Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie

Data publikacji 2018-09-20
Data zakończenia 2018-09-28 00:00:00
Instytucja Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 619618-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego, w podziale na części. Część 1 obejmuje zakup 7 drukarek laserowych monochromatycznych, wysokowydajnych, 5 urządzeń wielofunkcyjnych, kolorowych, wysokowydajnych: drukarka, kopiarka i skaner, 1 dodatkowy podajnik papieru do urządzenia wielofunkcyjnego (dedykowany przez producenta do zaproponowanego wyżej urządzenia wielofunkcyjnego), 1 podstawa urządzenia wielofunkcyjnego na kółkach (dedykowana przez producenta do zaproponowanego wyżej urządzenia wielofunkcyjnego) o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniki nr 1a do specyfikacji. Część 2 obejmuje zakup 4 komputerów przenośnych typu laptop oraz 7 komputerów przenośnych typu laptop wraz ze stacją dokującą/ port replikatorem o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1b do specyfikacji. Część 3 obejmuje zakup 23 komputerów stacjonarnych, 74 zestawów bezprzewodowych klawiatura i mysz, 36 monitorów LCD, 9 napędów optycznych zewnętrznych USB, 3 dysków zewnętrznych- przenośnych 2,5” 1TB, 8 kart sieciowych PCI 1Gbps, 65 dysków wewnętrznych SSD, 3 dysków wewnętrznych SSD M2, 1 dysk wewnętrzny serwerowy 900GB, 2 dyski wewnętrzne serwerowe 6TB, 3 dysków wewnętrznych serwerowych 600GB, 2 dysków wewnętrznych serwerowych 4TB, 2 dysków wewnętrznych serwerowych 300GB, 2 projektorów multimedialnych, 34 oprogramowań biurowych o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniki nr 1c do specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e1b857a7-4a2e-4549-a138-eff5409f0e09
Biuletyn 619618-N-2018
Zamawiajacy nazwa Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Regon 35023901700000
Zamawiajacy adres ulica Kordylewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-542
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 176 600
Zamawiajacy fax 126 176 666
Zamawiajacy email biuro@marr.pl
Adres strony url www.marr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.marr.pl/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.marr.pl/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub przez posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie
Numer referencyjny ZP/24/18/DO
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego, w podziale na części. Część 1 obejmuje zakup 7 drukarek laserowych monochromatycznych, wysokowydajnych, 5 urządzeń wielofunkcyjnych, kolorowych, wysokowydajnych: drukarka, kopiarka i skaner, 1 dodatkowy podajnik papieru do urządzenia wielofunkcyjnego (dedykowany przez producenta do zaproponowanego wyżej urządzenia wielofunkcyjnego), 1 podstawa urządzenia wielofunkcyjnego na kółkach (dedykowana przez producenta do zaproponowanego wyżej urządzenia wielofunkcyjnego) o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniki nr 1a do specyfikacji. Część 2 obejmuje zakup 4 komputerów przenośnych typu laptop oraz 7 komputerów przenośnych typu laptop wraz ze stacją dokującą/ port replikatorem o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1b do specyfikacji. Część 3 obejmuje zakup 23 komputerów stacjonarnych, 74 zestawów bezprzewodowych klawiatura i mysz, 36 monitorów LCD, 9 napędów optycznych zewnętrznych USB, 3 dysków zewnętrznych- przenośnych 2,5” 1TB, 8 kart sieciowych PCI 1Gbps, 65 dysków wewnętrznych SSD, 3 dysków wewnętrznych SSD M2, 1 dysk wewnętrzny serwerowy 900GB, 2 dyski wewnętrzne serwerowe 6TB, 3 dysków wewnętrznych serwerowych 600GB, 2 dysków wewnętrznych serwerowych 4TB, 2 dysków wewnętrznych serwerowych 300GB, 2 projektorów multimedialnych, 34 oprogramowań biurowych o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniki nr 1c do specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia wynosi do 10 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od dnia zawarcia umowy w każdej części postępowania. Za termin wykonania zamówienia w każdej z części należy rozumieć termin dostawy sprzętu w każdej z części potwierdzony podpisanymi obustronnie bez zastrzeżeń protokołami odbioru.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza wymagania dotyczącego spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza wymagania dotyczącego spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza wymagania dotyczącego spełnienia tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione formularz oferty, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), informacja o przynależności do grupy kapitałowej, szczegółowa kalkulacja cenowa- zestawienie cen jednostkowych część 1/ część 2/ część 3, opis oferowanego sprzętu część 1/ część 2/ część 3
