1. Przedmiotem Umowy Ramowej jest sprzedaż oraz transport do siedziby Zamawiającego (Warszawa, ul. Świętokrzyska 12) lub do innych lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta stołecznego Warszawy, wraz z montażem i przemieszczeniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego Mebli.
2. Na podstawie Umowy Ramowej Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy pojedynczych zleceń w ramach procedury określonej w Umowie Ramowej (dalej Zlecenie). Zamawiający będzie wyłaniał oddzielnie dla każdego Zlecenia jego Wykonawcę, przy czym :
1) Zlecenie A obejmuje dostawę wg. potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu Mebli biurowych
2) Zlecenie B obejmuje dostawę wg. potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu mebli biurowych
3) Zlecenie C obejmuje dostawę wg. potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu krzeseł.
4. Zamawiający będzie wyłaniał Wykonawcę Zlecenia w sposób określony w § 4 Wzoru Umowy Ramowej.
5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zlecenie na zasadach określonych w Zleceniu i we Wzorze Umowy Ramowej.
6. Zawarcie Umowy Ramowej nie stanowi udzielenia zamówienia, a jej zawarcie nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku powierzenia do realizacji Zleceń.
7. Wykonawca oświadczy, że Meble:
1) są fabrycznie nowe, nieregenerowane, poszczególne zestawy Mebli pochodzą od jednego producenta oraz spełniają warunki techniczne określone w Załączniku Nr 1 do Umowy,
2) posiadają deklarację producenta o zgodności z przepisami dotyczącymi dopuszczenia wyrobu do obrotu rynkowego,
3) odpowiadają wymogom przeciwpożarowym oraz spełniają warunki BHP, określone w obowiązujących przepisach, w tym w szczególności w Rozporządzeniu MPiPS z dnia 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r. Nr 148, poz. 973, z późn. zm.).
8. Wykonawca zobowiązany będzie także do usunięcia na własny koszt wszelkich odpadów i nieczystości powstałych w następstwie czynności wymienionych w ust. 1.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik G do SIWZ.
10. W przypadku odniesienia się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych aprobat, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza, aby oferowane rozwiązanie spełniało inne normy, pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które zostały określone w SIWZ (stosować gdy przy opisie przedmiotu zamówienia posługujemy się normami).
11. Wykonawca realizując Umowę będzie działał zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą. Klauzule informacyjne z art. 13 RODO zawiera Załącznik F do SIWZ.
|
GuidZP400 |
3d44c0e4-cc7f-4150-9f1e-dcaf7addb78a
|
Biuletyn |
585712-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
|
Regon |
221700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Świętokrzyska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-916
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 694 54 00
|
Zamawiajacy fax |
22 694 52 68
|
Zamawiajacy email |
wzp@mf.gov.pl
|
Adres strony url |
www.mf.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mf.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mf.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli biurowych, w tym gabinetowych oraz krzeseł i foteli obrotowych i krzeseł tapicerowanych w celu zawarcia umowy ramowej
|
Numer referencyjny |
C/462/18/BL/B/156
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem Umowy Ramowej jest sprzedaż oraz transport do siedziby Zamawiającego (Warszawa, ul. Świętokrzyska 12) lub do innych lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta stołecznego Warszawy, wraz z montażem i przemieszczeniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego Mebli.
2. Na podstawie Umowy Ramowej Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy pojedynczych zleceń w ramach procedury określonej w Umowie Ramowej (dalej Zlecenie). Zamawiający będzie wyłaniał oddzielnie dla każdego Zlecenia jego Wykonawcę, przy czym :
1) Zlecenie A obejmuje dostawę wg. potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu Mebli biurowych
2) Zlecenie B obejmuje dostawę wg. potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu mebli biurowych
3) Zlecenie C obejmuje dostawę wg. potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu krzeseł.
4. Zamawiający będzie wyłaniał Wykonawcę Zlecenia w sposób określony w § 4 Wzoru Umowy Ramowej.
5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zlecenie na zasadach określonych w Zleceniu i we Wzorze Umowy Ramowej.
6. Zawarcie Umowy Ramowej nie stanowi udzielenia zamówienia, a jej zawarcie nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku powierzenia do realizacji Zleceń.
7. Wykonawca oświadczy, że Meble:
1) są fabrycznie nowe, nieregenerowane, poszczególne zestawy Mebli pochodzą od jednego producenta oraz spełniają warunki techniczne określone w Załączniku Nr 1 do Umowy,
2) posiadają deklarację producenta o zgodności z przepisami dotyczącymi dopuszczenia wyrobu do obrotu rynkowego,
3) odpowiadają wymogom przeciwpożarowym oraz spełniają warunki BHP, określone w obowiązujących przepisach, w tym w szczególności w Rozporządzeniu MPiPS z dnia 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r. Nr 148, poz. 973, z późn. zm.).
8. Wykonawca zobowiązany będzie także do usunięcia na własny koszt wszelkich odpadów i nieczystości powstałych w następstwie czynności wymienionych w ust. 1.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik G do SIWZ.
10. W przypadku odniesienia się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych aprobat, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza, aby oferowane rozwiązanie spełniało inne normy, pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które zostały określone w SIWZ (stosować gdy przy opisie przedmiotu zamówienia posługujemy się normami).
11. Wykonawca realizując Umowę będzie działał zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą. Klauzule informacyjne z art. 13 RODO zawiera Załącznik F do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
601626,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 200 000 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej wykażą się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch dostaw mebli biurowych wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądać wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w ust. 1, budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia dokumentów określonych w ROZDZIAŁ XIV, przy czym Zamawiający może wezwać na każdym etapie postępowania Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów. 3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
1
|
Ograniczenie liczby uczestnikow |
5
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewidział możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w postaci odpowiednich postanowień umownych zawartych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik G do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-07-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|