GuidZP400 |
71b9446c-1395-4e26-9d29-ae65138854de
|
Biuletyn |
617978-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miejski w Bielsku-Białej
|
Regon |
072181741
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Ratuszowy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 4971680
|
Zamawiajacy fax |
33 4971786, 8227539
|
Zamawiajacy email |
inwest@um.bielsko.pl, inwest.jp@um.bielsko.pl
|
Adres strony url |
https://um.bielsko.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Modernizacja bazy dydaktycznej dla kształcenia zawodowego w Bielsku-Białej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.um.bielsko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.um.bielsko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy skadać w formie pisemnej osobiście lub przesłać na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 7 (I piętro, pok. nr 11), 43-300 Bielsko- Biała
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia pracowni Zespołu Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących w budynku Bielskiej Szkoły Przemysłowej przy ul. Teodora Sixta 20 w ramach realizacji projektu „Modernizacja bazy dydaktycznej dla kształcenia zawodowego w Bielsku-Białej"
|
Numer referencyjny |
IN-III.271.1.45.2018.KK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wyposażenia pracowni Zespołu Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących w budynku Bielskiej Szkoły Przemysłowej przy ul. Teodora Sixta 20 w ramach realizacji projektu „Modernizacja bazy dydaktycznej dla kształcenia zawodowego w Bielsku-Białej”
Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach:
Część 1: Dostawa mebli dla klasopracowni w budynku Bielskiej Szkoły Przemysłowej w Bielsku-Białej przy ul. Teodora Sixta 20, obejmująca w szczególności:
-zabezpieczenie miejsca dostawy i montażu urządzeń,
-dostawę, wniesienie, montaż i wypoziomowanie wyposażenia,
-przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie eksploatacji wyposażenia,
-dostarczenie użytkownikowi instrukcji obsługi i konserwacji, kart gwarancyjnych, wszelkich innych niezbędnych atestów i certyfikatów dostarczonego wyposażenia,
-uporządkowanie miejsca dostawy.
Część 2: Dostawa sprzętu komputerowego dla klasopracowni w budynku Bielskiej Szkoły Przemysłowej w Bielsku-Białej przy ul. Teodora Sixta 20, obejmująca w szczególności:
-zabezpieczenie miejsca dostawy i montażu urządzeń,
-dostawę, wniesienie i montaż wyposażenia,
-uruchomienie wyposażenia wraz z instalacją oprogramowania,
-przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie eksploatacji wyposażenia,
-dostarczenie użytkownikowi instrukcji obsługi i konserwacji, kart gwarancyjnych, wszelkich innych niezbędnych atestów i certyfikatów dostarczonego wyposażenia,
-uporządkowanie miejsca dostawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Dla części pierwszej- meble : Zamówienie należy zrealizować w terminie do 05.11.2018 r.
Dla części drugiej- sprzęt komputerowy: Zamówienie należy zrealizować w terminie do 15.11.2018 r., z tym że dostawa może rozpocząć się nie wcześniej niż w dniu 06.11.2018r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali: dla części pierwszej przedmiotu zamówienia: co najmniej jedną dostawę mebli o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto; dla części drugiej przedmiotu zamówienia: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawia powyższy dokument również w odniesieniu do tych podmiotów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w zdaniu pierwszym, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się przedmiotowego dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
W przypadku dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w pkt III 2.2.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw, wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, winien przedłożyć Zobowiązanie innych podmiotów, (w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia) na zasobach których Wykonawca będzie polegał. Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, iż Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności musi określać:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Formularz Oferta dla wybranej Części oraz: Wycenę wyposażenia odrębnie dla każdej części z cenami jednostkowymi i ceną ogółem brutto; Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców (w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców); Wykaz materiałów i/lub urządzeń zamiennych wraz z dowodami w języku polskim potwierdzającymi ich równoważność do tych przyjętych przez Zamawiającego - w przypadku zastosowania materiałów i/lub urządzeń zamiennych (równoważnych); Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia (tj. oferowanych) urządzeń i/lub nazwy przyjętych systemów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach:
a) opisanych we wzorze umowy,
b) wskazanych w ustawie - Prawo zamówień publicznych,
c) co do wynagrodzenia Dostawcy (ceny) z uwagi na zmianę stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy,
d) co do zmiany terminu wykonania umowy w razie: wstrzymania dostawy przez Zamawiającego albo przerw w wykonaniu dostawy na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający- o ilość dni przerwy w wykonaniu umowy z powodu wskazanych okoliczności;wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności- o ilość dni przerwy w wykonaniu umowy z powodu wskazanych okoliczności;konieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie dostawy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron- o ilość dni niewykonywania dostawy z powodu wskazanych okoliczności;wystąpienia zdarzeń siły wyższej- o ilość dni przerwy w wykonaniu dostawy spowodowanej siłą wyższą.
W przypadku wystąpienia okoliczności dających podstawę do zmiany umowy, każda ze stron może wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawie takiej zmiany. Wniosek o dokonanie wskazanej zmiany winien zawierać: opis, uzasadnienie zmiany oraz (jeżeli dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadne jest przedłożenie odpowiednich dokumentów) winien być poparty stosownymi dokumentami potwierdzającymi konieczność dokonania zmiany.
|
IV 4 4 data |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia (mebli) dla potrzeb pracowni Zespołu Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących w budynku Bielskiej Szkoły Przemysłowej przy ul. Teodora Sixta 20 w ramach realizacji projektu „Modernizacja bazy dydaktycznej dla kształcenia zawodowego w Bielsku-Białej”.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-05T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli dla klasopracowni w budynku Bielskiej Szkoły Przemysłowej w Bielsku-Białej przy ul. Teodora Sixta 20, obejmująca w szczególności:
-zabezpieczenie miejsca dostawy i montażu urządzeń,
-dostawę, wniesienie, montaż i wypoziomowanie wyposażenia,
-przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie eksploatacji wyposażenia,
-dostarczenie użytkownikowi instrukcji obsługi i konserwacji, kart gwarancyjnych, wszelkich innych niezbędnych atestów i certyfikatów dostarczonego wyposażenia,
-uporządkowanie miejsca dostawy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia (sprzętu komputerowego) dla potrzeb pracowni Zespołu Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących w budynku Bielskiej Szkoły Przemysłowej przy ul. Teodora Sixta 20 w ramach realizacji projektu „Modernizacja bazy dydaktycznej dla kształcenia zawodowego w Bielsku-Białej"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 15.11.2018 r., z tym że dostawa może rozpocząć się nie wcześniej niż w dniu 06.11.2018r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu komputerowego dla klasopracowni w budynku Bielskiej Szkoły Przemysłowej w Bielsku-Białej przy ul. Teodora Sixta 20, obejmująca w szczególności:
- zabezpieczenie miejsca dostawy i montażu urządzeń,
- dostawę, wniesienie i montaż wyposażenia,
- uruchomienie wyposażenia wraz z instalacją oprogramowania,
- przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie eksploatacji wyposażenia,
- dostarczenie użytkownikowi instrukcji obsługi i konserwacji, kart gwarancyjnych, wszelkich innych niezbędnych atestów i certyfikatów dostarczonego wyposażenia,
- uporządkowanie miejsca dostawy.
|
| |