GuidZP400 |
57e1c09b-ae65-41cb-a78a-fb0fe020ea84
|
Biuletyn |
547856-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Służby Pożarniczej
|
Regon |
00017341000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52/54
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-629
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5617624,
|
Zamawiajacy fax |
22 8330724
|
Zamawiajacy email |
zam.pub@sgsp.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.sgsp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia państwowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sgsp.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Główna Słuzby Pożarniczej ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu specjalistycznego i środków ochrony indywidualnej - 4 Części
|
Numer referencyjny |
PN 7/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego i środków ochrony indywidualnej”. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery części:
Część nr 1: Zakup sprzętu specjalistycznego w ramach projektu nr 1/PPR2017/M2018,
Część nr 2: Zakup środków ochrony indywidualnej w ramach projektu nr 1/PPR2017/M2018,
Część nr 3: Zakup sprzętu specjalistycznego w ramach projektu nr 2/PPR2017/M2018,
Część nr 4: Zakup środków ochrony indywidualnej w ramach projektu nr 2/PPR2017/M2018.
|
Cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-04T00:00:00+02:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na oferowany towar wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z § 6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.) – dotyczy Części 1 (poz. 3, 4, 7, 8), Części 2, Części 3 (poz. 2, 3, 7, 8) i Części 4.
2. Aktualny certyfikat oceny typu WE dla oferowanego wyrobu wydany przez upoważnioną do tego jednostkę notyfikowaną zawierający informacje o warunkach jego wydania, opisy i rysunki niezbędne do identyfikacji oferowanego przedmiotu. Jeżeli certyfikat jest starszy niż 1 rok, dodatkowo aktualne sprawozdanie z badań potwierdzające kontrolę jakości w ramach sprawozdania nadzoru nad certyfikatem WE przez jednostkę notyfikowaną – zgodnie z § 40 lub § 41 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005r. Nr 259, poz. 2173)– dotyczy Części 2 i 4.
3. Deklaracja zgodności WE dla oferowanego produktu, sporządzona zgodnie z wymaganiami § 36 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) oraz wymaganiami stosownych norm. Deklarację zgodności WE wystawia producent lub jego upoważniony przedstawiciel – dotyczy Części 2 i 4
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Części nr 1: 1900,00 złotych,
Części nr 2: 1000,00 złotych,
Części nr 3: 1100,00 złotych,
Części nr 4: 1800,00 złotych,
w jednej z poniższych form:
1) w pieniądzu,
ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
w: Banku BGŻ BNP PARIBAS nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego.
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej*,
3) w gwarancjach bankowych*,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych*,
5) w poręczeniach udzielonych przez podmioty*, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
* wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie
z ustawą Pzp
*Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt 11.2 SIWZ.
Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM – zamówienie:
PN 7/18 dotyczy części numer: ……… nazwa: ………………………………
Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą),
w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych za zgodą Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian i ich uzasadnienie. Zmiany obowiązują z dniem podpisania aneksu lub ich pisemnej akceptacji przez drugą Stronę pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 tej ustawy, w zakresie:
1) zmiany: firmy, nazwy, adresu, formy prawnej działania;
2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, zmiany Stron w Umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego;
3) zmiany sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;
4) okoliczności wynikających z działania siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem niedopuszczalności zmiany,
gdy wyklucza ją inne postanowienie Umowy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować;
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń
lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie
to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego
lub faktycznego;
6) innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania Umowy;
7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;
8) zmiany producenta, dystrybutora lub gwaranta w przypadku jego upadłości lub likwidacji;
9) nieistotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
- z zastrzeżeniem, że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany Umowy w zakresie: osób wskazanych w § 10 ust. 3 i 4, numerów telefonów, adresów wskazanych w Umowie, zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, zawiadamiając o tym niezwłocznie drugą Stronę w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wszystkie postanowienia, o których mowa w ust. 1 i 3, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie, bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania
do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do Umowy:
1) przedłużenia terminu wykonania dostawy wskutek nieprzewidzianych okoliczności zewnętrznych, niezawinionych przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie;
2) w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu, zmiany nazwy handlowej sprzętu przez producenta w stosunku do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, którego kopia stanowi załącznik nr 2 do Umowy i ofercie przetargowej, której kopia stanowi
załącznik nr 3 do Umowy, dopuszcza się zamianę na inne równoważne (tożsame pod względem funkcjonalnym), o nie gorszej jakości, oraz w granicach tej samej ceny jednostkowej, po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu takiej zmiany przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia przyczyny zmiany Umowy obciąża Wykonawcę.
4. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych utrata mocy
lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści Umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawa.
5. O zaistnieniu zmian Strony zawiadomią się nawzajem pisemnie, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, w terminie do 7 dni od dnia zaistnienia zmiany.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup sprzętu specjalistycznego w ramach projektu nr 1/PPR2017/M2018
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego, tj. wyważarki hydraulicznej, narzędzi burzących typu hooligan, rozdzielaczy kulowych, prądownic, reflektorów LED z ładowarką, wentylatorów oddymiających, węży pożarniczych tłocznych, przenośnego masztu oświetleniowego, zestawu do uszczelniania wycieków, lanc gaśniczych, kasetonów na węże tłoczne i myjki do węży. Zakup w ramach realizacji programu Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP Polska Pomoc Rozwojowa nr projektu MSZ PPR 1/PPR2017/M2018.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup środków ochrony indywidualnej w ramach projektu nr 1/PPR2017/M2018
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej, tj. butów strażackich, hełmów strażackich, rękawic specjalnych i kominiarek.
Zakup w ramach realizacji programu Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP Polska Pomoc Rozwojowa nr projektu MSZ PPR 1/PPR2017/M2018.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup sprzętu specjalistycznego w ramach projektu nr 2/PPR2017/M2018
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego, tj. trójnóg + zestaw ratowniczy, rozdzielaczy kulowych, prądownic, reflektorów LED z ładowarką, przecinarki spalinowej, wentylatora oddymiającego i węży pożarniczych tłocznych.
Zakup w ramach realizacji programu Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP Polska Pomoc Rozwojowa nr projektu MSZ PPR 2/PPR2017/M2018.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup środków ochrony indywidualnej w ramach projektu nr 2/PPR2017/M2018
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej, tj. ubrań specjalnych, butów strażackich, hełmów strażackich, rękawic specjalnych i kominiarek.
Zakup w ramach realizacji programu Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP Polska Pomoc Rozwojowa nr projektu MSZ PPR 2/PPR2017/M2018.
|
| |