Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni w ramach projektu „Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy”. Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Południowego.

Data publikacji 2018-07-05
Data zakończenia 2018-07-18 00:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała Miejski Zarząd Oświaty
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584351-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni w ramach projektu „Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy”. Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Południowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy). • Zamówienie zostało podzielone części. • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. • Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej Uwaga: Zamawiający wypełnia w formularzu asortymentowo-cenowym tylko te części na które składa zamówienie. Niewypełnienie w formularzu asortymentowo – cenowym którejś z rubryk lub brak podania jakiegoś elementu wymienionego w tabeli (w przypadku złożenia oferty na daną część) będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oznacza to, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie nawet części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym, technicznym, użytkowym o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, udowodnienie ich równoważności, leży po stronie Wykonawcy. Wspólne warunki realizacji: 1. Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy jest towarem zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowym (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2017 r.) i pełnowartościowym, oraz stanowi jego własność. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad prawnych, pochodzącego z legalnego źródła, dopuszczonego do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, o wysokiej jakości i wysokiej trwałości użytkowania. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa. 4. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa do używania, będącego elementem przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt łącznie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy. 6. Miejscem dostawy będą szkoły wskazane przez Zamawiającego w każdej Części przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego (e-mail lub faks) o dostawie co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 8. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez Dyrektora szkoły oraz zostanie potwierdzony przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę do tej czynności w protokole zdawczo - odbiorczym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Następnie protokół odbioru zostanie podpisany przez Zamawiającego. 9. Wykonawca udziela 2 letniej gwarancji na dostarczone pozycje, wymienione w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do SIWZ) przewidziano inny okres gwarancji. 10. Termin gwarancji rozpoczyna bieg od momentu podpisania protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia lub w przypadku braku możliwości jego naprawy, wymieni wadliwy przedmiot zamówienia na nowy. 12. Powiadomienie o stwierdzonych wadach i usterkach nastąpi drogą elektroniczną: telefonicznie, faxem lub e-mailem i zostanie potwierdzone faxem lub e-mailem przez Wykonawcę. 13. Od momentu odbioru za pomocą protokołu odbioru (załącznik nr 1 do umowy) osobą upoważnioną do powiadomienia i składania reklamacji w imieniu Zamawiającego będzie Dyrektor szkoły. Wszelkie uwagi i ewentualne reklamacje Dyrektor szkoły do której został dostarczony sprzęt będzie przekazywał bezpośrednio do Wykonawcy. 14. W przypadku gdy naprawa potrwa dłużej niż 1 dzień roboczy, okres gwarancji przedłuża się o czas konieczny na dokonanie naprawy. 15. W przypadku gdy naprawa danej rzeczy lub jej części nie będzie możliwa, bądź nieopłacalna dla Wykonawcy zobowiązany jest on dostarczyć nową rzecz lub jej nową część o parametrach nie gorszych niż zepsuta rzecz lub jej część udzielając nowej gwarancji na daną rzecz lub jej część na zasadach określonych w punkcie 9. 16. Wszystkie naprawy będą udokumentowane. 17. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do świadczenia usług gwarancyjnych. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy rzecz poza siedzibą szkoły, Wykonawca zapewni: a) odbiór na własny koszt wadliwej rzeczy w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych b) dostawę naprawionej rzeczy na własny koszt, w terminie, o którym mowa w pkt 11 18. Koszt dojazdu ekipy serwisowej w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu rzeczy naprawianych w ramach gwarancji poza siedzibą szkoły pokrywa Wykonawca.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3b13adfc-6a60-42ea-b868-e0802202ad27
Biuletyn 584351-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Bielsko-Biała Miejski Zarząd Oświaty
Regon 07281741
Zamawiajacy adres ulica Akademii Umiejętności
Zamawiajacy adres numer domu 1a
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 334 992 300
Zamawiajacy fax 334 992 322
Zamawiajacy email lwierzbowski@mzo.bielsko.pl
Adres strony url http://mzo.bielsko.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy”. Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Południowego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.mzo.bielsko.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni w ramach projektu „Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy”. Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Południowego.
