Wykonanie Publicznego Punktu Dostępu do sieci WiFi w ramach projektu „Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II”

Data publikacji 2018-07-02
Data zakończenia 2018-07-10 00:00:00
Instytucja Gmina i Miasto Środa Śląska
Miejscowość Środa Śląska
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581275-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Wykonanie Publicznego Punktu Dostępu do sieci Wi-Fi,
2. Przygotowanie regulaminu korzystania z Publicznego Punktu Dostępu oraz regulaminu rejestracji użytkowników do niego.

Minimalne wymagania stawiane dla urządzeń, oprogramowania i usług świadczonych w ramach niniejszego postępowania

Urządzenie dostępowe Wi-Fi – (sztuk: 1)
L.P.
Nazwa elementu, parametru lub cechy
Wymagane minimalne parametry techniczne
1
2
3
1
Obsługa standardów WiFi
IEEE 802.11 a/b/g/n/ac
2
Ilość portów LAN
Co najmniej 1 port Gigabit Ethernet
3
Rodzaj anten
Zintegrowane anteny z urządzeniem 2x2 MIMO dual-band (jednocześnie 2,4 oraz 5GHz) przystosowane do pracy wewnątrz budynku
4
Ilość torów radiowych
Co najmniej 2x2 dla 5GHz oraz 2x2 dla 2,4GHz
5
Zasięg sygnału
Nie mniejszy niż 120 metrów
6
Bezpieczeństwo / szyfrowanie
Co najmniej: WEP, EAP-TLS, EAP-TTLS, WPA-TKIP, WPA,WPA2, AES, firewall typu stateful, NAT, 802.1x, 802.11i, WPA2, WPA, wbudowany bezpieczny dostęp gości (captive portal)
7
Zasilanie
PoE
8
Wielkość pamięci flash
Co najmniej 32 MB
9
Pojemność pamięci wewnętrznej
Co najmniej 256MB
10
Poziom wzmocnienia anterny
4 dBi dla pasma 2,4GHz i 6dBi dla pasma 5GHz
11
Gwarancja
Minimum 24 miesiące

Urządzenie do zbierania logów z 2 dyskami 4 TB – (sztuk: 1)
L.P.
Nazwa elementu, parametru lub cechy
Wymagane minimalne parametry techniczne
1
2
3
1
Procesor
Czterordzeniowy
2
architektura procesora
64-bit
3
Mechanizm szyfrowania sprzętowego (AES-NI)
tak
4
Silnik transkodowania sprzętowego
H.264 (AVC), H.265 (HEVC), MPEG-2 i VC-1; maksymalna rozdzielczość: 4K (4096 x 2160); maksymalna liczba klatek na sekundę (FPS): 30
5
Pamięć systemowa
4 GB DDR3L
6
Fabrycznie zainstalowany moduł pamięci
4GB (1 x 4GB)
7
Całkowita liczba gniazd pamięci
2
8
Maks. rozmiar pamięci
8 GB (4 GB x 2)
9
Kieszeń/kieszenie na dyski
4
10
Maks. liczba kieszeni na dyski z jednostką rozszerzającą
9
11
Kieszenie dysków M.2 NVMe
2
12
Zgodny typ dysków
3.5" SATA HDD
2.5" SATA HDD
2.5" SATA SSD
M.2 NVMe 2280 SSD
13
Maksymalna pojemność wewnętrzna
48 TB (12 TB drive x 4) (Pojemność może się różnić w zależności od typu macierzy RAID)
14
Maksymalna pojemność surowa z jednostkami rozszerzającymi
108 TB (12 TB drive x 9) (Pojemność może się różnić w zależności od typu macierzy RAID)
15
Maksymalny rozmiar pojedynczego wolumenu
108 TB


16
Dysk z możliwością wymiany podczas pr pracy (hot-swap)
tak
17
Port LAN RJ-45 1GbE
2 (z obsługą funkcji Link Aggregation / przełączania awaryjnego)
18
Port USB 3.0
2
19
Port eSATA
1
20
Wewnętrzne dyski twarde
Btrfs
EXT4
21
Zewnętrzne dyski twarde
Btrfs
EXT4
EXT3
FAT
NTFS
HFS+
22
Gwarancja
Minimum 24 miesiące


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.

Zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne,
lecz nie gorsze niż określone w Załącznikach do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisany został w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzanie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji.

