1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do kompleksu 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie w ramach projektu 4.1 RPO WP 2014-2020 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych: Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez rozbudowę i doposażenie infrastruktury publicznych ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, poszczególnych elementów każdej z części zamówienia znajduje się:
a) dla części I w załączniku nr 2a do specyfikacji – formularzu cenowym i w rysunkach od 1-15 (załączniki do formularza cenowego dla cz. I);
b) dla części II w załączniku nr 2b do specyfikacji i w rysunkach 1-6 ( załączniki do opisu przedmiotu zamówienia dla cz.II).
3. Dostarczone produkty w ramach przedmiotu zamówienia winny być fabrycznie nowe, wykonane zgodnie
z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolne od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie mogą być przedmiotem roszczeń osób trzecich.
4. Minimalne parametry techniczne poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w opisach poszczególnych elementów, o których mowa w pkt. 4.2 specyfikacji.
5. Wykonawca może dostarczyć produkty o lepszych parametrach technicznych.
6. Zamawiając wymaga , aby w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:
a) w zakresie części I. dostarczył już zmontowane meble lub zapewnił ich zmontowanie na miejscu w siedzibie zamawiającego;
b) w zakresie części II dostarczył meble zrobione na wymiar i dokonał montażu tych mebli w pokoju nauczycieli przedmiotów zawodowych.
7. Wykonawca w zakresie cz. I jest zobowiązany do oferty dołączyć formularz cenowy i przedstawić w formularzu cenowym następujące informacje: cenę jednostkową brutto i wartość brutto (iloczyn ilości i ceny jednostkowej brutto).
8. Formularz cenowy stanowi integralną część oferty, oświadczenie woli Wykonawcy co do oferowanych przez niego produktów, a tym samym jako treść nie może być uzupełniany w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
9. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” w zakresie części I, t.j zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy dodatkowo:
- o maksymalnie 32 szt. poz. 9 formularza cenowego - krzesła szkolnego/uczniowskiego ,
- o maksymalnie 32 szt. poz. 1 formularza cenowego - stolika uczniowskiego jednoosobowego,
- o maksymalnie 3 szt. poz. 3 formularza cenowego – fotela biurowego,
- zamówienia dodatkowo poz. 16,17,18, 19 formularza cenowego ( biurka bezszafkowe, kontenerki bezszufladowe, kontenerki szufladowe i łączniki do biurek) – max. 6 szt każdej pozycji.;
- zamówienia dodatkowo poz. 20 formularza cenowego ( wieszaki szatniowe z ławkami)- max. 4 szt.,
- zamówienia dodatkowo poz. 21 formularza cenowego ( zestaw : stolik do konsumpcji + 4 krzesła) - max. 10 zestawów,
- zamówienia dodatkowo poz. 22 formularza cenowego ( krzeseł tapicerowanych) - max. 8 szt.
10. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i w cenie określonej w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
Mebli przewidzianych „opcją” nie należy wliczać do ceny oferty, którą wykonawca wpisze w formularzu ofertowym i cenowym !!!
11. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczone produkty na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji będzie zależał od deklaracji wykonawcy w ofercie. Okres gwarancji będzie podlegał ocenie przez zamawiającego w ramach kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 20.2 specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiej samej gwarancji na wszystkie dostarczone produkty w danej części.
12. Oferta wykonawcy, który zaproponuje krótszy termin gwarancji niż ten określony w pkt. 4.13 specyfikacji zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji.
13. Zamawiający, w czasie trwania gwarancji wymaga odebrania wadliwych mebli z siedziby Zamawiającego do serwisu przez kuriera lub przedstawiciela Wykonawcy w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia awarii .
14. Wszelkie koszty związane z wysyłką przedmiotu zamówienia do punktów serwisowych w czasie trwania gwarancji leżą po stronie Wykonawcy.