Numer referencyjny MZO.MOiO.ŁW.261.7.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni w ramach projektu „Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy”. Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Południowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy). • Zamówienie zostało podzielone części. • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. • Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej Uwaga: Zamawiający wypełnia w formularzu asortymentowo-cenowym tylko te części na które składa zamówienie. Niewypełnienie w formularzu asortymentowo – cenowym którejś z rubryk lub brak podania jakiegoś elementu wymienionego w tabeli (w przypadku złożenia oferty na daną część) będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oznacza to, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie nawet części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym, technicznym, użytkowym o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, udowodnienie ich równoważności, leży po stronie Wykonawcy. Wspólne warunki realizacji: 1. Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy jest towarem zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowym (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2017 r.) i pełnowartościowym, oraz stanowi jego własność. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad prawnych, pochodzącego z legalnego źródła, dopuszczonego do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, o wysokiej jakości i wysokiej trwałości użytkowania. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa. 4. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa do używania, będącego elementem przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt łącznie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy. 6. Miejscem dostawy będą szkoły wskazane przez Zamawiającego w każdej Części przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego (e-mail lub faks) o dostawie co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 8. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez Dyrektora szkoły oraz zostanie potwierdzony przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę do tej czynności w protokole zdawczo - odbiorczym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Następnie protokół odbioru zostanie podpisany przez Zamawiającego. 9. Wykonawca udziela 2 letniej gwarancji na dostarczone pozycje, wymienione w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do SIWZ) przewidziano inny okres gwarancji. 10. Termin gwarancji rozpoczyna bieg od momentu podpisania protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia lub w przypadku braku możliwości jego naprawy, wymieni wadliwy przedmiot zamówienia na nowy. 12. Powiadomienie o stwierdzonych wadach i usterkach nastąpi drogą elektroniczną: telefonicznie, faxem lub e-mailem i zostanie potwierdzone faxem lub e-mailem przez Wykonawcę. 13. Od momentu odbioru za pomocą protokołu odbioru (załącznik nr 1 do umowy) osobą upoważnioną do powiadomienia i składania reklamacji w imieniu Zamawiającego będzie Dyrektor szkoły. Wszelkie uwagi i ewentualne reklamacje Dyrektor szkoły do której został dostarczony sprzęt będzie przekazywał bezpośrednio do Wykonawcy. 14. W przypadku gdy naprawa potrwa dłużej niż 1 dzień roboczy, okres gwarancji przedłuża się o czas konieczny na dokonanie naprawy. 15. W przypadku gdy naprawa danej rzeczy lub jej części nie będzie możliwa, bądź nieopłacalna dla Wykonawcy zobowiązany jest on dostarczyć nową rzecz lub jej nową część o parametrach nie gorszych niż zepsuta rzecz lub jej część udzielając nowej gwarancji na daną rzecz lub jej część na zasadach określonych w punkcie 9. 16. Wszystkie naprawy będą udokumentowane. 17. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do świadczenia usług gwarancyjnych. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy rzecz poza siedzibą szkoły, Wykonawca zapewni: a) odbiór na własny koszt wadliwej rzeczy w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych b) dostawę naprawionej rzeczy na własny koszt, w terminie, o którym mowa w pkt 11 18. Koszt dojazdu ekipy serwisowej w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu rzeczy naprawianych w ramach gwarancji poza siedzibą szkoły pokrywa Wykonawca.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą zrealizowanie co najmniej 2 dostawy o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (rodzaj dostaw, przedmiot dostaw oraz wartość dostaw – zgodnie z Załącznikiem 1a do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy). Pod pojęciem dostaw o charakterze podobnym należy rozumieć dostawy zgodne z przedmiotem zamówienia (np. Część Narzędzia – dostawa narzędzi) oraz o wartości nie mniejszej niże 80% wartości zamówienia wyliczonej przez Wykonawcę w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik 1a do SIWZ).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw lub usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór Załącznik nr 6 do SIWZ będzie załącznikiem do wezwania o złożenie dokumentów przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej. Dowodami są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej, składa stosowne oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub stosowne oświadczenie potwierdzające należyte wykonanie/ wykonywanie usług winne być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie ww. dokumenty składa dany Wykonawca składający ofertę wspólną wypełnia w takim zakresie, w jakim wykazuje spełnianie określonego warunku udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, że Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności musi określać: a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający zaleca, aby zobowiązanie innych podmiotów przygotować na druku zgodnym