GuidZP400 |
ce9051e4-8829-420a-afa2-52bec31290db
|
Biuletyn |
584699-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolska Organizacja Turystyczna
|
Regon |
35637285200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek Kleparski
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31150
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 211 604
|
Zamawiajacy fax |
124 211 604
|
Zamawiajacy email |
pawelm@mot.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.mot.krakow.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.mot.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Stowarzyszenie
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mot.krakow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mot.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
na adres: Małopolska Organizacja Turystyczna w Krakowie, Rynek Kleparski 4, lokal 13, 31-150 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych – spersonalizowanej pamięci USB (pendrive) na potrzeby promocji projektu „Promocja oferty gospodarczej branż przemysłu czasu wolnego oraz wsparcie małopolskich MŚP w ekspansji na rynki zewnętrzne” w ramach Działania 3.3. Umiędzynarodowienie małopolskiej gospodarki, Poddziałania 3.3.1. Promocja Gospodarcza Małopolski, Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 do przedmiotowego postępowania zastosowanie mają Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
|
Numer referencyjny |
POG 2018/ VII/ 1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych – spersonalizowanej pamięci USB (pendrive) w ilości 12.000 sztuk (słownie: dwanaście tysięcy sztuk).
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli pod warunkiem zgodności zamówienia podobnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.
|
Data zakonczenia |
2018-08-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych – spersonalizowanej pamięci USB (pendrive) w ilości 12.000 sztuk (słownie: dwanaście tysięcy sztuk). Szczegółowa specyfikacja techniczna pamięci USB (pendrive) zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi spełniać warunek posiadania doświadczenia w wykonaniu lub wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tj. wykonał w tym okresie lub wykonuje, co najmniej trzy usługi wykonania i dostawy spersonalizowanych materiałów informacyjno–promocyjnych – pamięci USB - każda o minimalnej liczbie 4000 sztuk i obejmującą nadruk wraz z zapisem danych na nośnikach.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”, na podstawie złożonego przez Wykonawcę:
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych* usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
- dowodów**, określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów (wiedzy
i doświadczenia), niezbędnych do wykonania zamówienia (o ile dotyczy),
* Wykonawca samodzielnie ustala, które usługi uznaje za główne i tylko te wskazuje w wykazie usług oraz tylko dla tych przedstawia dowody.
** Dowodami, o których mowa powyżej są:
a) poświadczenie;
b) oświadczenie wykonawcy– jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt a.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Kompletna oferta musi zawierać:
1) Formularz oferty sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ,
2) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
4) Oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW,
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do IDW, o braku podstaw do wykluczenia oraz załącznik 2b do IDW stanowiący oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej,
5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW wraz z dowodami określającymi, czy usługi te zostały wykonane należycie, oraz w odniesieniu do usług ujętych
w załączniku nr 3 do IDW i dowodów innych podmiotów, udostępniających wiedzę
i doświadczenie, pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzone w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 3a do IDW, lub inny dowód stanowiący podstawę do korzystania z wiedzy i doświadczenia innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia,
6) Próbki wyszczególnione w pkt 9 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w ust. 2–8. 2. Zmiana może obejmować: a) pominięcie jakiejkolwiek części usług, b) zmiany w kolejności i terminach wykonywania usług. 3. Zmiana może być wprowadzona jedną z następujących metod: a) Wykonawca może zaproponować zmianę przez złożenie pisemnej propozycji zmiany, która zdaniem Wykonawcy w razie przyjęcia pozwoli skrócić okres realizacji umowy lub obniży koszty realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego. b) Zamawiający może przedłożyć propozycję zmiany, jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji Projektu, i która w razie przyjęcia pozwoli skrócić okres realizacji umowy lub obniży koszty realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego lub jeżeli konieczność jej wprowadzenia wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji zarządzających i monitorujących realizację Projektu, ze zmiany prawa lub ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmiany, spełniającą wymogi określone w ust. 2, wraz z tą propozycją przedłoży: a) opis proponowanej zmiany, b) zakres proponowanej zmiany, c) szacunki, czy i w jaki sposób zakładana zmiana wpłynie na termin realizacji przedmiotu umowy, oraz d) szacunki dotyczące wpływu zmiany na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. 5. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmiany, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmiany, spełniającą wymogi opisane w ust. 3. 6. W przypadku upływu terminu podanego w ust. 4, traktuje się, iż propozycja wprowadzenia zmiany została odrzucona. 7. Do przesłanej zmodyfikowanej propozycji zmiany mają zastosowanie postanowienia ust. 4–5. 8. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do Umowy - Aneksu. 9. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1–7 jest nieważna.
|
IV 4 4 data |
2018-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|