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany niniejszej umowy, przy uwzględnieniu postanowień art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dopuszcza taką zmianę w sytuacji, gdy przedstawiony przez Wykonawcę w ofercie sprzęt będzie niedostępny na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W takim przypadku dopuszczalne jest zastąpienie zaoferowanego sprzętu, sprzętem o parametrach nie gorszych jak przedstawione w ofercie. Powyższa zmiana nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §4 ust. 1 niniejszej umowy; 2) w przypadku zmian stawki podatku VAT, w trakcie realizacji umowy wysokość wynagrodzenia netto określonego w §4 ust. 1. nie ulegnie zmianie, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury; 3) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; 4) zmiana terminu realizacji umowy pod warunkiem nieprzewidzianych zdarzeń, których nie dało się przewidzieć w chwili realizacji umowy; 5) zastąpienie Wykonawcy nowym wykonawcą, w szczególności w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu, nie będą zachodzić wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociągnie to za sobą innych istotnych zmian Umowy. 3. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Krakowie (31-542) przy ul. Kordylewskiego 11, www.marr.pl, e-mail: admin@marr.pl  inspektorem ochrony danych osobowych w Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. jest Pan Rafał Dąbrowski, kontakt: iod@marr.pl, 12 617-99-35;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „c” i lit. „f” RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie (ZP/24/18/DWP) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp (podanie danych dobrowolne, ale konieczne do udziału w postępowaniu);  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Minimalny termin dostawy sprzętu wynosi 4 dni robocze, a maksymalny termin dostawy sprzętu wynosi 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku). Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania krótszy niż 4 dni robocze oraz dłuższy niż 10 dni roboczych zostanie odrzucona.
Zalacznik krotki opis Część 1 obejmuje zakup 7 drukarek laserowych monochromatycznych, wysokowydajnych, 5 urządzeń wielofunkcyjnych, kolorowych, wysokowydajnych: drukarka, kopiarka i skaner, 1 dodatkowy podajnik papieru do urządzenia wielofunkcyjnego (dedykowany przez producenta do zaproponowanego wyżej urządzenia wielofunkcyjnego), 1 podstawa urządzenia wielofunkcyjnego na kółkach (dedykowana przez producenta do zaproponowanego wyżej urządzenia wielofunkcyjnego) o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniki nr 1a do specyfikacji. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: a) Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a do SIWZ) b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji. c) Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną wynosi 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego, d) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie. W postępowaniu zastosowanie ma art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup komputerów typu laptop wraz z akcesoriami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Minimalny termin dostawy sprzętu wynosi 4 dni robocze, a maksymalny termin dostawy sprzętu wynosi 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku). Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania krótszy niż 4 dni robocze oraz dłuższy niż 10 dni roboczych zostanie odrzucona.
Zalacznik krotki opis Część 2 obejmuje zakup 4 komputerów przenośnych typu laptop oraz 7 komputerów przenośnych typu laptop wraz ze stacją dokującą/ port replikatorem o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1b do specyfikacji. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: a) Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1b do SIWZ) b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji. c) Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną wynosi 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego, d) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie. W postępowaniu zastosowanie ma art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Minimalny termin dostawy sprzętu wynosi 4 dni robocze, a maksymalny termin dostawy sprzętu wynosi 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku). Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania krótszy niż 4 dni robocze oraz dłuższy niż 10 dni roboczych zostanie odrzucona.
Zalacznik krotki opis Część 3 obejmuje zakup 23 komputerów stacjonarnych, 74 zestawów bezprzewodowych klawiatura i mysz, 36 monitorów LCD, 9 napędów optycznych zewnętrznych USB, 3 dysków zewnętrznych- przenośnych 2,5” 1TB, 8 kart sieciowych PCI 1Gbps, 65 dysków wewnętrznych SSD, 3 dysków wewnętrznych SSD M2, 1 dysk wewnętrzny serwerowy 900GB, 2 dyski wewnętrzne serwerowe 6TB, 3 dysków wewnętrznych serwerowych 600GB, 2 dysków wewnętrznych serwerowych 4TB, 2 dysków wewnętrznych serwerowych 300GB, 2 projektorów multimedialnych, 34 oprogramowań biurowych. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: a) Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1c do SIWZ) b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji. c) Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną wynosi 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego, d) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie. W postępowaniu zastosowanie ma art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)