DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH, MATERIAŁÓW GOSPODARCZYCH I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

Data publikacji 2018-06-26
Data zakończenia 2018-07-05 00:00:00
Instytucja Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578332-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 196400004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych, materiałów gospodarczych i środków czystości. Zamówienie składa się z 6 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:
Pakiet nr 1 – worki foliowe,
Pakiet nr 2 – drobny sprzęt do sprzątania,
Pakiet nr 3 – chemia profesjonalna do mycia powierzchni,
Pakiet nr 4 – produkty papierowe,
Pakiet nr 5 – mopy, stelaże i kije do mopów,
Pakiet nr 6 – płyn do myjni naczyń sanitarnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w załącznikach nr 4.1 ÷ 4.6 do SIWZ.
3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu.
4. W asortymencie, w którym jest określony typ produktu, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych.
Podanie w załącznikach nr 4.1÷4.6 do SIWZ nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia, Zamawiający określa minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów produktów wyspecyfikowanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisanym w SIWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6c081f4b-e254-4662-9efa-94d150a76573
Biuletyn 578332-N-2018
Zamawiajacy nazwa Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
Regon 24083705400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41-219
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 41 30 111
Zamawiajacy fax 32 41 30 112
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
Adres strony url www.szpital.sosnowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Art. 3 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.sosnowiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.sosnowiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sosnowiecki Szpital Miejski sp. z o.o. 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH, MATERIAŁÓW GOSPODARCZYCH I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
Numer referencyjny ZP-2200-30/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych, materiałów gospodarczych i środków czystości. Zamówienie składa się z 6 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 – worki foliowe, Pakiet nr 2 – drobny sprzęt do sprzątania, Pakiet nr 3 – chemia profesjonalna do mycia powierzchni, Pakiet nr 4 – produkty papierowe, Pakiet nr 5 – mopy, stelaże i kije do mopów, Pakiet nr 6 – płyn do myjni naczyń sanitarnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w załącznikach nr 4.1 ÷ 4.6 do SIWZ. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. W asortymencie, w którym jest określony typ produktu, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Podanie w załącznikach nr 4.1÷4.6 do SIWZ nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia, Zamawiający określa minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów produktów wyspecyfikowanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisanym w SIWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
Cpv glowny przedmiot 19640000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego: a) dla Pakietu nr 1 - próbki oferowanego asortymentu dla wszystkich pozycji – w ilości po 1 sztuce; - Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym b) dla Pakietu nr 2 - karty charakterystyki dla poz. 7 i 11, - próbki oferowanego asortymentu dla poz. 15, 16, 17, 18, c) dla Pakietu nr 3 - karty charakterystyki, - karty techniczne produktów/ulotek producenta, d) dla Pakietu nr 4 - próbki oferowanego asortymentu dla wszystkich pozycji – po 1 szt. (rolce) każdej pozycji, - karty technologiczne, ulotki lub inny dokument potwierdzający wymaganą przez Zamawiającego gramaturę. e) dla Pakietu nr 5 - próbki oferowanego asortymentu dla poz. 1, 2, - katalogi, karty technologiczne, ulotki, opisy lub inne dokumenty zawierające informacje o wymaganych parametrach, cechach techniczno-użytkowych zaoferowanych produktów potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego dla poz. 1, 2, 3 ((dane w przedłożonym dokumencie muszą potwierdzać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i innych warunków realizacji zamówienia). - Cennik części zamiennych dla poz. 3. f) dla Pakietu nr 6 - karty charakterystyki oferowanego produktu
Inne dokumenty niewymienione - formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, - formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2, 2.1, do SIWZ, - formularz asortymentowo–cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1 ÷ 4.6 do SIWZ, - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wartość umowy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 2. Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie. 3. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 4. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności dotyczą: a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, b) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych opisanych w SIWZ, nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie, w szczególności, gdy Wykonawca nie ma możliwości dostarczania produktu wskazanego w formularzu cenowym albo wprowadza produkt ulepszony, c) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, formy organizacyjno prawnej), d) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, 6. W wyjątkowych sytuacjach opisanych w ust. 8 pkt. b Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego. 7. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego. 8. Zmiany, o których mowa w ust. 6 i 7 będą dopuszczone za zgodą Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)