GuidZP400 |
616ab764-0cee-4aae-b107-2f80281a5471
|
Biuletyn |
618196-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
67022964300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. P. Wysockiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05660
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
486 672 321
|
Zamawiajacy fax |
486 672 133
|
Zamawiajacy email |
zozwarka@wp.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz-warka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz-warka.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz-warka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
z zachowaniem formy pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. P. Wysockiego 12, 05-660 Warka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup, dostawa, wdrożenie, instalacja i konfiguracja detektora i stacji technika wraz oprogramowaniem w tym, RIS, HL7, serwera PACS wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfryzacji i informatycznej obsługi aparatu RTG, EKG, dystrybucji obrazów medycznych w formacie DICOM oraz integracja systemów informatycznych (KS-SOMED, PACS, RIS)
|
Numer referencyjny |
ZP-1/SPZOZ/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wdrożenie, instalacja i konfiguracja detektora i stacji technika wraz oprogramowaniem w tym, RIS, HL7, serwera PACS wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfryzacji i informatycznej obsługi aparatu RTG, EKG, dystrybucji obrazów medycznych w formacie DICOM oraz integracja systemów informatycznych (KS-SOMED, PACS, RIS).
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Okreslenie warunkow |
W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 2 zadania (zamówienia) polegające na dostawie wraz z wdrożeniem, instalacją i konfiguracją detektora i stacji technika wraz z oprogramowaniem, w tym serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfryzacji i informatycznej obsługi aparatu RTG, EKG, dystrybucji obrazów medycznych na łączną kwotę dla każdego zadania nie mniejszą niż 150.000 złotych brutto.
Zamówienia te należy wyszczególnić (w wykazie – załącznik nr 6) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika nr 1 do SIWZ;
c) Wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzory – według załącznika nr 1a do SIWZ;
d) Wypełnione i podpisane załączniki 7a-7b – stanowiące opis przedmiotu zamówienia;
e) Oświadczenia Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 uPzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, dotyczącym spełnienia warunków udziału
w postępowaniu – wg zał. nr 2 do SIWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania wg zał. nr 3 do SIWZ.
f) Wypełniony i podpisany wykaz zamówień (dostaw) z wykorzystaniem wzoru – według załącznika nr 6 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw.
g) Pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę, w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
h) Opracowany przez wykonawcę szczegółowy harmonogram prac wdrożeniowych. Harmonogram w szczególności ma zawierać wykaz wszystkich prac (czynności) wdrożeniowych z podziałem na etapy wraz z terminem (określonym w dniach) realizacji tych prac (czynności) oraz jednocześnie uwzględniać termin określony w punkcie V SIWZ. Wszystkie terminy będą liczone od dnia podpisania umowy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia
o których mowa w niniejszej SIWZ (wg zał. 2 i 3 do SIWZ) składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje
o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w niniejszej SIWZ
(wg załącznika nr 2 i 3 do SIWZ).
5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w VIII.2a) SIWZ wg zał. nr 3 do SIWZ.
6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp – wg zał. nr 4 do SIWZ wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych:
a) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego;
b) Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 7 zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;
c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp:
• brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie;
• warunek zdolności technicznej lub zawodowej wymagany w SIWZ Wykonawcy mogą spełnić łącznie (tj. w przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców, wykonawcy ci warunek mogą spełnić łącznie).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiany terminu wykonania Umowy lub terminu realizacji poszczególnych etapów Umowy, jeżeli jej/ich wykonanie w terminach określonych w §3 Umowy jest niemożliwe z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym w szczególności:
a) konieczności synchronizacji terminów realizacji innych umów, zadań (projektów), w tym realizowanych, prowadzonych lub planowanych przez Zamawiającego,
a powiązanych z realizacją przedmiotu Umowy lub mających wpływ na realizacje przedmiotu Umowy,
b) ustalenia przez Strony zmiany sposobu realizacji przedmiotu Umowy w postaci konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, w szczególności w oparciu o protokół konieczności zatwierdzony przez Zamawiającego,
c) w przypadku wystąpienia opóźnienia prac budowlanych prowadzonych przez Zamawiającego w zakresie remontu budynku ul. Piotra Wysockiego 12, w którym będzie zlokalizowana stacja technika i serwer PACS;
d) w przypadku gdy brak możliwości realizacji Umowy w terminach w niej przewidzianych wynika z decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych;
2) zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy (np. zmiany technologii wykonania przedmiotu Umowy, zmiany rodzaju, technologii lub ilości prac, zmiany sposobu realizacji prac), spowodowanej m. in., choć nie wyłącznie:
a) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
b) zmianą obowiązujących przepisów prawa lub obowiązujących norm dotyczących przedmiotu dostawy,
c) treścią decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych,
d) wystąpieniem kolizji z realizacją innych zadań (projektów), w tym prowadzonych lub planowanych przez Zamawiającego, a powiązanych z realizacją przedmiotu Umowy lub mających wpływ na realizacje przedmiotu Umowy;
e) zmianą producenta dostarczanych urządzeń lub oprogramowania lub zakończenia przez producenta ich produkcji, albo brakiem dostępności urządzenia lub oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zaistnienia konieczność zastąpienia urządzenia lub oprogramowania innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ;
f) wyprodukowania nowszej wersji urządzenia lub oprogramowania i brakiem możliwości z przyczyn niezależnych od Wykonawcy dostarczenia wskazanych w ofercie komponentów – w takim przypadku Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ;
g) wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta dostarczonych urządzeń lub oprogramowania po zawarciu umowy – w takim przypadku dopuszcza się zmianę Umowy poprzez wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi;
h) koniecznością wprowadzenia zmian będącą następstwem zmian obowiązujących przepisów, wytycznych Ministerstwa Zdrowia lub innych organów lub wynikającą z umów zawartych z NFZ, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian, wydaniem wytycznych, zawarciem umów;
3) zmiany wynagrodzenia:
a) w przypadkach zmian Umowy dokonywanych na podstawie pkt. 1) lub 2) powyżej – jako bezpośredni skutek tych zmian, lub
b) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT):
jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę,
jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę,
c) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
2. W celu uniknięcia wątpliwości określa się, że nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadzanie zmian nie modyfikujących Umowy w sposób istotny, a w szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego),
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
|
IV 4 4 data |
2018-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|