„Dostawa oraz montaż wyposażenia do Żłobka Miejskiego nr 2 w Kętrzynie” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa żłobka miejskiego przy ulicy Wierzbowej”

Data publikacji 2018-04-24
Data zakończenia 2018-05-11 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Kętrzyn
Miejscowość Kętrzyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549489-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 391610008, 323423005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia do Żłobka Miejskiego nr 2 w Kętrzynie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa żłobka miejskiego przy ulicy Wierzbowej” z podziałem na 4 niżej wskazane części:
1) Część I -Meble i wyposażenie sal wraz z montażem;
2) Część II - Pomoce dydaktyczne, zabawki;
3) Część III - Sprzęt multimedialny i RTV wraz z montażem;
4) Część IV - Meble i wyposażenie szatni wraz z montażem.
2. Szczegółowy opis części I-IV zamówienia zawiera załącznik nr 4a-4d do SIWZ- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
3. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5a do SIWZ dla części I, II i IV oraz 5b do SIWZ dla części III.
4. Wskazane w SOPZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. towaru o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jakościowych (towar równoważny).
5. W przypadku gdy w SOPZ jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Wszystkie wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki:
1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne;
2) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu;
3) są fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich oraz posiadają niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa;
4) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim.
8. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
9. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków budżetu państwa w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 – konkurs „Maluch plus” 2018.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5e05bac-0d41-4e31-8c9f-41cc542b3b93
Biuletyn 549489-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Kętrzyn
Regon 51074344000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Kętrzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 11400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 752 05 20
Zamawiajacy fax 89 752 05 31
Zamawiajacy email b.skalij@miastoketrzyn.pl
Adres strony url www.miastoketrzyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta, 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, Biuro Obsługi Interesantów (parter Urzędu Miasta)
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa oraz montaż wyposażenia do Żłobka Miejskiego nr 2 w Kętrzynie” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa żłobka miejskiego przy ulicy Wierzbowej”
Numer referencyjny SOO.271.13.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia do Żłobka Miejskiego nr 2 w Kętrzynie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa żłobka miejskiego przy ulicy Wierzbowej” z podziałem na 4 niżej wskazane części: 1) Część I -Meble i wyposażenie sal wraz z montażem; 2) Część II - Pomoce dydaktyczne, zabawki; 3) Część III - Sprzęt multimedialny i RTV wraz z montażem; 4) Część IV - Meble i wyposażenie szatni wraz z montażem. 2. Szczegółowy opis części I-IV zamówienia zawiera załącznik nr 4a-4d do SIWZ- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). 3. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5a do SIWZ dla części I, II i IV oraz 5b do SIWZ dla części III. 4. Wskazane w SOPZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. towaru o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jakościowych (towar równoważny). 5. W przypadku gdy w SOPZ jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wszystkie wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: 1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; 2) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; 3) są fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich oraz posiadają niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa; 4) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim. 8. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 9. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków budżetu państwa w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 – konkurs „Maluch plus” 2018.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-08-13T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-08-24T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w art. 22 ust 1 pkt 2 oraz ust. 1b pkt 1-3 ustawy PZP. 2. Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony w zakresie części, w której składana jest oferta i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ ; 2) formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 3a-3d do SIWZ - stosownie do części, w której składana jest oferta, 3) dokumenty, z których wynika prawo do (reprezentacji Wykonawcy) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony przewidują możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w szczególności w następujących przypadkach: 1) zmiany sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w preambule umowy, 2) wprowadzania do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia, 3) wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zmawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia, 4) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: a) przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, np. wystąpienie okoliczności uniemożliwiających zamontowanie oraz rozmieszczenie elementów wyposażenia w pomieszczeniach budynku żłobka, b) inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”, mające bezpośredni wpływ na terminowość realizacji umowy. 5) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które mają wpływ na treść niniejszej umowy. 3. W sytuacji, gdy zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Dostawcę, koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Dostawca.
IV 4 4 data 2018-05-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble i wyposażenie sal wraz z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-08-13T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia w części I stanowią stoły dziecięce, krzesełka dziecięce, zestawy meblowe, leżaki, szafy, wózki na leżaki, poduszki, kołderki dziecięce, komplety pościeli dziecięcej, nocniki, regały do przechowywania nocników, półeczki do regałów do przechowywania nocników, kosze na pieluchy, półki na pieluchy i akcesoria, siedziska-gruszki, kąciki relaksacyjne, kolorowe parawany, ścianki manipulacyjno-sensoryczne, tablice ścienne, szafki plastyczne, klasyczne, klasyczne z kolorowymi drzwiczkami, sztalugi plastyczne, biblioteczki stojące, kolorowe pojemniki, teatrzyki, hamaki z zestawem do mocowania, dywany, naczynia, sztućce z grawerem, szafa na pościel i łóżeczka, szafy gospodarcze, poduchy sensoryczne, itp. 2. Szczegółowy opis części I zamówienia zawiera załącznik nr 4a-4d do SIWZ- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). 3. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5a do SIWZ dla części I, II i IV. 4. Wskazane w SOPZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. towaru o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jakościowych (towar równoważny). 5. W przypadku gdy w SOPZ jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wszystkie wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: 1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; 2) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; 3) są fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich oraz posiadają niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa; 4) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne, zabawki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-08-13T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia w części II stanowią literatura dziecięca, zabawki, bączki, lalki, samochodziki, puzzle, układanki, domina, klocki budowlane, miękkie, waflowe, piankowe, drewniane, chodziki aktywności, plansze, zestawy do zabawy, szarfy, chusty, instrumenty muzyczne, bujaki, itp. 2. Szczegółowy opis części II zamówienia zawiera załącznik nr 4a-4d do SIWZ- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). 3. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5a do SIWZ dla części I, II i IV. 4. Wskazane w SOPZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. towaru o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jakościowych (towar równoważny). 5. W przypadku gdy w SOPZ jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wszystkie wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: 1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; 2) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; 3) są fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich oraz posiadają niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa; 4) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzęt multimedialny i RTV wraz z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-08-13T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia w części III stanowią radiomagnetofony z CD, mobilne kolumny, telewizory z mobilnymi wózkami, laptop, głośniki, multimedialny zestaw interaktywny. 2. Szczegółowy opis części III zamówienia zawiera załącznik nr 4a-4d do SIWZ- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). 3. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5b do SIWZ dla części III. 4. Wskazane w SOPZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. towaru o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jakościowych (towar równoważny). 5. W przypadku gdy w SOPZ jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wszystkie wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: 1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; 2) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; 3) są fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich oraz posiadają niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa; 4) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Meble i wyposażenie szatni wraz z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-08-13T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia w części IV stanowią szatnie, stojaki na kalosze, lustra z kolorowymi aplikacjami, kolorowe tablice korkowe, makatki informacyjne, stoły, krzesła, wieszaki na ubrania i parasole, kosze na śmieci, ramki na imiona, woreczki na kapcie, ochrony na gniazdka, ochrony pod włącznik na światło, siedziska, pufy, itp. 2. Szczegółowy opis części IV zamówienia zawiera załącznik nr 4a-4d do SIWZ- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). 3. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5a do SIWZ dla części I, II i IV. 4. Wskazane w SOPZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. towaru o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jakościowych (towar równoważny). 5. W przypadku gdy w SOPZ jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wszystkie wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: 1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; 2) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; 3) są fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich oraz posiadają niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa; 4) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres rękojmi za wady i gwarancji jakości przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)