GuidZP400 |
4a117e86-0cfe-4a04-a5d2-123f1fe633f4
|
Biuletyn |
547705-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
|
Regon |
30253813100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Matejki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
57
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60770
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8964800; 8694801
|
Zamawiajacy fax |
61 8694809
|
Zamawiajacy email |
obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.zkzl.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zkzl.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Matejki 57, 60 - 770 Poznań, Biuro Obsługi Klienta pok. nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż, dostawę i montaż centralnego układu klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach biurowych w budynku przy ul. Matejki 57 w Poznaniu.
|
Numer referencyjny |
DOA.201.25/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sprzedaż, dostawę i montaż centralnego układu klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach biurowych w budynku przy ul. Matejki 57 w Poznaniu, wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) dostępna w wersji elektronicznej na stronie Zamawiającego www.zkzl.poznan.pl
Dodatkowe informacje dotyczące montażu centralnego układu klimatyzacji:
Informacje dotyczące montażu instalacji zawarte w STWiORB uważa się za obowiązujące. Wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się. Ryzyko prawidłowości ustalenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca
|
Cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
4
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania zamówienia: 4 miesiące licząc od dnia podpisania umowy, w tym:
1. uzyskanie wytycznych do projektu od Miejskiego Konserwatora Zabytków.
2. przedłożenie do akceptacji ostatecznej koncepcji projektu wykonawczego układu klimatyzacyjnego wraz z doborem urządzeń i rozprowadzeniem instalacji w budynku przy ul. Matejki 57 w Poznaniu - 1 miesiąc od daty podpisania umowy. W terminie 3 dni od daty złożenia koncepcji Zamawiający może wnieść do niej uwagi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.
3. uzgodnienie harmonogramu prac oraz wykonanie całości prac montażowych instalacji klimatyzacyjnej w poszczególnych pomieszczeniach biurowych wraz z odbiorem robót: 4 miesiące licząc od dnia podpisania umowy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
a) wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dostawa i montaż instalacji klimatyzacyjnej o mocy chłodniczej powyżej 200 kW w co najmniej jednym budynku.
b) wykazał, że będzie dysponował w czasie trwania umowy co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności :
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) wykazał, że będzie dysponował w czasie trwania umowy co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie projektowania w specjalności :
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
3. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - zał. nr 7 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zał. nr 5 do SIWZ.
2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zał. nr 6 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz których były wykonywane lub są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 12.2, 12.3, 12.7, 12.8 oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów.
2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 niniejszej Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.7, 12.8.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100) w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
2. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w Umowie w następujących przypadkach:
1) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności utrudniających wykonanie Umowy w terminie, nieleżących po stronie Wykonawcy,
2) dopuszczalna jest zmiana Podwykonawców,
3) w przypadku kiedy zmiana Umowy jest konieczna i spowodowana okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w § 9 ust. 1,
4) w przypadku kiedy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian Umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców,
5) gdy zachodzą okoliczności określone w art. 144 ust. 1 pkt 2 lub 6 Ustawy PZP.
Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w § 9 ust. 1, jeżeli następują okoliczności opisane w ust. 2 pkt 3), 4) i 5) powyżej.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|