Zamawiający używając przy opisie przedmiotu zamówienia nazw marek, producentów, nazw własnych itp. ma na celu wskazanie jedynie standardów jakościowych produktu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 56a43a55-97d2-435a-acb1-aa94e2dfee3d
Biuletyn 581275-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina i Miasto Środa Śląska
Regon 69291493227000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Środa Śląska
Zamawiajacy kod pocztowy 55300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 960 724
Zamawiajacy fax 713 173 405
Zamawiajacy email izp_zap@srodaslaska.pl
Adres strony url http://bip.srodaslaska.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn.: „Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.1. „E-usługi publiczne”, Poddziałania 2.1.1. E-usługi publiczne – konkurs horyzontalny Schemat 2.1 A Tworzenie lub rozwój (poprawa e-dojrzałości) e-usług publicznych (A2B, A2C): e) zakładające rozwój elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014–2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Środa Śląska, Pl. Wolności 5, 55-300 Środa Śląska
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie Publicznego Punktu Dostępu do sieci WiFi w ramach projektu „Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II”
Numer referencyjny WZP 271.1-46/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Wykonanie Publicznego Punktu Dostępu do sieci Wi-Fi, 2. Przygotowanie regulaminu korzystania z Publicznego Punktu Dostępu oraz regulaminu rejestracji użytkowników do niego. Minimalne wymagania stawiane dla urządzeń, oprogramowania i usług świadczonych w ramach niniejszego postępowania Urządzenie dostępowe Wi-Fi – (sztuk: 1) L.P. Nazwa elementu, parametru lub cechy Wymagane minimalne parametry techniczne 1 2 3 1 Obsługa standardów WiFi IEEE 802.11 a/b/g/n/ac 2 Ilość portów LAN Co najmniej 1 port Gigabit Ethernet 3 Rodzaj anten Zintegrowane anteny z urządzeniem 2x2 MIMO dual-band (jednocześnie 2,4 oraz 5GHz) przystosowane do pracy wewnątrz budynku 4 Ilość torów radiowych Co najmniej 2x2 dla 5GHz oraz 2x2 dla 2,4GHz 5 Zasięg sygnału Nie mniejszy niż 120 metrów 6 Bezpieczeństwo / szyfrowanie Co najmniej: WEP, EAP-TLS, EAP-TTLS, WPA-TKIP, WPA,WPA2, AES, firewall typu stateful, NAT, 802.1x, 802.11i, WPA2, WPA, wbudowany bezpieczny dostęp gości (captive portal) 7 Zasilanie PoE 8 Wielkość pamięci flash Co najmniej 32 MB 9 Pojemność pamięci wewnętrznej Co najmniej 256MB 10 Poziom wzmocnienia anterny 4 dBi dla pasma 2,4GHz i 6dBi dla pasma 5GHz 11 Gwarancja Minimum 24 miesiące Urządzenie do zbierania logów z 2 dyskami 4 TB – (sztuk: 1) L.P. Nazwa elementu, parametru lub cechy Wymagane minimalne parametry techniczne 1 2 3 1 Procesor Czterordzeniowy 2 architektura procesora 64-bit 3 Mechanizm szyfrowania sprzętowego (AES-NI) tak 4 Silnik transkodowania sprzętowego H.264 (AVC), H.265 (HEVC), MPEG-2 i VC-1; maksymalna rozdzielczość: 4K (4096 x 2160); maksymalna liczba klatek na sekundę (FPS): 30 5 Pamięć systemowa 4 GB DDR3L 6 Fabrycznie zainstalowany moduł pamięci 4GB (1 x 4GB) 7 Całkowita liczba gniazd pamięci 2 8 Maks. rozmiar pamięci 8 GB (4 GB x 2) 9 Kieszeń/kieszenie na dyski 4 10 Maks. liczba kieszeni na dyski z jednostką rozszerzającą 9 11 Kieszenie dysków M.2 NVMe 2 12 Zgodny typ dysków 3.5" SATA HDD 2.5" SATA HDD 2.5" SATA SSD M.2 NVMe 2280 SSD 13 Maksymalna pojemność wewnętrzna 48 TB (12 TB drive x 4) (Pojemność może się różnić w zależności od typu macierzy RAID) 14 Maksymalna pojemność surowa z jednostkami rozszerzającymi 108 TB (12 TB drive x 9) (Pojemność może się różnić w zależności od typu macierzy RAID) 15 Maksymalny rozmiar pojedynczego wolumenu 108 TB 16 Dysk z możliwością wymiany podczas pr pracy (hot-swap) tak 17 Port LAN RJ-45 1GbE 2 (z obsługą funkcji Link Aggregation / przełączania awaryjnego) 18 Port USB 3.0 2 19 Port eSATA 1 20 Wewnętrzne dyski twarde Btrfs EXT4 21 Zewnętrzne dyski twarde Btrfs EXT4 EXT3 FAT NTFS HFS+ 22 Gwarancja Minimum 24 miesiące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne, lecz nie gorsze niż określone w Załącznikach do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisany został w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzanie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Zamawiający używając przy opisie przedmiotu zamówienia nazw marek, producentów, nazw własnych itp. ma na celu wskazanie jedynie standardów jakościowych produktu.
Cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: • w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu sieci WiFi składającej się z co najmniej z urządzenia dostępowego WiFi, o wartości nie mniejszej niż 6.000,00 zł brutto każde zamówienie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzień składania ofert - (zał. nr3 do SIWZ); 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia w BIP informacji z otwarcia ofert zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy – załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ), 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy (zał. nr 4 do SIWZ), 4. Formularz asortymentowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia stanowi załącznik nr 8
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie zgodnie z dyspozycją art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności tej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na: 2.1. siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron, których strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć przy udzielaniu zamówienia, 2.2. wstrzymania lub przerwy w realizacji umowy w następstwie okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy. W tym przypadku termin wykonania umowy ulega odpowiednio wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności celem dokończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu nie wpływa na zmianę wynagrodzenia, 2.3. gdy na skutek potrzeb/ przyczyn leżących po stronie Zamawiającego spowodowanych koniecznością zachowania bieżącego funkcjonowania poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego nastąpi przerwa w realizacji poszczególnych zadań przedmiotu zamówienia, 2.4. zmianę przepisów prawa, 2.5. wystąpienia środków ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne, 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w następstwie zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych - ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W takim przypadku wartość wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wynagrodzenia odnosić się będzie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających lub wprowadzających stawkę podatku od towarów i usług VAT oraz do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W przypadku zaistnienia opisanej sytuacji po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji, Wykonawca winien zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia - wykazać kwotę, o którą wynagrodzenie Wykonawcy ma ulec zmianie, wraz z uzasadnieniem zawierającym wyliczenie całkowitej kwoty oraz wskazać datę, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zmiana stawki podatku VAT nie dotyczy Wykonawców którzy zadeklarowali w ofercie, iż są zwolnieni z opodatkowania VAT. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie przedmiotu umowy, w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub zapisów wytycznych, zaleceń.
IV 4 4 data 2018-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji na przedmiot umowy wraz z dostarczonym i skonfigurowanym sprzętem
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)