Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, szwów chirurgicznych i środków hemostatycznych

Data publikacji 2018-04-19
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547682-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331412002, 331413003, 331815007, 331900008, 331416006, 331241305, 331411207, 331411276
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku,
szwów chirurgicznych i środków hemostatycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV znajduje się w Formularzach cenowych/ Przedmiot zamówienia, stanowiących załączniki nr: od 1-1 SIWZ do 1-13 SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja
2010 r. o wyrobach medycznych(tj.: Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.), w szczególności musi być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE musi być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej – nie dotyczy Pakietu 10.
3. Szczegółowe zasady realizacji dostaw określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 75a44871-f1aa-48d2-bb01-bf6572e7e5e9
Biuletyn 547682-N-2018
Zamawiajacy nazwa Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Regon 9235693000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Seminaryjna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85326
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 052 3256735, 3256609
Zamawiajacy fax 523 256 606
Zamawiajacy email zampub@szpital-pluc.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.kpcp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samdzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kpcp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kujawsko – Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, szwów chirurgicznych i środków hemostatycznych
Numer referencyjny 18 Z PN 18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, szwów chirurgicznych i środków hemostatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV znajduje się w Formularzach cenowych/ Przedmiot zamówienia, stanowiących załączniki nr: od 1-1 SIWZ do 1-13 SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych(tj.: Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.), w szczególności musi być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE musi być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej – nie dotyczy Pakietu 10. 3. Szczegółowe zasady realizacji dostaw określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 8
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego złoży w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia następujące dokumenty potwierdzające wymagania określone w Formularzach cenowych/ Przedmiot zamówienia: 1.Dokument – w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (tj.: Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.), wymaganego dla wyrobów podlegających tej regulacji prawnej, w formie: a) deklaracji zgodności – nie dotyczy Pakietu 10; b) certyfikatu zapewnienia systemu jakości produkcji, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną – dla wyrobów klasy II a i IIb – nie dotyczy Pakietu 10, 11 i 12; c) dokumentu potwierdzającego klasę wyrobu medycznego, jeżeli nie wynika to z dokumentów wskazanych w punktach 11.1a) i 11.1b) – nie dotyczy Pakietu 10, 11 i 12; 2. Katalog lub folder lub opis oferowanego przedmiotu (tylko właściwa strona z wyraźnym zaznaczeniem wybranego produktu wraz z numerem katalogowym podanym w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia) – potwierdzający wymagania określone w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykaz oświadczeń lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia jakie musi zawierać oferta Wykonawcy. 1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia (zał. nr 1...SIWZ). 2. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2SIWZ). 3. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1) ceny oraz podatku VAT - w przypadku zmiany stawki podatku VAT – Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia lub wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT i stosownie do dokonanej zmiany stawki podatku, z zastrzeżeniem ust. 3; 2) zmiany wielkości opakowania i ewentualnej zmiany ceny jednostkowej z tą zmianą związanej z zachowaniem proporcjonalności, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy; 3) obniżenia wynagrodzenia (ceny) brutto w wypadku zastosowania przez Wykonawcę promocji lub upustów; 4) zmiany osób upoważnionych, o których mowa w § 5 umowy w przypadku rozwiązania stosunku prawnego z osobą upoważnioną do współpracy na podstawie niniejszej umowy, a także zmian organizacyjnych w strukturze organizacyjnej lub kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy; 5) nazwy produktu lub producenta, w przypadku gdy zmianie ulegnie nazwa produktu lub nazwa producenta jednak sam produkt pozostanie niezmieniony; 6) zmiany numeru katalogowego – w przypadku jego zmiany nie powodującej zmiany cech przedmiotu umowy; 7) okresu obowiązywania umowy – w przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 cena brutto w ramach któregokolwiek z pakietów nie zostanie wykorzystana, okres obowiązywania umowy może zostać przedłużony bez zmiany cen jednostkowych i bez przekroczenia wartości brutto danego pakietu, z zastrzeżeniem § 3 ust. 2. 2. Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o identycznych bądź lepszych parametrach technicznych, przy czym cena zmienionego przedmiotu umowy nie może przekraczać ceny towaru, na który została zawarta umowa. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt. 3. W wypadku przedłużenia okresu obowiązywania umowy zgodnie z ust. 1 pkt 7 niniejszego paragrafu na okres ponad 12 miesięcy dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty także w razie zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, oraz jeżeli zmiana ta lub zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę – zastosowanie mają zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy określone w ust. 4-10 niniejszego paragrafu. 4. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych możliwe będzie w przypadku określonym w ust. 3 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam przewidziana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę powodując ich zwiększenie lub obniżenie w stosunku do szacowanych przez niego przy składaniu oferty. 5. Przy określeniu wpływu zmian określonych w ust. 3 niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę nie będą uwzględniane zmiany dotyczące osób, które nie uczestniczą bezpośrednio w realizacji zamówienia. 6. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych w przypadku określonym w ust. 3 będzie możliwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 7. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić każda ze stron. Wniosek powinien mieć formę pisemną i zawierać uzasadnienie. 8. W przypadkach określonych w ust. 3 Wykonawca wraz ze złożonym wnioskiem zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu wpływ zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia, a w przypadku wystąpienia z wnioskiem przez Zamawiającego - w terminie 7 dni od doręczenia mu wniosku, wykazać Zamawiającemu wpływ zmian lub jego brak na koszty wykonania przez niego zamówienia. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest określić: 1) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy oraz założenia co do wysokości przyszłych kosztów wykonania umowy wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń; 2) wykazanie wpływu zmian na wysokość kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę; 3) szczegółową kalkulację proponowanej zmiany umowy oraz wykazanie adekwatności propozycji zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie otrzymanych dokumentów w szczególności poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami). 9. Zamawiający może przekazać Wykonawcy pisemny wniosek w sprawie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek taki powinien zawierać co najmniej propozycję zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia oraz powołanie zmian przepisów. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyjaśnień lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami) niezbędnych do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa w ust. 3 są uzasadnione. 10. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, ponieważ nie określił warunków udziału.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Cewniki do kontrolowanego odsysania górnych dróg oddechowych z zagiętą końcówką, do lewego oskrzela
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis 1. Cewnik do kontrolowanego odsysania lewego oskrzela, sterylny. rozmiar 16/51,5 cm, z zagiętą końcówką, z kontrolą ssania, z otworami bocznymi i końcowymi, trwale i szczelnie opakowany z datą ważności na każdej sztuce. Ilość : 30 (szt.)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mikrosampler do pomiaru gazometrii z krwi tętniczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141300-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Mikrosampler do pomiaru gazometrii z krwi tętniczej opak. x 200 szt Ilość : 5 (opak.)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Akcesoria do dializy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis 1. Dwukanałowy cewnik silikonowy do hemofiltracji, sterylny, jednorazowego użytku. Trwale i szczelnie opakowany z data ważności na każdej sztuce. średnica 11,5/13,5, z podłączonym w kanale żylnym przelotowym mandrynem z końcówkami Luer, o długościach - 15,20,24 cm Ilość 23 szt 2. Worek na filtrat. Trwale i szczelnie opakowany z datą ważności na każdej sztuce. pojemność 10 litrów, posiadający zawór spustowy Ilość 25 szt 3. Igła plastikowa typu SPIKE, sterylna , jednorazowego użytku. Trwale i szczelnie opakowana z datą ważności na każdej sztuce. długość 72mm, opakowanie x 100szt Ilość 2 opak. 4. Rozdzielacz 2/4 . Sterylny, jednorazowego użytku, umożliwiający podłączenia 4 worków płynu do hemofitracji, z drenem substytutu/dializatu. Trwale i szczelnie opakowany z datą ważności na każdej sztuce. typ 2/4 Ilość 30 szt 5. Zestaw do ciągłej hemodializy , filtr 1000, z regionalną antykoagulacją cytrynianową, złożony z jałowych, pakowanych osobno elementów: -zmodyfikowanej kasety integrującej, -5drenów: tętniczy,żylny, filtratu. cytrynianu z końcówką Safe-Lock, roztworu wapnia ( z igłą "spike" z napowietrzaniem) -hemofiltra z polisulfonową błoną półprzepuszczalną o pow. dyfuzyjnej 1,8m2, -drenu dializatu z przyłączem typu Hansen Ilość 20 szt 6. 46,7% Cytrynian sodu, ampułki/fiolki. 5ml do wypełniania kanałów cewnika dializacyjnego/centralnego. opakowanie x 20 szt Ilość 3 szt
