GuidZP400 |
1f03ea15-e526-47be-afef-cd2576683df5
|
Biuletyn |
591222-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Częstochowski
|
Regon |
15218083700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana III Sobieskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
034 3229100, 3229126
|
Zamawiajacy fax |
343 229 111
|
Zamawiajacy email |
przetargi@czestochowa.powiat.pl
|
Adres strony url |
www.czestochowa.powiat.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat-czestochowski.4bip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna ofert
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Częstochowie, ul. Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa, pokój nr 3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Utworzenie bazy BDOT500 oraz uzupełnienie bazy EGiB dla obszaru powiatu częstochowskiego na podstawie wektorowej mapy zasadniczej prowadzonej w programie EWMAPA
|
Numer referencyjny |
OK.272.44.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy BDOT500 oraz uzupełnienie bazy EGiB dla obszaru Powiatu Częstochowskiego na podstawie wektorowej mapy zasadniczej prowadzonej w programie EWMAPA zgodnie z szczegółowymi wytycznymi technicznymi znajdującymi się w załączniku nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Opracowanie należy wykonać w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa.
Głównym źródłem danych do wykonania zlecenia jest numeryczna MZ (III.1)
a. pozostałe materiały zasobu (III.2 - III.5) mają charakter pomocniczy i będą głównie wykorzystywane do uzupełnienia niezbędnych atrybutów i usuwania błędów oraz braków.
b. Dane z bazy programu Ośrodek jest materiałem pomocniczym służącym do zastąpienia numerów KERG i „starych” numerów operatów aktualnie obowiązującymi identyfikatorami materiału zasobu.
Przetworzeniu podlega obecny stan MZ, bez elementów archiwalnych, usuniętych z wektorowej MZ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac Wykonawcy oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 1A do SIWZ, który stanowi również załącznik do umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
72320000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik
nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik
nr 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) Wykonał i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zadania o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, których przedmiotem było utworzenie bazy BDOT500.
b) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia zawodowe zakresu 1 – go w dziedzinie geodezji i kartografii
Ocena będzie dokonana na podstawie: załączonego do oferty Wykazu usług – stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług (np. referencje, protokoły odbioru);
załączonego do oferty Wykazu osób - stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
w przypadku gdy wykonawca przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące (ma zastosowanie obowiązek informacyjny, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO - Wykonawca składa oświadczenie stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2.
2) Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej - Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2
2) Wykaz usług - Załącznik nr 4 do SIWZ
3) Wykaz osób - Załącznik nr 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli dotyczy).
3) dowód wniesienia wadium
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
wadium w wysokości: 5 000 zł, szczegółowy opis w SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian w treści umowy, w stosunku do oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, co zostało zawarte w Ogłoszeniu oraz treści SIWZ, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a. zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
b. działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy np. choroba, niezdolność do pracy,
c. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2) zmiany wynagrodzenia – wynagrodzenie, o którym mowa w paragrafie 3 umowy może zostać zmienione w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu niniejszej umowy.
Wykonawca będzie musiał wykazać, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. W tym celu w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian musi przedłożyć Zamawiającemu dowody (dokumenty) określające wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i wykonujących przedmiot umowy. Jeżeli wynagrodzenia te były na minimalnym poziomie, to koszty usługi mogą wzrosnąć o różnicę pomiędzy kwotą minimalnego wynagrodzenia po jego podwyższeniu, a kwotą wcześniejszą. Jeżeli pracownicy otrzymywali wynagrodzenia wyższe niż minimalne, to wzrost minimalnego wynagrodzenia nie może być przesłanką do wzrostu wynagrodzenia za realizację przedmiotu niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|