GuidZP400 |
3b13adfc-6a60-42ea-b868-e0802202ad27
|
Biuletyn |
584351-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Bielsko-Biała Miejski Zarząd Oświaty
|
Regon |
07281741
|
Zamawiajacy adres ulica |
Akademii Umiejętności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
334 992 300
|
Zamawiajacy fax |
334 992 322
|
Zamawiajacy email |
lwierzbowski@mzo.bielsko.pl
|
Adres strony url |
http://mzo.bielsko.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy”. Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Południowego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.mzo.bielsko.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni w ramach projektu „Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy”. Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Południowego.
|
Numer referencyjny |
MZO.MOiO.ŁW.261.7.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni w ramach projektu „Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy”. Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Południowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy). • Zamówienie zostało podzielone części. • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. • Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej Uwaga: Zamawiający wypełnia w formularzu asortymentowo-cenowym tylko te części na które składa zamówienie. Niewypełnienie w formularzu asortymentowo – cenowym którejś z rubryk lub brak podania jakiegoś elementu wymienionego w tabeli (w przypadku złożenia oferty na daną część) będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oznacza to, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie nawet części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym, technicznym, użytkowym o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, udowodnienie ich równoważności, leży po stronie Wykonawcy. Wspólne warunki realizacji: 1. Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy jest towarem zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowym (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2017 r.) i pełnowartościowym, oraz stanowi jego własność. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad prawnych, pochodzącego z legalnego źródła, dopuszczonego do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, o wysokiej jakości i wysokiej trwałości użytkowania. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa. 4. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa do używania, będącego elementem przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt łącznie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy. 6. Miejscem dostawy będą szkoły wskazane przez Zamawiającego w każdej Części przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego (e-mail lub faks) o dostawie co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 8. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez Dyrektora szkoły oraz zostanie potwierdzony przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę do tej czynności w protokole zdawczo - odbiorczym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Następnie protokół odbioru zostanie podpisany przez Zamawiającego. 9. Wykonawca udziela 2 letniej gwarancji na dostarczone pozycje, wymienione w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do SIWZ) przewidziano inny okres gwarancji. 10. Termin gwarancji rozpoczyna bieg od momentu podpisania protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia lub w przypadku braku możliwości jego naprawy, wymieni wadliwy przedmiot zamówienia na nowy. 12. Powiadomienie o stwierdzonych wadach i usterkach nastąpi drogą elektroniczną: telefonicznie, faxem lub e-mailem i zostanie potwierdzone faxem lub e-mailem przez Wykonawcę. 13. Od momentu odbioru za pomocą protokołu odbioru (załącznik nr 1 do umowy) osobą upoważnioną do powiadomienia i składania reklamacji w imieniu Zamawiającego będzie Dyrektor szkoły. Wszelkie uwagi i ewentualne reklamacje Dyrektor szkoły do której został dostarczony sprzęt będzie przekazywał bezpośrednio do Wykonawcy. 14. W przypadku gdy naprawa potrwa dłużej niż 1 dzień roboczy, okres gwarancji przedłuża się o czas konieczny na dokonanie naprawy. 15. W przypadku gdy naprawa danej rzeczy lub jej części nie będzie możliwa, bądź nieopłacalna dla Wykonawcy zobowiązany jest on dostarczyć nową rzecz lub jej nową część o parametrach nie gorszych niż zepsuta rzecz lub jej część udzielając nowej gwarancji na daną rzecz lub jej część na zasadach określonych w punkcie 9. 16. Wszystkie naprawy będą udokumentowane. 17. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do świadczenia usług gwarancyjnych. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy rzecz poza siedzibą szkoły, Wykonawca zapewni: a) odbiór na własny koszt wadliwej rzeczy w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych b) dostawę naprawionej rzeczy na własny koszt, w terminie, o którym mowa w pkt 11 18. Koszt dojazdu ekipy serwisowej w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu rzeczy naprawianych w ramach gwarancji poza siedzibą szkoły pokrywa Wykonawca.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą zrealizowanie co najmniej 2 dostawy o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (rodzaj dostaw, przedmiot dostaw oraz wartość dostaw – zgodnie z Załącznikiem 1a do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy). Pod pojęciem dostaw o charakterze podobnym należy rozumieć dostawy zgodne z przedmiotem zamówienia (np. Część Narzędzia – dostawa narzędzi) oraz o wartości nie mniejszej niże 80% wartości zamówienia wyliczonej przez Wykonawcę w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik 1a do SIWZ).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw lub usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór Załącznik nr 6 do SIWZ będzie załącznikiem do wezwania o złożenie dokumentów przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej. Dowodami są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej, składa stosowne oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub stosowne oświadczenie potwierdzające należyte wykonanie/ wykonywanie usług winne być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie ww. dokumenty składa dany Wykonawca składający ofertę wspólną wypełnia w takim zakresie, w jakim wykazuje spełnianie określonego warunku udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, że Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności musi określać: a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający zaleca, aby zobowiązanie innych podmiotów przygotować na druku zgodnym z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
„Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informuję, iż:
1. administratorem zawartych w przekazanych przez Panią/Pana* dokumentach jest Dyrektor Miejskiego Zarządu Oświaty w Bielsku-Białej z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Akademii Umiejętności 1a,
2. inspektorem ochrony danych w Miejskim Zarządzie Oświaty w Bielsku-Białej jest Pan Arkadiusz Papuga, dane kontaktowe: nr telefonu (33) 499-2-311, adres poczty elektronicznej- apapuga@mzo.bielsko.pl,
3. Pani/Pana* dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego – podstawa prawna: art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz 1579 i 2018),
4. zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana* udostępnione dobrowolnie, dane te nie będą udostępniane innym podmiotom,
5. przekazane w dokumentach dane będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy prawa zamówień publicznych, przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 10 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym terminie, dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie, zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
6. w okresie naboru do przetargu posiada Pani/Pan* prawo do:
a) dostępu do udostępnionych danych osobowych,
b) wniesienia o ograniczenie przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rodo,
c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie ul. Stawki 2,
7. nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d, e rodo,
8. nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 rodo,
9. przekazanie dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, a przez to warunkiem niezbędnym do ich rozpatrzenia,
10. informuję Panią/Pana*, że przekazane dane osobowe nie będą podlegały decyzji zautomatyzowanego przetwarzania w tym profilowania”.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy zawarte są w Załączniku nr 3 do SIWZ – Projekt umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr I.1 Tablica szkolna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr I.2 Kasy fiskalne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część nr I.3 Sprzęt AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część nr I.4 Sprzęt kelnerski
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część nr I.5 Meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część nr I.6 Lada do obsługi klienta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część nr I.7 Umywalka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część nr II.1 narzędzia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część nr III.1 meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Część nr III.2 waga
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Część nr III.3 pomoce fryzjerskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Część nr III.4 narzędzia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Część nr IV.1 narzędzia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Część nr IV.2 Przyrządy traserskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Część nr IV.3 narzędzia do obróbki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Część nr V.1 narzędzia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Część nr V.2 Przybory kreślarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Część nr V.3 narzędzia II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Część nr V.4 maszyna szwalnicza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Część nr V.4 maszyna szwalnicza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Część nr V.5 Żurnale
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Część nr V.6 Przybory rysunkowe i geometryczne - krawieckie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Część nr V.7 zestaw fotowoltaniczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VI.1: Przyrządy pomiarowe analogowe i elektroniczne, aparatura pomiarowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VI.2 Przyrządy pomiarowe mechaniczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VI.3 Elementy TV-SAT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VI.4 Urządzenia elektryczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VI.5 Narzędzia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VI.6 Stanowisko do programowania sterownika PLC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
29
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VI.7 Akcesoria sieciowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
30
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VII.1: Sprzęt AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
31
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VII.2: Naczynia i sztućce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
32
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VII.3: Sprzęt barmański i kelnerski
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
33
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VII.4: Piec konwekcyjny parowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
34
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VIII.1: Sprzęt AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
35
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VIII.2: Meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
36
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VIII.3: Naczynia, sztućce i akcesoria kuchenne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
37
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VIII.4: Narzędzia budowlane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
38
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VIII.5: Biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
39
|
Zalacznik nazwa |
Część nr IX.1: Wyposażenie biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
40
|
Zalacznik nazwa |
Część nr X.1 Tablica szkolna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
41
|
Zalacznik nazwa |
Część nr X.2 Ksiązki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
42
|
Zalacznik nazwa |
Część nr X.3 Czytniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
43
|
Zalacznik nazwa |
Część nr X.4 Lada
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |