Rozbudowa monitoringu o dodatkowe 3 punkty kamerowe wraz z świadczeniem gwarancyjnej obsługi serwisowej przez 12 miesięcy realizowane w systemie "Zaprojektuj i wybuduj"

Data publikacji 2018-04-20
Data zakończenia 2018-05-09 00:00:00
Instytucja Gmina Goleniów
Miejscowość Goleniów
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548624-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323235008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji na realizację robót budowlanych, związanych z rozbudową monitoringu o dodatkowe 3 punkty kamerowe w mieście Goleniowie oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz z świadczeniem gwarancyjnej obsługi serwisowej przez 12 miesięcy.
UWAGA: Prace budowlane muszą zostać wykonane w tym samym okresie i z wykorzystaniem jednego placu budowy, co realizacja zadania pn.: „Otwarte Bramy- szlak turystyczny w mieście Goleniów- Etap II”. Harmonogram prac należy uzgodnić z Wykonawcą ww. zadania tj. - MAZUR
Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych, Mazur Henryk, Łozienica, ul. Prosta 26, 72-100 Goleniów,
2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
2.1. w zakresie projektowania:
- na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ opracowanie dokumentacji projektowej tj. m.in. projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do:
a) uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,
b) wykonania rozbudowy monitoringu, o których mowa w SIWZ.,
UWAGA! Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dokumentację projektową o której mowa powyżej, przed złożeniem jej w Starostwie Powiatowym w Goleniowie, natomiast po zatwierdzeniu jej przez Starostwo Powiatowe ma obowiązek dostarczyć ją do Zamawiającego, w formie pisemnej, w ilości 1 egz. wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi,
c) uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym, Konserwatorem Zabytków oraz z właścicielami infrastruktury technicznej, których dokumentacja i realizacja zadania dotyczy,( zgoda Enei wymagana jest w przypadku jednego z punktów instalacji kamery na istniejącym latarni oświetlenia ulicznego)
d) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym min. warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie, zezwolenia, pozwolenie na budowę/zgłoszenie rozpoczęcia robót, uzgodnienie dokumentacji ZUD, uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji środowiskowej lub raportu oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem, zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu- jeżeli dotyczy
e) uzyskanie na etapie opracowywania projektu budowlanego pisemnych uzgodnień z właścicielami, zarządcami lub użytkownikami nieruchomości (posesji) lokalizacji nowoprojektowanych przyłączy energetycznych i światłowodowych.
f) wystąpienie w imieniu Zamawiającego o prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane do właścicieli nieruchomości (posesji), dla których z powodu lokalizacji na nich istniejącej lub projektowanej infrastruktury niezbędne będzie uzyskanie prawa dysponowania nieruchomością na cele budowlane,
g) koszty uzyskania wszystkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca.
- opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie i dopuszczenie do użytkowania punktów kamerowych.
2.2. w zakresie wykonania robót budowlanych:
- wykonanie robót, o których mowa w SIWZ.
- uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania punktów kamerowych do użytkowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aa30f3d3-7b1c-4255-a19e-17110c44b080
Biuletyn 548624-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Goleniów
Regon 81168436700000
Zamawiajacy adres ulica Plac Lotników 1
Zamawiajacy miejscowosc Goleniów
Zamawiajacy kod pocztowy 72100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 698 200
Zamawiajacy fax 914 698 298
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@goleniow.pl
Adres strony url www.goleniow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.goleniow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.goleniow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna. Oferty należy składać osobiście lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na niżej wskazany adres.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa monitoringu o dodatkowe 3 punkty kamerowe wraz z świadczeniem gwarancyjnej obsługi serwisowej przez 12 miesięcy realizowane w systemie "Zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny WGG.271.4.50.2018.EJ
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji na realizację robót budowlanych, związanych z rozbudową monitoringu o dodatkowe 3 punkty kamerowe w mieście Goleniowie oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz z świadczeniem gwarancyjnej obsługi serwisowej przez 12 miesięcy. UWAGA: Prace budowlane muszą zostać wykonane w tym samym okresie i z wykorzystaniem jednego placu budowy, co realizacja zadania pn.: „Otwarte Bramy- szlak turystyczny w mieście Goleniów- Etap II”. Harmonogram prac należy uzgodnić z Wykonawcą ww. zadania tj. - MAZUR Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych, Mazur Henryk, Łozienica, ul. Prosta 26, 72-100 Goleniów, 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: 2.1. w zakresie projektowania: - na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ opracowanie dokumentacji projektowej tj. m.in. projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do: a) uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, b) wykonania rozbudowy monitoringu, o których mowa w SIWZ., UWAGA! Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dokumentację projektową o której mowa powyżej, przed złożeniem jej w Starostwie Powiatowym w Goleniowie, natomiast po zatwierdzeniu jej przez Starostwo Powiatowe ma obowiązek dostarczyć ją do Zamawiającego, w formie pisemnej, w ilości 1 egz. wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi, c) uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym, Konserwatorem Zabytków oraz z właścicielami infrastruktury technicznej, których dokumentacja i realizacja zadania dotyczy,( zgoda Enei wymagana jest w przypadku jednego z punktów instalacji kamery na istniejącym latarni oświetlenia ulicznego) d) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym min. warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie, zezwolenia, pozwolenie na budowę/zgłoszenie rozpoczęcia robót, uzgodnienie dokumentacji ZUD, uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji środowiskowej lub raportu oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem, zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu- jeżeli dotyczy e) uzyskanie na etapie opracowywania projektu budowlanego pisemnych uzgodnień z właścicielami, zarządcami lub użytkownikami nieruchomości (posesji) lokalizacji nowoprojektowanych przyłączy energetycznych i światłowodowych. f) wystąpienie w imieniu Zamawiającego o prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane do właścicieli nieruchomości (posesji), dla których z powodu lokalizacji na nich istniejącej lub projektowanej infrastruktury niezbędne będzie uzyskanie prawa dysponowania nieruchomością na cele budowlane, g) koszty uzyskania wszystkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie i dopuszczenie do użytkowania punktów kamerowych. 2.2. w zakresie wykonania robót budowlanych: - wykonanie robót, o których mowa w SIWZ. - uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania punktów kamerowych do użytkowania.
Cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 120
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj., że: a) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie jedną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, obejmującą swoim zakresem opracowanie dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę systemu monitoringu miejskiego ( przestrzeni publicznej) minimum trzech punktów kamerowych IP PTZ D/N systemu monitoringu na terenie miasta wraz z przyłączami energetycznymi i przyłączami telekomunikacyjnymi opartymi o łączność światłowodową między punktami kamerowymi a centrum oglądowym o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług wymienionych powyżej o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli, co najmniej jedną robotę budowlaną charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę systemu monitoringu miejskiego (przestrzeni publicznej) minimum trzech punktów kamerowych IP PTZ D/N systemu monitoringu na terenie miasta wraz z przyłączami energetycznymi i przyłączami telekomunikacyjnymi opartymi o łączność światłowodową między punktami kamerowymi a centrum oglądowym o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych wymienionych powyżej o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. W niniejszej SIWZ definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U 2017 poz. 1332 ze zm.). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą: - uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, - doświadczenie przy opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę monitoringu miejskiego, która obejmowała swoim zakresem co najmniej trzy punkty kamerowe IP-PTZ D/N zlokalizowane na terenie miasta z wykorzystaniem łączności światłowodowej b) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą: - uprawniania budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, - doświadczenie przy pełnieniu funkcji kierownika robót instalacyjnych przy realizacji minimum jednej roboty budowlanej, polegającej budowie lub przebudowie monitoringu miejskiego, która obejmowała swoim zakresem co najmniej trzy punkty kamerowe IP-PTZ D/N zlokalizowane na terenie miasta z wykorzystaniem łączności światłowodowej.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U 2017 poz. 1332 ze zm.), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1725). 2.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowalne lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4.Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 Pzp oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 1 i 4. 5.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane bądź usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 8.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia / nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.- oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp. Oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu są: 1. Dokumenty dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z wykazu ma wynikać, że wykonawca wykonał należycie jedną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia obejmującą swoim zakresem opracowanie dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę systemu monitoringu miejskiego (przestrzeni publicznej) minimum trzech punktów kamerowych IP PTZ D/N systemu monitoringu na terenie miasta wraz z przyłączami energetycznymi i przyłączami telekomunikacyjnymi opartymi o łączność światłowodową między punktami kamerowymi a centrum oglądowym o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług/ robót budowlanych wymienionych powyżej o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający należyte wykonania umowy obejmującym swoim zakresem zadanie w formule zaprojektuj wybuduj na wykonanie dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi (łącznie) o których mowa w pkt 6.3.1 ppkt 1) i ppkt 2) wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia dany warunek. W takim przypadku w wykazie usług lub robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić zakres w taki sposób, aby jednoznacznie wynikało, iż: - opracował dokumentację, o której mowa w pkt 6.3.1. ppkt. 1) o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT. - wykonał jedną robotą budowlaną , o której mowa w pkt 6.3.1. ppkt. 2) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT. Wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6.1 do SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden w/w wykaz). 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Z wykazu ma wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę systemu monitoringu miejskiego (przestrzeni publicznej) minimum trzech punktów kamerowych IP PTZ D/N systemu monitoringu na terenie miasta wraz z przyłączami energetycznymi i przyłączami telekomunikacyjnymi opartymi o łączność światłowodową między punktami kamerowymi a centrum oglądowym o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług/ robót budowlanych wymienionych powyżej o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający należyte wykonania umowy obejmującym swoim zakresem zadanie w formule zaprojektuj wybuduj na wykonanie dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi (łącznie) o których mowa w pkt 6.3.1 ppkt 1) i ppkt 2) wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia dany warunek. W takim przypadku w wykazie usług lub robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić zakres w taki sposób, aby jednoznacznie wynikało, iż: - opracował dokumentację, o której mowa w pkt 6.3.1. ppkt. 1) o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT. - wykonał jedną robotą budowlaną , o której mowa w pkt 6.3.1. ppkt. 2) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT. Wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6.2 do SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden w/w wykaz). 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania. Z wykazu ma wynikać, że wykonawca dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: b) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą: - uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, - doświadczenie przy opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę monitoringu miejskiego, która obejmowała swoim zakresem co najmniej trzy punkty kamerowe IP-PTZ D/N zlokalizowane na terenie miasta z wykorzystaniem łączności światłowodowej c) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą: - uprawniania budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, - doświadczenie przy pełnieniu funkcji kierownika robót instalacyjnych przy realizacji minimum jednej roboty budowlanej, polegającej budowie lub przebudowie monitoringu miejskiego, która obejmowała swoim zakresem co najmniej trzy punkty kamerowe IP-PTZ D/N zlokalizowane na terenie miasta z wykorzystaniem łączności światłowodowej. Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U 2016 poz. 290 ze zm.), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 ze zm.) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2014 poz. 1946). Wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden w/w wykaz). 4) Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy. Oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden w/w wykaz). 3.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy Pzp przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; d) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ; e) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu - jeżeli dotyczy. f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. UWAGA! Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2) dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie, aktualne na dzień złożenia, oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz głównych usług wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi wykonano należycie lub są wykonywane należycie – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6.1. do SIWZ, b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6.2 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, d) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria doświadczenie kierownika w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria doświadczenie projektanta branży telekomunikacyjnej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)