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Igła histologiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141300-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Igła histologiczna EBUS-TBNA, rozmiar 19G, do biopsji aspiracyjnej, wykonana z materiału o wysokiej elastyczności, ułatwiającego ustawienie względem miejsca pobrania tkanki-zagięcie endoskopu do 84 stopni. Szczelnie opakowana z datą ważności na każdej sztuce Końcówka igły o zwiększonej echogeniczności dzięki spiralnemu znacznikowi, powiększona średnica wewnętrzna igły umożliwia pobieranie większych próbek. Regulacja stopnia wysunięcia igły od 20 do 40 mm, istniejący dwukierunkowy regulowany uchwyt bezpieczeństwa. Długość robocza 700mm, minimalna średnica kanału roboczego 2,2 mm. W zestawie dodatkowa strzykawka aspiracyjna 20ml, zaworek biopsyjny MAJ -1414. Sterylna, jednorazowego użytku..Klasa IIa Ilość: 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Igła aspiracyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141300-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis 1. Igła aspiracyjna do biopsji przezoskrzelowej pod USG: długość igły 700mm, grubość igły 22G, maksymalne wysunięcie ostrza igły przy zdjętym stoperze 40 mm, maksymalna średnica części wprowadzanej do kanału roboczego 1,9 mm, minimalna średnica kanału roboczego endoskopu 2,0 mm, na końcówce ostrza igły otworki, wewnątrz wyjmowany mandryn o zaokrąglonej końcówce z uchwytem zapewniającym drożność igły, na części sterującej znajduje się skala pozwalająca określić stopień wysunięcia ostrza igły, posiadająca usuwalny stoper ograniczający stopień penetracji igły nie głębiej niż 20 mm oraz znacznik graficzny informujący o całkowitym schowaniu igły do osłonki. Sterylna, jednorazowego użytku, trwale i szczelnie opakowana z datą ważności na każdej sztuce. Klasa IIa Ilość: 150 (szt.) 2. Igła aspiracyjna do biopsji przezoskrzelowej pod USG: długość igły 700mm, grubość igły 21G, maksymalne wysunięcie ostrza igły przy zdjętym stoperze 40 mm, maksymalna średnica części wprowadzanej do kanału roboczego 1,9 mm, minimalna średnica kanału roboczego endoskopu 2,0 mm, na końcówce ostrza igły otworki, wewnątrz wyjmowany mandryn o zaokrąglonej końcówce z uchwytem zapewniającym drożność igły, na części sterującej znajduje się skala pozwalająca określić stopień wysunięcia ostrza igły, posiadająca usuwalny stoper ograniczający stopień penetracji igły nie głębiej niż 20 mm oraz znacznik graficzny informujący o całkowitym schowaniu igły do osłonki. Sterylna, jednorazowego użytku, trwale i szczelnie opakowana z datą ważności na każdej sztuce. Klasa IIa Ilość 150 (szt.)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Talk jałowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Talk jałowy, zestaw z gruszką, opakowanie a 4,0 g Ilość: 140 zestawów
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Elektroda igłowa CPV 33141600-6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Elektroda igłowa ze stali nierdzewnej, do diatermii Valleylab jałowa, jednorazowego użytku. Trwale i szczelnie opakowana, z data ważności na każdej sztuce. długość całkowita7,2cm, długość robocza 2,8cm, średnica ostrza 0,762 mm Ilość : 380 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Sprzęt do monitorowania kardiologicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141300-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw do pomiaru rzutu serca / wkłucie dotętnicze. Kompatybilne z monitorem do pomiaru rzutu serca i parametrów hemodynamicznych firmy Edwards Lifesciences.Sterylny, jednorazowego użytku, trwale i szczelnie opakowany, z datą ważności na każdej sztuce. Ilość: 10 (zestawów) 2. Zestaw do tętnicy udowej z termodylucją.. Kompatybilny z monitorem do pomiaru rzutu serca i parametrów hemodynamicznych firmy Edwards Lifesciences.Sterylny, jednorazowego użytku, trwale i szczelnie opakowany z datą ważności na każdej sztuce. Ilość: 1(zestaw)
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Przetwornik do pomiaru ciśnienia metodą krwawą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis 1. Przetwornik do pomiaru ciśnienia metodą krwawą, pojedynczy, kompatybilny z monitorem do pomiaru rzutu serca i parametrów hemodynamicznych typ EV1000A Edwards Lifesciences. Sterylny, jednorazowego użytku, trwale i szczelnie opakowany z datą ważności na każdej sztuce. Ilość: 4 ( szt) 2. Przetwornik do pomiaru ciśnienia metodą krwawą, podwójny, kompatybilny z monitorem do pomiaru rzutu serca i parametrów hemodynamicznych typ EV1000A Edwards Lifesciences. Sterylny, jednorazowego użytku, trwale i szczelnie opakowany z datą ważności na każdej sztuce. Ilość 9 ( szt)
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Testy paskowe do oznaczania stężenia glukozy we krwi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Testy paskowe do oznaczania stężenia glukozy we krwi: w opakowaniu 50 szt. do glukometru GlucoSure HT x 50 Ilość: 1 000 opak.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa SZWY CHIRURGICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141120-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Szwy chirurgiczne syntetyczne, plecione, niewchłanialne bez igły, powlekane, Polyamide o dużej sprężystości w trakcie dociskania, kolor nitki czarny 1. Grubość nici 2/0 Długość nici 10x75 cm Ilość: 24 sztuki 2. Grubość nici 0 Długość nici 10x75 cm Ilość: 250 sztuk 3. Grubość nici 1 Długość nici 10x75 cm Ilość: 250 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Środki hemostatyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141127-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis 1. Wchłanialna gaza hemostatyczna (utleniona regenerowana celuloza) rozmiar 5cm x 7,5cm Ilość: 27 sztuk 2. Chirurgiczny wosk kostny - jałowy, niewchłanialny, w postaci stałych prostokątnych kawałków o gramaturze 2,5g, zawierający: 75% biały wosk pszczeli, 15% wosk parafinowy, 10% palmitynian izopropylu. Ilość: 12 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zestaw drenażowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis 1. Butla do zestawu drenażowego. pojemność 2 litry, posiadająca podziałkę, zakończona gwintem z zamontowanym uchwytem Ilość: 100 (szt.) 2. Dren do zestawu jednobutlowego sterylny, jednorazowego użytku, z regulacją. Trwale i szczelnie opakowany, z datą ważności na każdej sztuce. Ilość: 3000 (szt.)
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)