„Dostawa sprzętu i wyposażenia na Oddział Urologii i Onkologii Urologicznej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”

Data publikacji 2018-09-14
Data zakończenia 2018-09-26 00:00:00
Instytucja SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
Miejscowość Jaworzno
Województwo śląskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616637-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331920002, 331923005, 349111007, 391130007, 397100002, 398317003, 331690002, 392200000, 331931206
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżek szpitalnych i szafek przyłóżkowych oraz wyposażenia na oddział urologii i urologii onkologicznej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 74ca0aac-233b-4ccc-b7c3-8751774fd1e6
Biuletyn 616637-N-2018
Zamawiajacy nazwa SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
Regon 27064118400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chełmońskiego
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Jaworzno
Zamawiajacy kod pocztowy 43600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 6164482 w. 292
Zamawiajacy fax 327 519 844
Zamawiajacy email zampubl@szpital.jaw.pl
Adres strony url www.szpital.jaw.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szpital.jaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.jaw.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.jaw.pl
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sprzętu i wyposażenia na Oddział Urologii i Onkologii Urologicznej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”
Numer referencyjny SZP.III.240/23/18/P
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżek szpitalnych i szafek przyłóżkowych oraz wyposażenia na oddział urologii i urologii onkologicznej.
Cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W związku z faktem,że Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w postępowaniu nie żąda w tym zakresie złożenia oświadczenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.2 W Pakiecie 11 Oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zmianami) i przepisami obowiązującymi w krajach UE. Zamawiający ma prawo zażądać w każdym czasie do wglądu w/w dokumentów oferowanego przedmiotu zamówienia, a Wykonawca winien je przedłożyć niezwłocznie Zamawiającemu do wglądu 6.3 Aktualne katalogi lub karty katalogowe lub inne materiały informacyjne oferowanych produktów z nazwą producenta / nazwą handlową i kodem katalogowym, z zaznaczeniem w katalogu pozycji oferowanego produktu do: Pakietu 1 poz. 1-3; Pakietu 2; Pakietu 3; Pakietu 5; Pakietu 6; Pakietu 7; Pakietu 8; Pakietu 9 poz. 1-4; Pakietu 10; Pakietu 11; Pakietu 13; Pakietu 15 poz. 1
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo – cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.15 ), Oraz załączniki parametrów technicznych dla pakietów : 3.1a,3.1b, 3.1c, 3.1d, 3.1e 3.2a,3.2b 3.3a, 3.3b, 3.3c, 3.3d, 3.3e, 3.3f, 3.3g ,3.3h, 3.3i 3.4a 3.5a 3.6a 3.7a 3.8a, 3.8b, 3.8c, 3.8d, 3.8e, 3.8f, 3.8g, 3.8h, 3.8i, 3.8j, 3.8k, 3.8l 3.9a, 3.9b, 3.9c, 3.9d, 3.9e,3.9f, 3.9g, 3.9h 3.13a,3.13b,3.13c, 3.13d 3.14a 3.15a, 3.15b, 3.15c, 3.15d, 3.15e, 3.15f, 3.15g 9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt 6.1, rozdz. V SIWZ, odnośnie tego podmiotu. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 5 oraz w pkt 6.1, rozdz. V SIWZ, należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 12. Oświadczenia, o których mowa w pkt 5, rozdz. V SIWZ, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 13. Dokumenty, o których mowa w pkt 6, rozdz. V SIWZ, oraz inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 12 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 15. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 17. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 17.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 17.2 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców -Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) po dniu otwarcia ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst -Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:zmiany danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisydotyczące wskazania Stron;
IV 4 4 data 2018-09-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 13. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: 13.1 Administratorem danych osobowych jest: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie; ul. Chełmońskiego 28; 43-600 Jaworzno tel. 32 616 44 82; fax. 32 751 98 44; www.szpital.jaw.pl 13.2 Inspektor Ochrony Danych We wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych w SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie można kontaktować się z Inspektorem Danych Osobowych: iodo@szpital.jaworzno.pl 13.3 Cele przetwarzania danych osobowych i podstawa prawna przetwarzania Dane osobowe kontrahentów SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przetwarzane są w celu realizacji umów cywilnoprawnych, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. b, c lub f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych 2016/679 (RODO).Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji celu. 13.4 Informacje o odbiorcach danych osobowych Dane osobowe kontrahentów mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, dostawcom usług (np. technicznych, organizacyjnych, teleinformatycznych, firmom kurierskim i pocztowym), organom administracji publicznej i samorządom zawodowym. 