GuidZP400 |
7dfcc08f-b1a5-4d8d-a821-e798b0cb7430
|
Biuletyn |
578348-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
|
Regon |
29015600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konarskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otwock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 7794031 w. 477
|
Zamawiajacy fax |
22 7794031 w. 477
|
Zamawiajacy email |
dzp@spskgruca.pl
|
Adres strony url |
www.spskgruca.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spskgruca.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spskgruca.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
złożyć osobiście lub wysłąć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.- Prawo pocztowe(Dz.U. z 2016 r. poz. 1113, z późn. zm.) lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Prof. A. Grucy CMKP ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych lub Sekretariat Dyrekcji
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz odzieży jednorazowej i podkładów do magazynu szpitala przez okres 24 miesięcy
|
Numer referencyjny |
DZP.26.66/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz odzieży jednorazowej i podkładów do magazynu szpitala przez okres 24 miesięcy
cenowym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do siwz – formularzu
cenowym
Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211).
Prawo opcji:
a) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia na poziomie minimum 20% wartości umowy
b) Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do siwz, poprzez zwiększenie każdej z pozycji o maksimum 50%, z zastrzeżeniem, że łączna wartość umowy nie może zostać przekroczona.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-22 – zamawiający wymaga tylko złożenia oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dokumentów i oświadczeń, składanych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia.
1) Oświadczenie, że zaoferowany asortyment został dopuszczony i wprowadzony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211) oraz posiada aktualne deklaracje zgodności i certyfikaty jednostki notyfikowanej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.
2) Karty katalogowe producenta potwierdzające parametry wymagane w opisie przedmiotu zamówienia - dotyczy wszystkich pakietów.
3) Próbki wzorcowe zaoferowanego asortymentu na żądanie Zamawiającego – dotyczy każdej pozycji we wszystkich pakietach.
W sytuacji, gdy Wykonawca zaoferuje asortyment, który był użytkowany przez Zamawiającego na podstawie zawartych umów i jest przez niego dobrze oceniony (użytkownik nie ma zastrzeżeń, co do jakości produktu) – Wykonawca nie będzie wzywany do złożenia próbek wzorcowych w danym pakiecie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
2.2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1.składa odpowiednio dla dokumentów wymienionych w ppkt
1) ppkt 1)– w tym zakresie wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za¬mieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce za¬mieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy ważności dla oświadczenia stosuje się odpowiednio.
3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce za¬mieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
3. Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 23 ustawy PZP,
Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert - zobowiązany jest złożyć:
1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3do SIWZ
(W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia)
4. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne):
1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert:
a) Wypełniony i podpisany formularz cenowy / formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a / 1 do SIWZ
b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia własne Wykonawcy (Załącznik nr 1, 1a do siwz) stanowią integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres przewidzianych zmian zawiera załącznik nr 4 do SIWZ tj. wzór umowy
|
IV 4 4 data |
2018-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wielorazowe druty do rekonstrukcji ACL
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do siwz – formularzu
cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
MASKA CPAP WKŁADY DO SSAKA, NAWILŻACZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do siwz – formularzu
cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
OBWODY ODDECHOWE, ŁĄCZNIK TYPU "MARTWA PRZESTRZEŃ"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do siwz – formularzu
cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
LINIA DO MONITOROWANIA DWUTLENKU WĘGLA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do siwz – formularzu
cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
ŁĄCZNIKI, KAPTUREK ZABEZPIECZAJĄCY, ADAPTER ZAKRZYWIONY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do siwz – formularzu
cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
ZESTAW DO DRENAŻU OPŁUNCEJ, TROKAR Z PROWADNICĄ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do siwz – formularzu
cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Igły iniekcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do siwz – formularzu
cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PAPIER TERMOAKTYWNY DO EKG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do siwz – formularzu
cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Przyrząd UNIASCOSET
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do siwz – formularzu
cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Fartuch jednorazowy foliowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do siwz – formularzu
cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Podkłady ochronne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do siwz – formularzu
cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Czepki chirurgiczne jednorazowe-damskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do siwz – formularzu
cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Ochraniacze na obuwie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do siwz – formularzu
cenowym
|
| |