Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim ramach projektu pn. „Nowoczesna szkoła zawodowa szansą dla rozwoju powiatu”

Data publikacji 2018-09-23
Data zakończenia 2018-10-01 00:00:00
Instytucja Powiat Opolski
Miejscowość Opole Lubelskie
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620675-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim w ramach projektu pn. „Nowoczesna szkoła zawodowa szansą dla rozwoju powiatu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 kształcenie zawodowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 8 części, opisanych w załącznikach do niniejszego ogłoszenia i SIWZ.
Opis Przedmiotu Zamówienia/zestawienie cenowe zawiera:
1) w zakresie części 1 zamówienia załączniki nr 1a do SIWZ.
2) w zakresie części 2 zamówienia załączniki nr 1b do SIWZ.
3) w zakresie części 3 zamówienia załączniki nr 1c do SIWZ.
4) w zakresie części 4 zamówienia załączniki nr 1d do SIWZ.
5) w zakresie części 5 zamówienia załączniki nr 1e do SIWZ
6) w zakresie części 6 zamówienia załączniki nr 1f do SIWZ
7) w zakresie części 7 zamówienia załączniki nr 1g do SIWZ
8) w zakresie części 8 zamówienia załączniki nr 1h do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3dad9ca2-1adf-47dd-aae9-ec54d8019b7a
Biuletyn 620675-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Opolski
Regon 43102908500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Opole Lubelskie
Zamawiajacy kod pocztowy 24300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 276 122
Zamawiajacy fax 818 272 236
Zamawiajacy email starostwo@opole.lublin.pl
Adres strony url www.opole.lublin.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Nowoczesna szoła zawodowa szansą dla rozwoju powiatu
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub posłańcem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim ramach projektu pn. „Nowoczesna szkoła zawodowa szansą dla rozwoju powiatu”
Numer referencyjny EZKS.272.18.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy osiem
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim w ramach projektu pn. „Nowoczesna szkoła zawodowa szansą dla rozwoju powiatu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 kształcenie zawodowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 8 części, opisanych w załącznikach do niniejszego ogłoszenia i SIWZ. Opis Przedmiotu Zamówienia/zestawienie cenowe zawiera: 1) w zakresie części 1 zamówienia załączniki nr 1a do SIWZ. 2) w zakresie części 2 zamówienia załączniki nr 1b do SIWZ. 3) w zakresie części 3 zamówienia załączniki nr 1c do SIWZ. 4) w zakresie części 4 zamówienia załączniki nr 1d do SIWZ. 5) w zakresie części 5 zamówienia załączniki nr 1e do SIWZ 6) w zakresie części 6 zamówienia załączniki nr 1f do SIWZ 7) w zakresie części 7 zamówienia załączniki nr 1g do SIWZ 8) w zakresie części 8 zamówienia załączniki nr 1h do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: wystąpienia siły wyższej, to znaczy nie zależne od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie wystawiania zlecenia i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Strony uzgadniają, że pod pojęciem siły wyższej rozumieją zwłaszcza: wojnę, zamach terrorystyczny, katastrofy naturalne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, huragan, strajk; 2) Uwaga: w związku z tym, że termin zakończenia jest kryterium oceny ofert Zamawiający nie przewiduje innych możliwości przedłużenia tego terminu a niewykonanie zamówienia w terminie jest objęte odpowiedzialnością wykonawcy na zasadzie ryzyka a nie na zasadzie winy. 3) Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy za zgodą stron nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
