidualnej w ramach projektu nr 2/PPR2017/M2018.
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-04T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na oferowany towar wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z § 6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.) – dotyczy Części 1 (poz. 3, 4, 7, 8), Części 2, Części 3 (poz. 2, 3, 7, 8) i Części 4. 2. Aktualny certyfikat oceny typu WE dla oferowanego wyrobu wydany przez upoważnioną do tego jednostkę notyfikowaną zawierający informacje o warunkach jego wydania, opisy i rysunki niezbędne do identyfikacji oferowanego przedmiotu. Jeżeli certyfikat jest starszy niż 1 rok, dodatkowo aktualne sprawozdanie z badań potwierdzające kontrolę jakości w ramach sprawozdania nadzoru nad certyfikatem WE przez jednostkę notyfikowaną – zgodnie z § 40 lub § 41 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005r. Nr 259, poz. 2173)– dotyczy Części 2 i 4. 3. Deklaracja zgodności WE dla oferowanego produktu, sporządzona zgodnie z wymaganiami § 36 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) oraz wymaganiami stosownych norm. Deklarację zgodności WE wystawia producent lub jego upoważniony przedstawiciel – dotyczy Części 2 i 4
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Części nr 1: 1900,00 złotych, Części nr 2: 1000,00 złotych, Części nr 3: 1100,00 złotych, Części nr 4: 1800,00 złotych, w jednej z poniższych form: 1) w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Banku BGŻ BNP PARIBAS nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej*, 3) w gwarancjach bankowych*, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych*, 5) w poręczeniach udzielonych przez podmioty*, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). * wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp *Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt 11.2 SIWZ. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM – zamówienie: PN 7/18 dotyczy części numer: ……… nazwa: ……………………………… Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych za zgodą Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian i ich uzasadnienie. Zmiany obowiązują z dniem podpisania aneksu lub ich pisemnej akceptacji przez drugą Stronę pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 tej ustawy, w zakresie: 1) zmiany: firmy, nazwy, adresu, formy prawnej działania; 2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, zmiany Stron w Umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego; 3) zmiany sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 4) okoliczności wynikających z działania siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem niedopuszczalności zmiany, gdy wyklucza ją inne postanowienie Umowy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować; 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; 6) innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania Umowy; 7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy; 8) zmiany producenta, dystrybutora lub gwaranta w przypadku jego upadłości lub likwidacji; 9) nieistotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, - z zastrzeżeniem, że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany Umowy w zakresie: osób wskazanych w § 10 ust. 3 i 4, numerów telefonów, adresów wskazanych w Umowie, zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, zawiadamiając o tym niezwłocznie drugą Stronę w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wszystkie postanowienia, o których mowa w ust. 1 i 3, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie, bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do Umowy: 1) przedłużenia terminu wykonania dostawy wskutek nieprzewidzianych okoliczności zewnętrznych, niezawinionych przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie; 2) w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu, zmiany nazwy handlowej sprzętu przez producenta w stosunku do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, którego kopia stanowi załącznik nr 2 do Umowy i ofercie przetargowej, której kopia stanowi załącznik nr 3 do Umowy, dopuszcza się zamianę na inne równoważne (tożsame pod względem funkcjonalnym), o nie gorszej jakości, oraz w granicach tej samej ceny jednostkowej, po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu takiej zmiany przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia przyczyny zmiany Umowy obciąża Wykonawcę. 4. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści Umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawa. 5. O zaistnieniu zmian Strony zawiadomią się nawzajem pisemnie, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, w terminie do 7 dni od dnia zaistnienia zmiany.
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu specjalistycznego w ramach projektu nr 1/PPR2017/M2018
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego, tj. wyważarki hydraulicznej, narzędzi burzących typu hooligan, rozdzielaczy kulowych, prądownic, reflektorów LED z ładowarką, wentylatorów oddymiających, węży pożarniczych tłocznych, przenośnego masztu oświetleniowego, zestawu do uszczelniania wycieków, lanc gaśniczych, kasetonów na węże tłoczne i myjki do węży. Zakup w ramach realizacji programu Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP Polska Pomoc Rozwojowa nr projektu MSZ PPR 1/PPR2017/M2018.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup środków ochrony indywidualnej w ramach projektu nr 1/PPR2017/M2018
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej, tj. butów strażackich, hełmów strażackich, rękawic specjalnych i kominiarek. Zakup w ramach realizacji programu Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP Polska Pomoc Rozwojowa nr projektu MSZ PPR 1/PPR2017/M2018.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu specjalistycznego w ramach projektu nr 2/PPR2017/M2018
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego, tj. trójnóg + zestaw ratowniczy, rozdzielaczy kulowych, prądownic, reflektorów LED z ładowarką, przecinarki spalinowej, wentylatora oddymiającego i węży pożarniczych tłocznych. Zakup w ramach realizacji programu Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP Polska Pomoc Rozwojowa nr projektu MSZ PPR 2/PPR2017/M2018.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup środków ochrony indywidualnej w ramach projektu nr 2/PPR2017/M2018
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej, tj. ubrań specjalnych, butów strażackich, hełmów strażackich, rękawic specjalnych i kominiarek. Zakup w ramach realizacji programu Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP Polska Pomoc Rozwojowa nr projektu MSZ PPR 2/PPR2017/M2018.
  

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres udzielonej bezpłtnej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)