Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych – spersonalizowanej pamięci USB (pendrive) na potrzeby promocji projektu „Promocja oferty gospodarczej branż przemysłu czasu wolnego oraz wsparcie małopolskich MŚP w ekspansji na rynki zewnętrzne” w ramach Działania 3.3. Umiędzynarodowienie małopolskiej gospodarki, Poddziałania 3.3.1. Promocja Gospodarcza Małopolski, Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 do przedmiotowego postępowania zastosowanie mają Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Data publikacji 2018-07-05
Data zakończenia 2018-07-13 00:00:00
Instytucja Małopolska Organizacja Turystyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584699-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych – spersonalizowanej pamięci USB (pendrive) w ilości 12.000 sztuk (słownie: dwanaście tysięcy sztuk).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce9051e4-8829-420a-afa2-52bec31290db
Biuletyn 584699-N-2018
Zamawiajacy nazwa Małopolska Organizacja Turystyczna
Regon 35637285200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek Kleparski
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 211 604
Zamawiajacy fax 124 211 604
Zamawiajacy email pawelm@mot.krakow.pl
Adres strony url www.mot.krakow.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.mot.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Stowarzyszenie
Dostep dokumentow zamowienia www.mot.krakow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mot.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres na adres: Małopolska Organizacja Turystyczna w Krakowie, Rynek Kleparski 4, lokal 13, 31-150 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych – spersonalizowanej pamięci USB (pendrive) na potrzeby promocji projektu „Promocja oferty gospodarczej branż przemysłu czasu wolnego oraz wsparcie małopolskich MŚP w ekspansji na rynki zewnętrzne” w ramach Działania 3.3. Umiędzynarodowienie małopolskiej gospodarki, Poddziałania 3.3.1. Promocja Gospodarcza Małopolski, Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 do przedmiotowego postępowania zastosowanie mają Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Numer referencyjny POG 2018/ VII/ 1
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych – spersonalizowanej pamięci USB (pendrive) w ilości 12.000 sztuk (słownie: dwanaście tysięcy sztuk).
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli pod warunkiem zgodności zamówienia podobnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2018-08-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych – spersonalizowanej pamięci USB (pendrive) w ilości 12.000 sztuk (słownie: dwanaście tysięcy sztuk). Szczegółowa specyfikacja techniczna pamięci USB (pendrive) zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi spełniać warunek posiadania doświadczenia w wykonaniu lub wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tj. wykonał w tym okresie lub wykonuje, co najmniej trzy usługi wykonania i dostawy spersonalizowanych materiałów informacyjno–promocyjnych – pamięci USB - każda o minimalnej liczbie 4000 sztuk i obejmującą nadruk wraz z zapisem danych na nośnikach. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”, na podstawie złożonego przez Wykonawcę: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych* usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - dowodów**, określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów (wiedzy i doświadczenia), niezbędnych do wykonania zamówienia (o ile dotyczy), * Wykonawca samodzielnie ustala, które usługi uznaje za główne i tylko te wskazuje w wykazie usług oraz tylko dla tych przedstawia dowody. ** Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenie; b) oświadczenie wykonawcy– jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt a.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) Oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do IDW, o braku podstaw do wykluczenia oraz załącznik 2b do IDW stanowiący oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej, 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW wraz z dowodami określającymi, czy usługi te zostały wykonane należycie, oraz w odniesieniu do usług ujętych w załączniku nr 3 do IDW i dowodów innych podmiotów, udostępniających wiedzę i doświadczenie, pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzone w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 3a do IDW, lub inny dowód stanowiący podstawę do korzystania z wiedzy i doświadczenia innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia, 6) Próbki wyszczególnione w pkt 9 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w ust. 2–8. 2. Zmiana może obejmować: a) pominięcie jakiejkolwiek części usług, b) zmiany w kolejności i terminach wykonywania usług. 3. Zmiana może być wprowadzona jedną z następujących metod: a) Wykonawca może zaproponować zmianę przez złożenie pisemnej propozycji zmiany, która zdaniem Wykonawcy w razie przyjęcia pozwoli skrócić okres realizacji umowy lub obniży koszty realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego. b) Zamawiający może przedłożyć propozycję zmiany, jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji Projektu, i która w razie przyjęcia pozwoli skrócić okres realizacji umowy lub obniży koszty realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego lub jeżeli konieczność jej wprowadzenia wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji zarządzających i monitorujących realizację Projektu, ze zmiany prawa lub ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmiany, spełniającą wymogi określone w ust. 2, wraz z tą propozycją przedłoży: a) opis proponowanej zmiany, b) zakres proponowanej zmiany, c) szacunki, czy i w jaki sposób zakładana zmiana wpłynie na termin realizacji przedmiotu umowy, oraz d) szacunki dotyczące wpływu zmiany na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. 5. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmiany, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmiany, spełniającą wymogi opisane w ust. 3. 6. W przypadku upływu terminu podanego w ust. 4, traktuje się, iż propozycja wprowadzenia zmiany została odrzucona. 7. Do przesłanej zmodyfikowanej propozycji zmiany mają zastosowanie postanowienia ust. 4–5. 8. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do Umowy - Aneksu. 9. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1–7 jest nieważna.
IV 4 4 data 2018-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Pojemność pamięci
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)