GuidZP400 |
b8912865-d417-4d09-8a02-867c7fc1ce3e
|
Biuletyn |
619406-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Jędrzejowie
|
Regon |
29046459400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. B. Chrobrego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jędrzejów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 3862172, 3862272
|
Zamawiajacy fax |
041 3862172, 3862272 w. 41
|
Zamawiajacy email |
zpoz_jedrzejow@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.zpozjedrzejow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.jedrzejow.eobip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016 r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się - w formie pisemnej pod rygorem nieważności - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Jędrzejowie, ul. B. Chrobrego 4, 28-300 Jędrzejów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z rozbudową istniejącego systemu informatycznego do obsługi przychodni
|
Numer referencyjny |
ZPOZ/PZP/1/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
a). serwera – 1 sztuka
b). systemu operacyjnego w wersji serwerowej – 1 sztuka
c). licencji dostępowych – 35 sztuk
d). licencji dostępowych terminalowych – 15 sztuk
e). zasilacza UPS do serwera – 1 sztuka
f). oprogramowania antywirusowego – 26 sztuk
g). komputerów do przychodni – 25 sztuk
h). monitorów do przychodni – 26 sztuk
i). drukarek do przychodni – 17 sztuk
j). skanerów dokumentów – 4 sztuki
k). komputerów do laboratorium – 4 sztuki
l). monitorów do laboratorium - 4 sztuki
m). drukarek do laboratorium – 2 sztuki
n). zasilacza UPS – 1 sztuka
o). urządzenia NAS – 1 sztuka
p). przełącznika sieciowego (switch) – 1 sztuka
r). zasilacza UPS – 1 sztuka
s). bazy danych
t). oprogramowania do obsługi przychodni
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (minimalne parametry sprzętu oraz rodzaj oprogramowania) został określony w załączniku nr 2 SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a). dostawę (transport) sprzętu przez Wykonawcę do placówek ZPOZ: Przychodni Rejonowej Nr 2 w Jędrzejowie ul. B. Chrobrego 4, 28-300 Jędrzejów; Przychodni Rejonowej Nr 1 w Jędrzejowie ul. 11 Listopada 26, 28-300 Jędrzejów, Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Rakowie Raków 41, 28-300 Jędrzejów, Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Prząsławiu, Prząsław 55, 28-300 Jędrzejów, rozładunek, wniesienie i montaż. Przedmiotowe czynności należy wykonać w dni urzędowania zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00
b). instalację serwera w innym pomieszczeniu (pomieszczenie oddalone o około 5 m). Miejsce instalacji serwera: Przychodnia Rejonowa Nr 2 w Jędrzejowie ul. B. Chrobrego 4, 28-300 Jędrzejów
c). instalację i konfigurację serwera i bazy danych
d). przeniesienie systemów KS-SOMED, KS-ZZL i KS FKW na nowy serwer wraz z integracją systemów
e). konfigurację i parametryzację sytemu (moduły medyczne, integracja z laboratorium)
f). indywidualne szkolenie pracowników (lekarzy, pielęgniarek oraz inny personel) w zakresie obsługi systemu – 35 użytkowników systemu.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza szkolenia grupowego. Wymagane jest aby każdy użytkownik systemu został przeszkolony indywidualnie.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda lub jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w niniejszym postępowaniu wykonawca winien złożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w powyższym pkt. 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w powyższym pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
5. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub art. 24 ust. 5 pkt 1, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
6. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie powyższego pkt 5.
7. W przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 19 ustawy Prawo zamówień publicznych, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewnia temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji.
8. W przypadku wystąpienia okoliczności, kiedy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona winien złożyć dokumenty określone w powyższym pkt. 1 w odniesieniu do podmiotów, na których zasoby się powołuje
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy złożyć wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, spełniających wymagania określone w rozdz. V pkt. 1 SIWZ (tj. wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda lub jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – sporządzony wg załącznika nr 6 do SIWZ. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wymagana forma dokumentu:
- wykaz – oryginał
- dowody - oryginał bądź kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, należy złożyć:
a).dokumentacje/specyfikacje techniczne udostępnione przez producenta każdego zaoferowanego przez wykonawcę sprzętu (wydruki ze stron producentów, kopie kart katalogowych producentów), potwierdzające spełnianie wymagań zamawiającego. Załączone dokumenty muszą wskazywać rzeczywiste parametry zaoferowanego sprzętu. Autentyczność
dokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę.