13.5 Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane Dane osobowe kontrahentów SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przechowywane są przez okres niezbędny dla realizacji celu, w szczególności złożenia, badania, wyboru oferty oraz dla potrzeb rachunkowych i podatkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przez okres przedawnienia roszczeń związanych z realizacją celu. 13.6 Prawa przysługujące klientom w związku z przetwarzaniem danych osobowych Kontrahentom SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, do przenoszenia danych jeżeli przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany oraz prawo do złożenia oświadczenia o wycofaniu zgody w dowolnym momencie jeżeli dane przetwarzane są na podstawie zgody, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania jeżeli dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych 2016/679. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 13.7 Informacja o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego Kontrahentom SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego: Urząd Ochrony Danych Osobowych; ul. Stawki 2; 00-193 Warszawa tel. 22 531 03 00; fax. 22 531 03 01; Godziny pracy urzędu: 8.00 – 16.00 13.8 Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Dane osobowe kontrahentów SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 13.9 Wykonawca winien wraz z ofertą (zgodnie z treścią formularza ofertowego) złożyć oświadczenie - że zapoznał się z Informacją na temat przetwarzania danych osobowych w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie oraz że został poinformowany/a o dostępności ww. informacji na stronie internetowej Szpitala www.szpital.jaw.pl oraz na tablicach informacyjnych. - że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Łóżka szpitalne, szafki przyłóżkowe z blatem, taborety szpitalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżek szpitalnych, szafek przyłóżkowych z blatem, taboretów szpitalnych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wózki medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wozków medycznych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Fotel do pobierania krwi, kozetki, parawany, wysięgniki do kroplówek, asystor, wózki pod aparaturę medyczną, podest operacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli do pobierania krwi, kozetek, parawanów, wysięgników do kroplówek, asystorów, wózków pod aparaturę medyczną, podestów operacyjnych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wózek (stelaż) podwójny do brudnej bielizny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34911100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózków (stelaży) podwójnych do brudnej bielizny.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Szafa na leki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf na leki.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wózek do przewozu w pozycji leżącej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózka do przewozu w pozycji leżącej.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wózek do transportu czystej i brudnej bielizny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózka do transportu czystej i brudnej bielizny.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Wersalki, fotele, krzesła, taborety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wersalek, foteli, krzesłeł, taboretów.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Chłodziarki, termometry do lodówek, kuchenka mikrofalowa, lampki biurkowe, termometry pokojowe, wentylatory stojące, czajniki elektryczne, telefony bezprzewodowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa chłodziarek, termometrów do lodówek, kuchenki mikrofalowej, lampek biurkowych, termometrów pokojowych, wentylatorów stojących, czajników elektrycznych, telefonów bezprzewodowych.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dozowniki, kosze plastikowe i wieszaki łazienkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831700-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa dozowników, koszy plastikowych i wieszaków łazienkowych.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Narzędzia chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamowienia jest dostawa narzędzi chirurgicznych.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Regał na kaczki i baseny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamowienia jest dostawa regału na kaczki i baseny.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Stoliki oddziałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa stolików oddziałowych.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zastawa stołowa, sztućce, wózek do transportu naczyń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zastawy stołowej, sztućców, wózka do transportu naczyń.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Wózki inwalidzkie, balkonik rehabilitacyjny, materace gimnastyczne, krzesła do wanien wirowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33193120-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózków inwalidzkich, balkoników rehabilitacyjnych, materacy gimnastycznych, krzeseł do wanien wirowych.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)