GuidZP400 |
87b13920-ca98-4a4b-b543-1d79daf58fec
|
Biuletyn |
547672-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
|
Regon |
1015399000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prymasa S. Wyszyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielonka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 614 425
|
Zamawiajacy fax |
227 614 446
|
Zamawiajacy email |
witu@witu.mil.pl
|
Adres strony url |
www.witu.mil.pl
|
Adres strony internetowej |
www.witu.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Badawczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.witu.mil.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.witu.mil.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ: OPROGRAMOWANIA DO PROJEKTOWANIA
|
Numer referencyjny |
ZP/11/18/B32/023/01R30/131/11/R10/943/04/KO
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, aktualizację lub subskrypcję, oprogramowania do projektowania.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, określono w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1,
Zamawiający wymaga, aby dostawcą oprogramowania był producent lub autoryzowany partner producenta o statusie „PLATINUM PARTNER”
Wykonawca ma zapewnić bezpłatną aktualizację programu w ciągu 1-go roku i udzielić gwarancji jakości.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-05-12T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Doświadczenie zawodowe:
Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: co najmniej dwie
dostawy 0programowania odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wskazujących brak podstaw do wykluczenia. Niżej wymienionych dokumentów nie należy dołączać do oferty. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
b) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór Załącznik nr 5 do SIWZ
- opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz cenowy - Załącznik nr 1
2.Formularz ofertowy – Załącznik nr 2
3.Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25 aust.1 ustawy Pzp
do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego – Załącznik nr 3
4.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP) – Załącznik nr 4
5.Wykaz wykonanych dostaw – Załącznik nr 5
6.Istotne postanowienia umowy – Załącznik nr 6
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium w kwocie 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Dokumenty, o których mowa w punkcie 2) – 5) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Gwarancje określone
w pkt. 3) – 5) muszą być złożone w formie oryginału.
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego w PKO BP S.A. Zielonka 10 1020 1042 0000 8302 0014 7793 w kwocie 2 500,00 PLN zaznaczeniem numeru sprawy ZP/11/18/B23/023/01/R20/131/11/R/10/943/04//KO
Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. W wypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy,
zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp Zamawiający dopuszcza
dokonanie zmian w treści umowy, w trakcie realizacji przedmiotowego
zamówienia w zakresie:
1)zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia – w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług, jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami;
2)zmiany producenta, typu, modelu lub nr katalogowego przedmiotu umowy w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 3 nie może ulec podwyższeniu a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w SIWZ;
3)przedłużenia terminu wykonania umowy:
a)w przypadku wystąpienia po zawarciu umowy siły wyższej (Siła Wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań, wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) o okres nie dłuższy niż trwanie siły wyższej;
b)gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z powodu opóźnienia realizacji innych umów, których zakończenie jest niezbędne do właściwego wykonania niniejszej umowy o okres nie dłuższy niż opóźnienie realizacji tamtych umów;
c)gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym;
d)gdy Zamawiający nie dopełnił zobowiązań wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, które miały wpływ na realizację umowy przez Wykonawcę o okres nie dłuższy niż czas opóźnienia;
4)zmiany podwykonawców lub innych podmiotów w przypadku korzystania przez Wykonawcę w realizacji zamówienia z podwykonawców lub innych podmiotów kiedy:
a)umowa pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą lub innymi podmiotami ulegnie rozwiązaniu;
b)podwykonawca lub inny podmiot nienależycie wykonuje świadczenia określone umową, po uprzednim pisemnym wezwaniu do zaprzestania naruszeń.
9.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
10.W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.
|
IV 4 4 data |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|