Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kopiarek eksploataowanych w Centrali NFZ

Data publikacji 2018-09-17
Data zakończenia 2018-09-25 00:00:00
Instytucja Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617723-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kopiarek eksploatowanych w Centrali NFZ. Szczegółowy wykaz ilości materiałów eksploatacyjnych oraz wymogi techniczne i użytkowe jakie powinny spełniać materiały eksploatacyjne, zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 19215433-09f9-4469-9f54-0c13b4bf2078
Biuletyn 617723-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
Regon 1581798500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grójecka
Zamawiajacy adres numer domu 186
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02390
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 572 62 54, 022 572 62 51
Zamawiajacy fax 022 572 63 05
Zamawiajacy email zamowienia@nfz.gov.pl
Adres strony url www.nfz.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nfz.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nfz.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres NFZ Centrala ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kopiarek eksploataowanych w Centrali NFZ
Numer referencyjny BAG.261.1.25.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kopiarek eksploatowanych w Centrali NFZ. Szczegółowy wykaz ilości materiałów eksploatacyjnych oraz wymogi techniczne i użytkowe jakie powinny spełniać materiały eksploatacyjne, zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 374384,37
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający wymaga, by zamówienie było realizowane w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. Wymagany termin realizacji dostaw zamawianych materiałów eksploatacyjnych określa się na nie dłuższy niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również wykonywane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy, bębnów) do urządzeń drukujących (drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych) o wartości przynajmniej 230 000,00 zł brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych do oferty należy załączyć raport z badań wydajności tych materiałów, przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla wkładów drukujących z tonerem monochromatycznym, ISO/IEC 19798 dla wkładów drukujących z tonerem kolorowym, ISO/IEC 24711 dla atramentowych wkładów drukujących, potwierdzający spełnienie wymogu wydajności, wykonany przez niezależny podmiot powołany i uprawniony do kontroli jakości. 2. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane materiały eksploatacyjne wymagań określonych przez Zamawiającego: - próbki oferowanych materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający wskaże typ oferowanych materiałów eksploatacyjnych, które Wykonawca dostarczy, a które zostaną poddane ocenie pod względem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Dostarczone próbki muszą być identyczne jak te, które Wykonawca zaoferował i zamierza dostarczać w ramach realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega, że w toku prowadzonych testów, próbki mogą zostać częściowo lub całkowicie zużyte lub uszkodzone. Niezgodność którejś próbki z opisem przedmiotu zamówienia będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Zgodnie z art. 45 ustawy wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium. Wysokość wadium wynosi 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin zaksięgowania przelewu na koncie Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty w przypadkach określonych w SIWZ
IV 4 4 data 2018-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria WYSOKOŚĆ KAR UMOWNYCH ZWIĄZANYCH Z ZAPISAMI ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO SPECYFIKACJI: § 6 UST.6; § 6 UST.8; § 6 UST.9
Znaczenie 10,00
  
Kryteria WYSOKOŚĆ KAR UMOWNYCH ZWIĄZANYCH Z ZAPISAMI ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO SPECYFIKACJI: § 6 UST.7, § 6 UST.11
Znaczenie 10,00
  
Kryteria RODZAJ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
Znaczenie 20,00
  
Kryteria WYSOKOŚĆ KAR UMOWNYCH ZWIĄZANYCH Z ZAPISAMI ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO SPECYFIKACJI: § 6 UST.4; § 6 UST.5; § 6 UST.10
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 55,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)