GuidZP400 |
6c081f4b-e254-4662-9efa-94d150a76573
|
Biuletyn |
578332-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
|
Regon |
24083705400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-219
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 41 30 111
|
Zamawiajacy fax |
32 41 30 112
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.sosnowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Art. 3 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.sosnowiec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.sosnowiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sosnowiecki Szpital Miejski sp. z o.o. 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH, MATERIAŁÓW GOSPODARCZYCH I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
|
Numer referencyjny |
ZP-2200-30/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych, materiałów gospodarczych i środków czystości. Zamówienie składa się z 6 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:
Pakiet nr 1 – worki foliowe,
Pakiet nr 2 – drobny sprzęt do sprzątania,
Pakiet nr 3 – chemia profesjonalna do mycia powierzchni,
Pakiet nr 4 – produkty papierowe,
Pakiet nr 5 – mopy, stelaże i kije do mopów,
Pakiet nr 6 – płyn do myjni naczyń sanitarnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w załącznikach nr 4.1 ÷ 4.6 do SIWZ.
3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu.
4. W asortymencie, w którym jest określony typ produktu, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych.
Podanie w załącznikach nr 4.1÷4.6 do SIWZ nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia, Zamawiający określa minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów produktów wyspecyfikowanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisanym w SIWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
|
Cpv glowny przedmiot |
19640000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego:
a) dla Pakietu nr 1
- próbki oferowanego asortymentu dla wszystkich pozycji – w ilości po 1 sztuce;
- Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
b) dla Pakietu nr 2
- karty charakterystyki dla poz. 7 i 11,
- próbki oferowanego asortymentu dla poz. 15, 16, 17, 18,
c) dla Pakietu nr 3
- karty charakterystyki,
- karty techniczne produktów/ulotek producenta,
d) dla Pakietu nr 4
- próbki oferowanego asortymentu dla wszystkich pozycji – po 1 szt. (rolce) każdej pozycji,
- karty technologiczne, ulotki lub inny dokument potwierdzający wymaganą przez Zamawiającego gramaturę.
e) dla Pakietu nr 5
- próbki oferowanego asortymentu dla poz. 1, 2,
- katalogi, karty technologiczne, ulotki, opisy lub inne dokumenty zawierające informacje o wymaganych parametrach, cechach techniczno-użytkowych zaoferowanych produktów potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego dla poz. 1, 2, 3 ((dane w przedłożonym dokumencie muszą potwierdzać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i innych warunków realizacji zamówienia).
- Cennik części zamiennych dla poz. 3.
f) dla Pakietu nr 6
- karty charakterystyki oferowanego produktu
|
Inne dokumenty niewymienione |
- formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
- formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2, 2.1, do SIWZ,
- formularz asortymentowo–cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1 ÷ 4.6 do SIWZ,
- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wartość umowy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego.
2. Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie.
3. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego.
4. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności dotyczą:
a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę,
b) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych opisanych w SIWZ, nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie, w szczególności, gdy Wykonawca nie ma możliwości dostarczania produktu wskazanego w formularzu cenowym albo wprowadza produkt ulepszony,
c) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, formy organizacyjno prawnej),
d) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
6. W wyjątkowych sytuacjach opisanych w ust. 8 pkt. b Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego.
7. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego.
8. Zmiany, o których mowa w ust. 6 i 7 będą dopuszczone za zgodą Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|