GuidZP400 |
2bc6319e-e2a6-4b97-8bb4-eab5a444b717
|
Biuletyn |
584045-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
51099386800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grunwaldzka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dobre Miasto
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11040
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 61 68 222
|
Zamawiajacy fax |
89 61 68 267
|
Zamawiajacy email |
stg@szpitaldobremiasto.pl
|
Adres strony url |
www.szpitaldobremiasto.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitaldobremiasto.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitaldobremiasto.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście 11-040 Dobre Miasto ul. Grunwaldzka 10 B, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyroby i materiały medyczne różne, jednorazowego użytku - powtórka
|
Numer referencyjny |
2/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów i materiałów medycznych różnych, jednorazowego użytku - powtórka.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 3 części.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj 09-07-2018 (art. 38 ust.1).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom zamawiający żąda: Folderu-katalogu, zawierającego opis - specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia,
który potwierdza spełnianie wymagań opisanych w Formularzu cenowym. Każdy z wymaganych parametrów, winien znaleźć swoje potwierdzenie w katalogu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy,
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy,
3. W zakresie części nr 2 – próbki w celu poddania ich ocenie jakościowej. Zamawiający wymaga dostarczenia po co najmniej 15 sztuk pieluchomajtek wraz z ich oryginalnym opakowaniem, w których będą dostarczane, do każdej z pozycji części nr 2. Próbki zostaną poddane ocenie zgodnie z parametrami przedstawionymi w załączniku nr 6 do SIWZ – Formularz parametrów ocenianych.
4. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli.
5. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI A pkt. 1.1. SIWZ.
6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 składa powyższe oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem
postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. 2.
Zamiana umowy 2.1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy. Katalog
dopuszczalnych zmian znajduje się we wzorze umowy. 2.2. Wszelkie zmiany zapisów
umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
|
IV 4 4 data |
2018-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria przedstawione poniżej:
w zakresie części nr 1,3
1. Cena 60%
2. Termin dostawy oferowanych produktów do siedziby Zamawiającego 40%
w zakresie części nr 2
1. Cena 60%
2. Ocena jakościowa na podstawie badania dostarczonych próbek 40%
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ( proporcjonalnie mniejsza ) liczba punktów.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
czesć nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów i materiałów
medycznych różnych, jednorazowego użytku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
częsć nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów i materiałów
medycznych różnych, jednorazowego użytku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
częsc nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów i materiałów
medycznych różnych, jednorazowego użytku.
|
| |