z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. „Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informuję, iż: 1. administratorem zawartych w przekazanych przez Panią/Pana* dokumentach jest Dyrektor Miejskiego Zarządu Oświaty w Bielsku-Białej z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Akademii Umiejętności 1a, 2. inspektorem ochrony danych w Miejskim Zarządzie Oświaty w Bielsku-Białej jest Pan Arkadiusz Papuga, dane kontaktowe: nr telefonu (33) 499-2-311, adres poczty elektronicznej- apapuga@mzo.bielsko.pl, 3. Pani/Pana* dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego – podstawa prawna: art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz 1579 i 2018), 4. zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana* udostępnione dobrowolnie, dane te nie będą udostępniane innym podmiotom, 5. przekazane w dokumentach dane będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy prawa zamówień publicznych, przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 10 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym terminie, dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, 6. w okresie naboru do przetargu posiada Pani/Pan* prawo do: a) dostępu do udostępnionych danych osobowych, b) wniesienia o ograniczenie przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rodo, c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie ul. Stawki 2, 7. nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d, e rodo, 8. nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 rodo, 9. przekazanie dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, a przez to warunkiem niezbędnym do ich rozpatrzenia, 10. informuję Panią/Pana*, że przekazane dane osobowe nie będą podlegały decyzji zautomatyzowanego przetwarzania w tym profilowania”.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy zawarte są w Załączniku nr 3 do SIWZ – Projekt umowy.
IV 4 4 data 2018-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr I.1 Tablica szkolna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr I.2 Kasy fiskalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr I.3 Sprzęt AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr I.4 Sprzęt kelnerski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr I.5 Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr I.6 Lada do obsługi klienta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część nr I.7 Umywalka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część nr II.1 narzędzia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część nr III.1 meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część nr III.2 waga
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część nr III.3 pomoce fryzjerskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część nr III.4 narzędzia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część nr IV.1 narzędzia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Część nr IV.2 Przyrządy traserskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Część nr IV.3 narzędzia do obróbki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Część nr V.1 narzędzia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Część nr V.2 Przybory kreślarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Część nr V.3 narzędzia II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Część nr V.4 maszyna szwalnicza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Część nr V.4 maszyna szwalnicza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Część nr V.5 Żurnale
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Część nr V.6 Przybory rysunkowe i geometryczne - krawieckie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Część nr V.7 zestaw fotowoltaniczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Część nr VI.1: Przyrządy pomiarowe analogowe i elektroniczne, aparatura pomiarowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Część nr VI.2 Przyrządy pomiarowe mechaniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Część nr VI.3 Elementy TV-SAT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Część nr VI.4 Urządzenia elektryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Część nr VI.5 Narzędzia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Część nr VI.6 Stanowisko do programowania sterownika PLC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Część nr VI.7 Akcesoria sieciowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Część nr VII.1: Sprzęt AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Część nr VII.2: Naczynia i sztućce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Część nr VII.3: Sprzęt barmański i kelnerski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa Część nr VII.4: Piec konwekcyjny parowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa Część nr VIII.1: Sprzęt AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa Część nr VIII.2: Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa Część nr VIII.3: Naczynia, sztućce i akcesoria kuchenne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 37
Zalacznik nazwa Część nr VIII.4: Narzędzia budowlane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 38
Zalacznik nazwa Część nr VIII.5: Biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 39
Zalacznik nazwa Część nr IX.1: Wyposażenie biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 40
Zalacznik nazwa Część nr X.1 Tablica szkolna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 41
Zalacznik nazwa Część nr X.2 Ksiązki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 42
Zalacznik nazwa Część nr X.3 Czytniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 43
Zalacznik nazwa Część nr X.4 Lada
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Wysokość kar umownych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)