GuidZP400 |
424e93bd-1441-4c90-9532-05b0a0218eec
|
Biuletyn |
618141-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Radomsku
|
Regon |
000313420
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radomsko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48446854716
|
Zamawiajacy fax |
+48446854701
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.biz.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.biz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 dla projektu: „Nowy sprzęt medyczny to lepsza jakość i kompleksowość świadczonych usług w Szpitalu Powiatowym w Radomsku"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.biz.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
listem , poleconym, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy w Radomsku, ul. Jagiellońska 36, 97-500 Radomsko- Sekretariat Dyrekcji Szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Pracowni Elektrofizjologii, Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Radomsku - procedura powtórzona w zakresie pakietu nr 3 i 12
|
Numer referencyjny |
345/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Pracowni Elektrofizjologii, Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Radomsku. Przedmiot zamówienia został podzielony na Pakiety nr 1 i nr 2 .
- Zestaw urządzeń i sprzętu medycznego dla Pracowni Elektrofizjologii przy Oddziale Kardiologii:
PAKIET NR (3) 1- Zestaw do stymulacji – 3 szt oraz zestaw do nakłucia osierdzia– 3 szt
- Zestaw urządzeń i sprzętu medycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii :
PAKIET NR (12) 2 - System elektronicznej karty pacjenta – integrator urządzeń medycznych
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
706415,64
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
1
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczegółowy,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postepowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczegółowy,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch dostaw sprzętu medycznego lub urządzenia medycznego, każda o wartości brutto co najmniej:
- 20 000,00 zł dla Pakietu nr (3) 1
- 600 000,00 zł dla Pakietu nr (12) 2,
oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać referencji/ dokumentu – oświadczenie wykonawcy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
5) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
7) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
8). W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy PZP, należy złożyć: oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz dostaw wykonanych /Załącznik nr 5 do SIWZ/ w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości określonej w Rozdziale V pkt2, ppkt.2.1 c)
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać referencji/ dokumentu – oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Dostarczenia dokumentów/ folderów, opisów lub kart technicznych lub katalogów/ potwierdzających wymagane parametry dla oferowanego urządzenia medycznego lub sprzętu medycznego
2) Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie Polski i spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r., o wyrobach medycznych (tj.Dz. U.2017 poz. 211 ze zm.). Certyfikat CE oraz zgłoszenie/wpis do rejestru lub deklaracje zgodności CE i zgłoszenie/ wpis do rejestru wyrobów medycznych.( wpis do rejestru wyrobów medycznych dotyczy elementów medycznych oferowanego urządzenia) Dla wyrobów nie sklasyfikowanych jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga Deklaracji zgodności CE lub Certyfikatu CE.
3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaświadczenia sporządzonego przez niezależne jednostki lub deklaracje zgodności CE, certyfikat CE lub inny dokument poświadczający spełnienie przez wykonawcę wymaganych norm / EN 60601-1 / zapewnianiających jakości, w tym w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych dla oferowanego urządzenia - Załącznik nr 7 do siwz. Dla sprzętu/ urządzeń, które nie posiadają dodatkowej normy /60601-1/ w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, Wykonawca składa oświadczenie własne w zakresie wykorzystania urządzenia dla osób z niepełnosprawnością – Załącznik nr 7A do siwz.
4) Uzupełniony Załącznik P dla Pakietu oferowanego – Parametry techniczne i wymogi.
5) Uzupełniony formularz cenowy i ofertowy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu i może dotyczyć:
1) zmiany danych rejestrowych stron umowy,
2) cesji praw i obowiązków wynikających z umowy, w sytuacji przekształceń restrukturyzacyjnych Zamawiającego,
3) wydłużenia terminu płatności,
4) zmiany miejsca dostawy,
5) zmiana terminu dostawy
|
IV 4 4 data |
2018-09-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|