UWAGA:W przypadku gdy dokumentacja lub specyfikacja techniczna sprzętu udostępniona przez producenta sprzętu, o której mowa powyżej, nie zawiera wszystkich parametrów pozwalających na pełną weryfikację wymagań zawartych w SIWZ, dopuszcza się złożenie oprócz wymaganej dokumentacji/specyfikacji technicznej dodatkowego oświadczenia podpisanego przez wykonawcę (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) zawierającego uzupełnienie brakujących parametrów danego oferowanego sprzętu (rzeczywistych), potwierdzających spełnianie postawionych w SIWZ wymagań.
b). dla serwera
- oświadczenie wykonawcy, że elementy, z których zbudowane są serwery są produktami producenta tych serwerów lub są przez producenta certyfikowane oraz że są objęte gwarancją producenta o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA
- oświadczenie wykonawcy o tym że serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE
- informacja producenta zawierająca link do strony producenta, na której znajduje się nr telefonu oraz mail na który można zgłaszać usterki
- dokument potwierdzający autoryzację w zakresie usług serwisowych od producenta oferowanego sprzętu
- certyfikat ISO 9001 lub inny dokument równoważny potwierdzający, że podmiot świadczący usługi serwisowe spełnia określone wymogi jakościowe.
c). dla komputerów do przychodni oraz komputerów do laboratorium
- certyfikat jakości producenta – ISO 9001 i ISO 14001
- raport z testów głośności jednostki, mierzonej wg normy ISO 9296/7770, przeprowadzony na konfiguracji ofertowej, wykonany przez niezależną jednostkę badawczą
- dokument potwierdzający autoryzację w zakresie usług serwisowych od producenta oferowanego sprzętu
- certyfikat ISO 9001 lub inny dokument równoważny potwierdzający, że podmiot świadczący usługi serwisowe spełnia określone wymogi jakościowe.
- dla procesorów komputerów
Wydruk testu PassMark CPUMark, zawierające wyniki punktowe wydajności zaoferowanych procesorów opublikowane na stronie:
http://www.cpubenchmark.net/hight_end_cpus.html lub
http://www.cpubenchmark.net/mid_range_cpus.html
- dla dysków twardych komputerów
Oświadczenie wykonawcy, że w przypadku awarii uszkodzony dysk pozostaje u zamawiającego – zgodnie z zapisami rozdz. III pkt. 12 SIWZ.
d). certyfikaty CE dla wszystkich sprzętów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. wypełniony formularz oferty – sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ
Wymagana forma dokumentu - oryginał
2. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy upoważnienie osoby/osób podpisujących ofertę nie wynika wprost z dokumentu/dokumentów stwierdzających status prawny wykonawcy
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie
3. do oferty wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia i dokumenty:
a). charakterystykę oferowanego sprzętu – sporządzoną wg załącznika nr 1 do oferty
Wymagana forma dokumentu - oryginał
b). oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ
Wymagana forma dokumentu – oryginał
c). oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ
Wymagana forma dokumentu – oryginał
d). w przypadku wystąpienia okoliczności kiedy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, Wykonawca złoży:
- w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 3 lit b). - informację w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów
- w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3 lit c). – oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca
- stosowne zobowiązania do oddania mu do dyspozycji przez inne podmioty niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – sporządzone wg załącznika nr 7 do SIWZ.
Wymagana forma dokumentu – oryginał
4. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu, w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.jedrzejow.eobip.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grypy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności bądź nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w rozdz. XIII pkt. 1 SIWZ.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a). pieniądzu;
b). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c). gwarancjach bankowych;
d). gwarancjach ubezpieczeniowych;
e). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089) .
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank PEKAO SA Nr konta 39 1240 4982 1111 0000 5547 4713
z dopiskiem „Wadium w przetargu na dostawę sprzętu komputerowego wraz z rozbudową istniejącego systemu informatycznego do obsługi przychodni”.
Aby wadium wnoszone w pieniądzu było skutecznie ważne musi się znajdować na wyżej wymienionym koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a tym samym wykonawca musi uwzględnić przy tej formie wnoszenia wadium czasookres operacji bankowych zarówno w banku wykonawcy jak i w banku zamawiającego (operacja bankowa dla uznania rachunku zamawiającego). Przy wpłacie wadium na konto bankowe należy uwzględnić wszelkie opłaty naliczane przez dany Bank. Zamawiający nie dopuszcza aby opłaty pobierane przez bank potrącane były z kwot wadium pod rygorem odrzucenia oferty tj. na koncie zamawiającego zaksięgowana winna być kwota w wysokości wymaganego wadium.
5. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
a). w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
b). w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
6. Poza powyższymi zapisami, z treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
7. Wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, dopuszcza się jego złożenie w oddzielnej kopercie.
8. Wadium złożone przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|