Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego, w podziale na części. Część 1 obejmuje zakup 7 drukarek laserowych monochromatycznych, wysokowydajnych, 5 urządzeń wielofunkcyjnych, kolorowych, wysokowydajnych: drukarka, kopiarka i skaner, 1 dodatkowy podajnik papieru do urządzenia wielofunkcyjnego (dedykowany przez producenta do zaproponowanego wyżej urządzenia wielofunkcyjnego), 1 podstawa urządzenia wielofunkcyjnego na kółkach (dedykowana przez producenta do zaproponowanego wyżej urządzenia wielofunkcyjnego) o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniki nr 1a do specyfikacji. Część 2 obejmuje zakup 4 komputerów przenośnych typu laptop oraz 7 komputerów przenośnych typu laptop wraz ze stacją dokującą/ port replikatorem o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1b do specyfikacji. Część 3 obejmuje zakup 23 komputerów stacjonarnych, 74 zestawów bezprzewodowych klawiatura i mysz, 36 monitorów LCD, 9 napędów optycznych zewnętrznych USB, 3 dysków zewnętrznych- przenośnych 2,5” 1TB, 8 kart sieciowych PCI 1Gbps, 65 dysków wewnętrznych SSD, 3 dysków wewnętrznych SSD M2, 1 dysk wewnętrzny serwerowy 900GB, 2 dyski wewnętrzne serwerowe 6TB, 3 dysków wewnętrznych serwerowych 600GB, 2 dysków wewnętrznych serwerowych 4TB, 2 dysków wewnętrznych serwerowych 300GB, 2 projektorów multimedialnych, 34 oprogramowań biurowych o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniki nr 1c do specyfikacji. |
GuidZP400 |
e1b857a7-4a2e-4549-a138-eff5409f0e09
|
Biuletyn |
619618-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
|
Regon |
35023901700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kordylewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-542
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 176 600
|
Zamawiajacy fax |
126 176 666
|
Zamawiajacy email |
biuro@marr.pl
|
Adres strony url |
www.marr.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.marr.pl/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.marr.pl/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub przez posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie
|
Numer referencyjny |
ZP/24/18/DO
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego, w podziale na części. Część 1 obejmuje zakup 7 drukarek laserowych monochromatycznych, wysokowydajnych, 5 urządzeń wielofunkcyjnych, kolorowych, wysokowydajnych: drukarka, kopiarka i skaner, 1 dodatkowy podajnik papieru do urządzenia wielofunkcyjnego (dedykowany przez producenta do zaproponowanego wyżej urządzenia wielofunkcyjnego), 1 podstawa urządzenia wielofunkcyjnego na kółkach (dedykowana przez producenta do zaproponowanego wyżej urządzenia wielofunkcyjnego) o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniki nr 1a do specyfikacji. Część 2 obejmuje zakup 4 komputerów przenośnych typu laptop oraz 7 komputerów przenośnych typu laptop wraz ze stacją dokującą/ port replikatorem o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1b do specyfikacji. Część 3 obejmuje zakup 23 komputerów stacjonarnych, 74 zestawów bezprzewodowych klawiatura i mysz, 36 monitorów LCD, 9 napędów optycznych zewnętrznych USB, 3 dysków zewnętrznych- przenośnych 2,5” 1TB, 8 kart sieciowych PCI 1Gbps, 65 dysków wewnętrznych SSD, 3 dysków wewnętrznych SSD M2, 1 dysk wewnętrzny serwerowy 900GB, 2 dyski wewnętrzne serwerowe 6TB, 3 dysków wewnętrznych serwerowych 600GB, 2 dysków wewnętrznych serwerowych 4TB, 2 dysków wewnętrznych serwerowych 300GB, 2 projektorów multimedialnych, 34 oprogramowań biurowych o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniki nr 1c do specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia wynosi do 10 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od dnia zawarcia umowy w każdej części postępowania. Za termin wykonania zamówienia w każdej z części należy rozumieć termin dostawy sprzętu w każdej z części potwierdzony podpisanymi obustronnie bez zastrzeżeń protokołami odbioru.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza wymagania dotyczącego spełnienia tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza wymagania dotyczącego spełnienia tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza wymagania dotyczącego spełnienia tego warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz oferty, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), informacja o przynależności do grupy kapitałowej, szczegółowa kalkulacja cenowa- zestawienie cen jednostkowych część 1/ część 2/ część 3, opis oferowanego sprzętu część 1/ część 2/ część 3
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany niniejszej umowy, przy uwzględnieniu postanowień art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiany sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dopuszcza taką zmianę w sytuacji, gdy przedstawiony przez Wykonawcę w ofercie sprzęt będzie niedostępny na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W takim przypadku dopuszczalne jest zastąpienie zaoferowanego sprzętu, sprzętem o parametrach nie gorszych jak przedstawione w ofercie. Powyższa zmiana nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §4 ust. 1 niniejszej umowy;
2) w przypadku zmian stawki podatku VAT, w trakcie realizacji umowy wysokość wynagrodzenia netto określonego w §4 ust. 1. nie ulegnie zmianie, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury;
3) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy;
4) zmiana terminu realizacji umowy pod warunkiem nieprzewidzianych zdarzeń, których nie dało się przewidzieć w chwili realizacji umowy;
5) zastąpienie Wykonawcy nowym wykonawcą, w szczególności w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu, nie będą zachodzić wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociągnie to za sobą innych istotnych zmian Umowy.
3. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Krakowie (31-542) przy ul. Kordylewskiego 11, www.marr.pl, e-mail: admin@marr.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. jest Pan Rafał Dąbrowski, kontakt: iod@marr.pl, 12 617-99-35;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „c” i lit. „f” RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie (ZP/24/18/DWP) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp (podanie danych dobrowolne, ale konieczne do udziału w postępowaniu);
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Minimalny termin dostawy sprzętu wynosi 4 dni robocze, a maksymalny termin dostawy sprzętu wynosi 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku).
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania krótszy niż 4 dni robocze oraz dłuższy niż 10 dni roboczych zostanie odrzucona.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1 obejmuje zakup 7 drukarek laserowych monochromatycznych, wysokowydajnych, 5 urządzeń wielofunkcyjnych, kolorowych, wysokowydajnych: drukarka, kopiarka i skaner, 1 dodatkowy podajnik papieru do urządzenia wielofunkcyjnego (dedykowany przez producenta do zaproponowanego wyżej urządzenia wielofunkcyjnego), 1 podstawa urządzenia wielofunkcyjnego na kółkach (dedykowana przez producenta do zaproponowanego wyżej urządzenia wielofunkcyjnego) o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniki nr 1a do specyfikacji. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy.
Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis:
a) Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a do SIWZ)
b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji.
c) Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną wynosi 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego,
d) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie.
W postępowaniu zastosowanie ma art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup komputerów typu laptop wraz z akcesoriami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Minimalny termin dostawy sprzętu wynosi 4 dni robocze, a maksymalny termin dostawy sprzętu wynosi 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku).
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania krótszy niż 4 dni robocze oraz dłuższy niż 10 dni roboczych zostanie odrzucona.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 obejmuje zakup 4 komputerów przenośnych typu laptop oraz 7 komputerów przenośnych typu laptop wraz ze stacją dokującą/ port replikatorem o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1b do specyfikacji. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy.
Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis:
a) Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1b do SIWZ)
b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji.
c) Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną wynosi 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego,
d) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie.
W postępowaniu zastosowanie ma art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Minimalny termin dostawy sprzętu wynosi 4 dni robocze, a maksymalny termin dostawy sprzętu wynosi 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku).
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania krótszy niż 4 dni robocze oraz dłuższy niż 10 dni roboczych zostanie odrzucona.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 3 obejmuje zakup 23 komputerów stacjonarnych, 74 zestawów bezprzewodowych klawiatura i mysz, 36 monitorów LCD, 9 napędów optycznych zewnętrznych USB, 3 dysków zewnętrznych- przenośnych 2,5” 1TB, 8 kart sieciowych PCI 1Gbps, 65 dysków wewnętrznych SSD, 3 dysków wewnętrznych SSD M2, 1 dysk wewnętrzny serwerowy 900GB, 2 dyski wewnętrzne serwerowe 6TB, 3 dysków wewnętrznych serwerowych 600GB, 2 dysków wewnętrznych serwerowych 4TB, 2 dysków wewnętrznych serwerowych 300GB, 2 projektorów multimedialnych, 34 oprogramowań biurowych. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy.
Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis:
a) Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1c do SIWZ)
b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji.
c) Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną wynosi 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego,
d) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie.
W postępowaniu zastosowanie ma art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| |