IV 4 4 data 2018-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujący asortyment: 1) żelazko ze stacją parową z deską do prasowania, 2) prasowalnica parowa, 3) odkurzacz piorący, 4) magnetofon 5) oświetlenie jednostki mieszkalnej górne i boczne, lampka do biurka Opis Przedmiotu Zamówienia/zestawienie cenowe w zakresie części 1 zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujący asortyment: 1) witryna chłodnicza, 2) kostkarka do lodu, 3) kruszkarka do lodu, 4) wózek kelnerski do flambirowania, 5) wózek kelnerski do tranżerowania, 6) wyciskacz do cytrusów, 7) podgrzewacz do talerzy, 8) podgrzewacz ( warnik ) do wody o poj. 16 litrów, 9) kuchenka mikrofalowa, 10) warnik do wody o poj. 10 litrów, 11) blender elektryczny ręczny, 12) czajnik bezprzewodowy, 13) chłodziarka barowa, 14) maszynka do mielenia, 15) robot kuchenny wieloczynnościowy, 16) sokowirówka, 17) frytownica, 18) waga pomiarowa, 19) naświetlacz do dezynfekcji jaj, 20) urządzenie do gotowania w niskich temp., 21) blender ręczny, 22) mikser z misą obrotową, 23) syfon do bitej śmietany, 24) maszynka do makaronu ręczna, 25) maszynka do zmiękczania mięsa, 26) sito do formowania ptasiego gniazda, 27) wirówka do sałaty i ziół, 28) forma do ravioli) 29) termometr do mierzenia temp. produktu poddanego obróbce termicznej, 30) grill gastronomiczny, Opis Przedmiotu Zamówienia/zestawienie cenowe w zakresie części 2 zamówienia zawiera załączniki nr 1b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni gastronomicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujący asortyment: 1. patelnia do flambirowania, 2. sztućce do tranżerowania - widelec dwuzębny i nóż do tranżerowania, 3. szczypce, widelec do homara, 4. szczypce, widelec, talerz do ślimaków, 5. nóż, naczynie do kawioru, 6. nóż do ostryg, 7. komplet zastawy stołowej, 8. komplet naczyń szklanych szerokiego zastosowania, 9. komplet tac kelnerskich okrągłych, 10 tace kelnerskie prostokątne, 11. element dekoracji stołu – komplet, 12. naczynia do ekspozycji potraw (zestaw), 13. sprzęt barowy komplet, 14. drobny sprzęt barmański, 15. dozowniki i miarki do napojów – zestaw, 16. butelki treningowe, 17. zestaw noży do carvingu, 18. kosz na odpady 19. zestaw pojemników na odpady 20. pojemnik na segregowane odpady 21. zestaw garnków i innych naczyń kuchennych 22. zestaw noży kuchennych 9 szt. w etui 23. nóż do siekania ziół 24. szatkownica ręczna do warzyw (mandolina) 25. zestaw mat silikonowych do pieczenia różnych form 26. pierścienie piekarsko-ciastkarskie do formowania deserów o różnych kształtach 27. komplet zastawy stołowej dla 3 osób w tym naczynie do serwowania, 28. drobny sprzęt kelnerski (trybuszon, zapalniczka) 29. komplet sztućców 30. metalowe formy do zapiekania okrągłe 31. forma do pasztetów z pokrywką 32. forma do puddingu. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 3 zawiera załącznik nr 1c do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa tablic
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujący asortyment: 1) tablica sucho ścieralna biała, 2) tablica flipchart. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 4 zawiera załącznik nr 1d do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej i hotelarskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis zakres rzeczowy obejmuje następujący asortyment: 1) elementy dekoracyjne (zasłony, firany, rolety okienne), 2) zestaw pościeli, bielizny hotelowej, narzut na łóżka hotelowe, 3) ręcznik bawełniany, frotte duży, 4) ręcznik bawełniany, frotte mały, 5) elementy dekoracyjne (zestaw powitalny, poduszki dekoracyjne, pojemnik na śmieci, drobne elementy igielniki zestawy do czyszczenia odzieży i obuwia), 6) komplet bielizny stołowej na stoły bankietowe. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 5 zawiera załącznik nr 1e do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujący asortyment: 1) stoły restauracyjne z możliwością zestawienia w bloki, 2) stoły okrągłe do kawiarni, cukierni, restauracji, 3) krzesła dobrane do stołów okrągłych, 4) krzesła dobrane do stołów restauracyjnych, 5) pomocnik kelnerski serwisowy na kółkach, 6) hokery. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 6 zawiera załącznik nr 1f do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa lady barowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy dostawy obejmuje dostawę lady barowej, której opis zawiera załącznik nr 1g do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujący asortyment:, 1) nożyczki termiczne, 2) główka treningowa 3) aparat do suszenia włosów na statywie, 4) aparat do dezynfekcji, 5) zestaw wyposażenia stanowiska pracy fryzjera. Opis Przedmiotu zamówienia części nr 8 zawiera załącznik nr 1h do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)