15. Koszt dostawy i rozładunku towaru oraz czynności określonych w pkt. 4.7. specyfikacji leżą po stronie Wykonawcy.
|
GuidZP400 |
17520623-0226-4689-938b-d6b8652b25a8
|
Biuletyn |
588898-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie
|
Regon |
19891800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sobieskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
344
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wejherowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 722 415,
|
Zamawiajacy fax |
586 722 095
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zspg4.wejher.pl,
|
Adres strony url |
www.pzs4.wejher.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt 4.1 RPO WP 2014-2020 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych: Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez rozbudowę i doposażenie infrastruktury publicznych ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pzs4.wejher.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera, 84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego 344
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli do kompleksu 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
|
Numer referencyjny |
PZS4.070.3.2.2.6.2018.EC
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Wykonawca może złożyć zarówno jedną ofertę na jedną część, jak również na obie części. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia co do ilości części zamówienia, na które może złożyć ofertę jeden Wykonawca. Składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa ofertę na zasadzie: 1 część – 1 oferta, a do każdej oferty (na każdą część) należy złożyć osobno formularz cenowy wraz z całą dokumentacją wymaganą niniejszą specyfikacją dla poszczególnych części .
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do kompleksu 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie w ramach projektu 4.1 RPO WP 2014-2020 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych: Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez rozbudowę i doposażenie infrastruktury publicznych ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, poszczególnych elementów każdej z części zamówienia znajduje się:
a) dla części I w załączniku nr 2a do specyfikacji – formularzu cenowym i w rysunkach od 1-15 (załączniki do formularza cenowego dla cz. I);
b) dla części II w załączniku nr 2b do specyfikacji i w rysunkach 1-6 ( załączniki do opisu przedmiotu zamówienia dla cz.II).
3. Dostarczone produkty w ramach przedmiotu zamówienia winny być fabrycznie nowe, wykonane zgodnie
z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolne od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie mogą być przedmiotem roszczeń osób trzecich.
4. Minimalne parametry techniczne poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w opisach poszczególnych elementów, o których mowa w pkt. 4.2 specyfikacji.
5. Wykonawca może dostarczyć produkty o lepszych parametrach technicznych.
6. Zamawiając wymaga , aby w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:
a) w zakresie części I. dostarczył już zmontowane meble lub zapewnił ich zmontowanie na miejscu w siedzibie zamawiającego;
b) w zakresie części II dostarczył meble zrobione na wymiar i dokonał montażu tych mebli w pokoju nauczycieli przedmiotów zawodowych.
7. Wykonawca w zakresie cz. I jest zobowiązany do oferty dołączyć formularz cenowy i przedstawić w formularzu cenowym następujące informacje: cenę jednostkową brutto i wartość brutto (iloczyn ilości i ceny jednostkowej brutto).
8. Formularz cenowy stanowi integralną część oferty, oświadczenie woli Wykonawcy co do oferowanych przez niego produktów, a tym samym jako treść nie może być uzupełniany w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
9. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” w zakresie części I, t.j zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy dodatkowo:
- o maksymalnie 32 szt. poz. 9 formularza cenowego - krzesła szkolnego/uczniowskiego ,
- o maksymalnie 32 szt. poz. 1 formularza cenowego - stolika uczniowskiego jednoosobowego,
- o maksymalnie 3 szt. poz. 3 formularza cenowego – fotela biurowego,
- zamówienia dodatkowo poz. 16,17,18, 19 formularza cenowego ( biurka bezszafkowe, kontenerki bezszufladowe, kontenerki szufladowe i łączniki do biurek) – max. 6 szt każdej pozycji.;
- zamówienia dodatkowo poz. 20 formularza cenowego ( wieszaki szatniowe z ławkami)- max. 4 szt.,
- zamówienia dodatkowo poz. 21 formularza cenowego ( zestaw : stolik do konsumpcji + 4 krzesła) - max. 10 zestawów,
- zamówienia dodatkowo poz. 22 formularza cenowego ( krzeseł tapicerowanych) - max. 8 szt.
10. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i w cenie określonej w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
Mebli przewidzianych „opcją” nie należy wliczać do ceny oferty, którą wykonawca wpisze w formularzu ofertowym i cenowym !!!
11. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczone produkty na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji będzie zależał od deklaracji wykonawcy w ofercie. Okres gwarancji będzie podlegał ocenie przez zamawiającego w ramach kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 20.2 specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiej samej gwarancji na wszystkie dostarczone produkty w danej części.
12. Oferta wykonawcy, który zaproponuje krótszy termin gwarancji niż ten określony w pkt. 4.13 specyfikacji zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji.
13. Zamawiający, w czasie trwania gwarancji wymaga odebrania wadliwych mebli z siedziby Zamawiającego do serwisu przez kuriera lub przedstawiciela Wykonawcy w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia awarii .
