Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu

Data publikacji 2018-04-19
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wągrowiec
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547837-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu, tj.
a) Załącznik nr 2.4.1: Zadanie 1 - Aparat do znieczulania ogólnego z respiratorem anestetycznym (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 1 szt.
b) Załącznik nr 2.4.2: Zadanie 2 - Kardiomonitor C.O. (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 1 szt.
c) Załącznik nr 2.4.3: Zadanie 3 - Kardiomonitor (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 1 szt.
d) Załącznik nr 2.4.4: Zadanie 4 - Aparat USG przyłóżkowy (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 1 szt.
e) Załącznik nr 2.4.5: Zadanie 5 - Pompy infuzyjne (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 10 szt.
f) Załącznik nr 2.4.6: Zadanie 6 - Łóżko elektryczne do intensywnej opieki medycznej z funkcją pomiaru masy pacjenta oraz możliwością wykonywania zdjęć RTG (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 1 szt.
g) Załącznik nr 2.4.7: Zadanie 7 - Łóżko szpitalne (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 4 szt.
h) Załącznik nr 2.4.8: Zadanie 8 - Stół operacyjny mobilny z hydrauliczną regulacją wysokości (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 1 szt.
i) Załącznik nr 2.4.9: Zadanie 9 - Lampa bezcieniowa zabiegowo – diagnostyczna LED przejezdna z modułem podtrzymania napięcia (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 1 szt.
j) Załącznik nr 2.4.10: Zadanie 10 - Konwekcyjny system ogrzewania pacjenta (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fb29716a-76a8-4b08-8d8a-79fdafb455ac
Biuletyn 547837-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 000306638
Zamawiajacy adres ulica Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 74
Zamawiajacy miejscowosc Wągrowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 62-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 672 685 078
Zamawiajacy fax 672 685 077
Zamawiajacy email zampub@szpitalwagrowiec.pl
Adres strony url www.szpitalwagrowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH DZIAŁANIA 9.1. INFRASTRUKTURA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zespół Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalwagrowiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 74
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu
Numer referencyjny ZP/PN/01/1/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu, tj. a) Załącznik nr 2.4.1: Zadanie 1 - Aparat do znieczulania ogólnego z respiratorem anestetycznym (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 1 szt. b) Załącznik nr 2.4.2: Zadanie 2 - Kardiomonitor C.O. (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 1 szt. c) Załącznik nr 2.4.3: Zadanie 3 - Kardiomonitor (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 1 szt. d) Załącznik nr 2.4.4: Zadanie 4 - Aparat USG przyłóżkowy (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 1 szt. e) Załącznik nr 2.4.5: Zadanie 5 - Pompy infuzyjne (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 10 szt. f) Załącznik nr 2.4.6: Zadanie 6 - Łóżko elektryczne do intensywnej opieki medycznej z funkcją pomiaru masy pacjenta oraz możliwością wykonywania zdjęć RTG (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 1 szt. g) Załącznik nr 2.4.7: Zadanie 7 - Łóżko szpitalne (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 4 szt. h) Załącznik nr 2.4.8: Zadanie 8 - Stół operacyjny mobilny z hydrauliczną regulacją wysokości (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 1 szt. i) Załącznik nr 2.4.9: Zadanie 9 - Lampa bezcieniowa zabiegowo – diagnostyczna LED przejezdna z modułem podtrzymania napięcia (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 1 szt. j) Załącznik nr 2.4.10: Zadanie 10 - Konwekcyjny system ogrzewania pacjenta (sprzęt nowy min. 2017 r.) – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r.(Dz. U. 2017 poz. 211 ze zmianami) świadectwami dopuszczającymi do obrotu są: deklaracja zgodności CE producenta (dla wszystkich klas wyrobu medycznego); certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego I sterylnej, I z funkcja pomiarową, IIa, IIb, III) b) oryginalne materiały informacyjne zawierające pełne dane techniczne, w których winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymagań parametrów granicznych i ocenianych.
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2.1 do SIWZ b) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej, o treści określonej – załącznik nr 2.3 do SIWZ (w wersji elektronicznej na adres: zampub@szpitalwagrowiec.pl w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zmawiającego o której mowa w Art. 86 ust. 5 Ustawy PZP) c) pełnomocnictwo - tylko w przypadku podpisania oferty lub załączników przez osoby bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać stosowne upoważnienie. d) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP - przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. e) wypełniony kosztorys parametryczny na podstawie – załącznik nr 2.4.1 – 2.4.10 do SIWZ (wersja papierowa oraz wersja elektroniczna [zapis danych w formacie DOC lub PDF lub XLS]
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) w przypadku zmiany siedziby Dostawcy lub Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu b) w przypadku zmiany nazwy oraz formy prawnej stron (np. przekształcenie spółki cywilnej w spółkę jawną), Zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu c) Zamawiający na wniosek wybranego Dostawcy może wydłużyć termin obowiązywania umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w przypadku wykorzystania przez Dostawców środków ochrony prawnej, powodujących przedłużenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośrednio wpływ na organizację dostaw, trudności transportowych, celnych. d) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie, e) nadzwyczajnej zmiany stosunków powodującej, że spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy – w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. f) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku towaru będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy towar o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, g) zmian dotyczących obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. h) zmiany są konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT- w przypadku zaistnienia takich zmian.
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)