GuidZP400 |
3dad9ca2-1adf-47dd-aae9-ec54d8019b7a
|
Biuletyn |
620675-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Opolski
|
Regon |
43102908500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole Lubelskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
818 276 122
|
Zamawiajacy fax |
818 272 236
|
Zamawiajacy email |
starostwo@opole.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.opole.lublin.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Nowoczesna szoła zawodowa szansą dla rozwoju powiatu
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub posłańcem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim ramach projektu pn. „Nowoczesna szkoła zawodowa szansą dla rozwoju powiatu”
|
Numer referencyjny |
EZKS.272.18.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
osiem
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim w ramach projektu pn. „Nowoczesna szkoła zawodowa szansą dla rozwoju powiatu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 kształcenie zawodowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 8 części, opisanych w załącznikach do niniejszego ogłoszenia i SIWZ.
Opis Przedmiotu Zamówienia/zestawienie cenowe zawiera:
1) w zakresie części 1 zamówienia załączniki nr 1a do SIWZ.
2) w zakresie części 2 zamówienia załączniki nr 1b do SIWZ.
3) w zakresie części 3 zamówienia załączniki nr 1c do SIWZ.
4) w zakresie części 4 zamówienia załączniki nr 1d do SIWZ.
5) w zakresie części 5 zamówienia załączniki nr 1e do SIWZ
6) w zakresie części 6 zamówienia załączniki nr 1f do SIWZ
7) w zakresie części 7 zamówienia załączniki nr 1g do SIWZ
8) w zakresie części 8 zamówienia załączniki nr 1h do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:
1) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: wystąpienia siły wyższej, to znaczy nie zależne od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie wystawiania zlecenia i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Strony uzgadniają, że pod pojęciem siły wyższej rozumieją zwłaszcza: wojnę, zamach terrorystyczny, katastrofy naturalne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, huragan, strajk;
2) Uwaga: w związku z tym, że termin zakończenia jest kryterium oceny ofert Zamawiający nie przewiduje innych możliwości przedłużenia tego terminu a niewykonanie zamówienia w terminie jest objęte odpowiedzialnością wykonawcy na zasadzie ryzyka a nie na zasadzie winy.
3) Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy za zgodą stron nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
|
IV 4 4 data |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujący asortyment:
1) żelazko ze stacją parową z deską do prasowania,
2) prasowalnica parowa,
3) odkurzacz piorący,
4) magnetofon
5) oświetlenie jednostki mieszkalnej górne i boczne, lampka do biurka
Opis Przedmiotu Zamówienia/zestawienie cenowe w zakresie części 1 zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujący asortyment:
1) witryna chłodnicza,
2) kostkarka do lodu,
3) kruszkarka do lodu,
4) wózek kelnerski do flambirowania,
5) wózek kelnerski do tranżerowania,
6) wyciskacz do cytrusów,
7) podgrzewacz do talerzy,
8) podgrzewacz ( warnik ) do wody o poj. 16 litrów,
9) kuchenka mikrofalowa,
10) warnik do wody o poj. 10 litrów,
11) blender elektryczny ręczny,
12) czajnik bezprzewodowy,
13) chłodziarka barowa,
14) maszynka do mielenia,
15) robot kuchenny wieloczynnościowy,
16) sokowirówka,
17) frytownica,
18) waga pomiarowa,
19) naświetlacz do dezynfekcji jaj,
20) urządzenie do gotowania w niskich temp.,
21) blender ręczny,
22) mikser z misą obrotową,
23) syfon do bitej śmietany,
24) maszynka do makaronu ręczna,
25) maszynka do zmiękczania mięsa,
26) sito do formowania ptasiego gniazda,
27) wirówka do sałaty i ziół,
28) forma do ravioli)
29) termometr do mierzenia temp. produktu poddanego obróbce termicznej,
30) grill gastronomiczny,
Opis Przedmiotu Zamówienia/zestawienie cenowe w zakresie części 2 zamówienia zawiera załączniki nr 1b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni gastronomicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujący asortyment:
1. patelnia do flambirowania,
2. sztućce do tranżerowania - widelec dwuzębny i nóż do tranżerowania,
3. szczypce, widelec do homara,
4. szczypce, widelec, talerz do ślimaków,
5. nóż, naczynie do kawioru,
6. nóż do ostryg,
7. komplet zastawy stołowej,
8. komplet naczyń szklanych szerokiego zastosowania,
9. komplet tac kelnerskich okrągłych,
10 tace kelnerskie prostokątne,
11. element dekoracji stołu – komplet,
12. naczynia do ekspozycji potraw (zestaw),
13. sprzęt barowy komplet,
14. drobny sprzęt barmański,
15. dozowniki i miarki do napojów – zestaw,
16. butelki treningowe,
17. zestaw noży do carvingu,
18. kosz na odpady
19. zestaw pojemników na odpady
20. pojemnik na segregowane odpady
21. zestaw garnków i innych naczyń kuchennych
22. zestaw noży kuchennych 9 szt. w etui
23. nóż do siekania ziół
24. szatkownica ręczna do warzyw (mandolina)
25. zestaw mat silikonowych do pieczenia różnych form
26. pierścienie piekarsko-ciastkarskie do formowania deserów o różnych kształtach
27. komplet zastawy stołowej dla 3 osób w tym naczynie do serwowania,
28. drobny sprzęt kelnerski (trybuszon, zapalniczka)
29. komplet sztućców
30. metalowe formy do zapiekania okrągłe
31. forma do pasztetów z pokrywką
32. forma do puddingu.
Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 3 zawiera załącznik nr 1c do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa tablic
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujący asortyment:
1) tablica sucho ścieralna biała,
2) tablica flipchart.
Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 4 zawiera załącznik nr 1d do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej i hotelarskiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
zakres rzeczowy obejmuje następujący asortyment:
1) elementy dekoracyjne (zasłony, firany, rolety okienne),
2) zestaw pościeli, bielizny hotelowej, narzut na łóżka hotelowe,
3) ręcznik bawełniany, frotte duży,
4) ręcznik bawełniany, frotte mały,
5) elementy dekoracyjne (zestaw powitalny, poduszki dekoracyjne, pojemnik na śmieci, drobne elementy igielniki zestawy do czyszczenia odzieży i obuwia),
6) komplet bielizny stołowej na stoły bankietowe.
Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 5 zawiera załącznik nr 1e do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujący asortyment:
1) stoły restauracyjne z możliwością zestawienia w bloki,
2) stoły okrągłe do kawiarni, cukierni, restauracji,
3) krzesła dobrane do stołów okrągłych,
4) krzesła dobrane do stołów restauracyjnych,
5) pomocnik kelnerski serwisowy na kółkach,
6) hokery.
Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 6 zawiera załącznik nr 1f do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa lady barowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres rzeczowy dostawy obejmuje dostawę lady barowej, której opis zawiera załącznik nr 1g do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujący asortyment:,
1) nożyczki termiczne,
2) główka treningowa
3) aparat do suszenia włosów na statywie,
4) aparat do dezynfekcji,
5) zestaw wyposażenia stanowiska pracy fryzjera.
Opis Przedmiotu zamówienia części nr 8 zawiera załącznik nr 1h do SIWZ.
|
| |