Sprzedaż, dostawę i montaż centralnego układu klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach biurowych w budynku przy ul. Matejki 57 w Poznaniu.

Data publikacji 2018-04-19
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547705-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sprzedaż, dostawę i montaż centralnego układu klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach biurowych w budynku przy ul. Matejki 57 w Poznaniu, wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) dostępna w wersji elektronicznej na stronie Zamawiającego www.zkzl.poznan.pl
Dodatkowe informacje dotyczące montażu centralnego układu klimatyzacji:
Informacje dotyczące montażu instalacji zawarte w STWiORB uważa się za obowiązujące. Wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się. Ryzyko prawidłowości ustalenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4a117e86-0cfe-4a04-a5d2-123f1fe633f4
Biuletyn 547705-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
Regon 30253813100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Matejki
Zamawiajacy adres numer domu 57
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60770
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8964800; 8694801
Zamawiajacy fax 61 8694809
Zamawiajacy email obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
Adres strony url www.zkzl.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zkzl.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Matejki 57, 60 - 770 Poznań, Biuro Obsługi Klienta pok. nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż, dostawę i montaż centralnego układu klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach biurowych w budynku przy ul. Matejki 57 w Poznaniu.
Numer referencyjny DOA.201.25/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sprzedaż, dostawę i montaż centralnego układu klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach biurowych w budynku przy ul. Matejki 57 w Poznaniu, wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) dostępna w wersji elektronicznej na stronie Zamawiającego www.zkzl.poznan.pl Dodatkowe informacje dotyczące montażu centralnego układu klimatyzacji: Informacje dotyczące montażu instalacji zawarte w STWiORB uważa się za obowiązujące. Wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się. Ryzyko prawidłowości ustalenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca
Cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 4
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia: 4 miesiące licząc od dnia podpisania umowy, w tym: 1. uzyskanie wytycznych do projektu od Miejskiego Konserwatora Zabytków. 2. przedłożenie do akceptacji ostatecznej koncepcji projektu wykonawczego układu klimatyzacyjnego wraz z doborem urządzeń i rozprowadzeniem instalacji w budynku przy ul. Matejki 57 w Poznaniu - 1 miesiąc od daty podpisania umowy. W terminie 3 dni od daty złożenia koncepcji Zamawiający może wnieść do niej uwagi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 3. uzgodnienie harmonogramu prac oraz wykonanie całości prac montażowych instalacji klimatyzacyjnej w poszczególnych pomieszczeniach biurowych wraz z odbiorem robót: 4 miesiące licząc od dnia podpisania umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a) wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dostawa i montaż instalacji klimatyzacyjnej o mocy chłodniczej powyżej 200 kW w co najmniej jednym budynku. b) wykazał, że będzie dysponował w czasie trwania umowy co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności : - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) wykazał, że będzie dysponował w czasie trwania umowy co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie projektowania w specjalności : - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - zał. nr 7 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zał. nr 5 do SIWZ. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zał. nr 6 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz których były wykonywane lub są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 12.2, 12.3, 12.7, 12.8 oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 niniejszej Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.7, 12.8.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100) w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 2. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w Umowie w następujących przypadkach: 1) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności utrudniających wykonanie Umowy w terminie, nieleżących po stronie Wykonawcy, 2) dopuszczalna jest zmiana Podwykonawców, 3) w przypadku kiedy zmiana Umowy jest konieczna i spowodowana okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w § 9 ust. 1, 4) w przypadku kiedy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian Umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców, 5) gdy zachodzą okoliczności określone w art. 144 ust. 1 pkt 2 lub 6 Ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w § 9 ust. 1, jeżeli następują okoliczności opisane w ust. 2 pkt 3), 4) i 5) powyżej.
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)