14. Wszelkie koszty związane z wysyłką przedmiotu zamówienia do punktów serwisowych w czasie trwania gwarancji leżą po stronie Wykonawcy.
15. Koszt dostawy i rozładunku towaru oraz czynności określonych w pkt. 4.7. specyfikacji leżą po stronie Wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 30 dni od podpisania umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. 18.7 specyfikacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (załącznik nr 4 do specyfikacji). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie:
1) zmiany wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom, przy zachowaniu ceny netto,
2) końcowego terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku:
a) przejściowego braku na rynku produktów wchodzących w skład przedmiotu umowy, udokumentowanego przez Wykonawcę,
b) wystąpienia okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołów, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej,
2. Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przekłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-08-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Do spraw nieuregulowanych w specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy.
2. Klauzula informacyjna.
2.1. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy.
2.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Szkół nr 4 z siedzibą w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 344;
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych : iodo@pzs4.wejher.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z wytycznymi w zakresie zasad przechowywania i udostępniania dokumentów związanych z realizacją projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 , przez okres do 31.12.2027 roku.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli do kompleksu pracowni zawodowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
• Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym. Okres udzielonej gwarancji musi być taki sam dla wszystkich mebli zaoferowanych w danej części. Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
• Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio okres 60 miesięcy, natomiast wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na zadeklarowany okres. Oferta wykonawcy, który zaproponuje krótszy termin gwarancji zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji.Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiej samej gwarancji na wszystkie dostarczone produkty w danej części.
• termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni i nie krótszy niż 14 dni. Oferta wykonawcy, które zaproponuje dłuższy termin dostawy zostanie odrzucona, ponieważ jej treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. Jeśli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 14 dni, Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio termin 14 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa różnego rodzaju mebli , w tym mebli szkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, poszczególnych elementów tej części zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a do niniejszej specyfikacji – formularzu cenowym i w rysunkach od 1-15 (załączniki do formularza cenowego dla cz. I).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” w zakresie części I, t.j zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy dodatkowo:
- o maksymalnie 32 szt. poz. 9 formularza cenowego - krzesła szkolnego/uczniowskiego ,
- o maksymalnie 32 szt. poz. 1 formularza cenowego - stolika uczniowskiego jednoosobowego,
- o maksymalnie 3 szt. poz. 3 formularza cenowego – fotela biurowego,
- zamówienia dodatkowo poz. 16,17,18, 19 formularza cenowego ( biurka bezszafkowe, kontenerki bezszufladowe, kontenerki szufladowe i łączniki do biurek) – max. 6 szt każdej pozycji.;
- zamówienia dodatkowo poz. 20 formularza cenowego ( wieszaki szatniowe z ławkami)- max. 4 szt.,
- zamówienia dodatkowo poz. 21 formularza cenowego ( zestaw : stolik do konsumpcji + 4 krzesła) - max. 10 zestawów,
- zamówienia dodatkowo poz. 22 formularza cenowego ( krzeseł tapicerowanych) - max. 8 szt.
Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i w cenie określonej w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
Mebli przewidzianych „opcją” nie należy wliczać do ceny oferty, którą wykonawca wpisze w formularzu ofertowym i cenowym !!!
Zamawiający wymaga , aby w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w zakresie części I dostarczył już zmontowane meble lub zapewnił ich zmontowanie na miejscu w siedzibie zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli na wymiar wg projektu Zamawiającego do pokoju nauczycieli przedmiotów zawodowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
• Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym. Okres udzielonej gwarancji musi być taki sam dla wszystkich mebli zaoferowanych w danej części. Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
• Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio okres 60 miesięcy, natomiast wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na zadeklarowany okres. Oferta wykonawcy, który zaproponuje krótszy termin gwarancji zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji.
• termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni i nie krótszy niż 14 dni. Oferta wykonawcy, które zaproponuje dłuższy termin dostawy zostanie odrzucona, ponieważ jej treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. Jeśli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 14 dni, Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio termin 14 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć meble na wymiar, w/g projektu Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, poszczególnych elementów tej części zamówienia znajduje się
w załączniku nr 2b do niniejszej specyfikacji i w rysunkach 1- 6a i 6b ( załączniki do opisu przedmiotu zamówienia dla cz.II). Zamawiając wymaga , aby w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w zakresie części II dostarczył meble zrobione na wymiar i dokonał montażu tych mebli w pokoju nauczycieli przedmiotów zawodowych.
|
| |