GuidZP400 |
7cc48369-017a-49ab-94ca-c6c956dfa521
|
Biuletyn |
620741-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie
|
Regon |
18019395300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Hetmańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
120
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35078
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
177 470 600
|
Zamawiajacy fax |
177 470 601
|
Zamawiajacy email |
kadry@rops.rzeszow.pl
|
Adres strony url |
www.rops.rzeszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt partnerski pn.: „Liderzy kooperacji" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa II – Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rops.rzeszow.pl, www.bip.rops.rzeszow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rops.rzeszow.pl, www.bip.rops.rzeszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznekj w Rzeszowie, 35-045 Rzeszów, ul. Hetmańska 9, pok. 301 ( sekretariat). Godziny pracy sekretariatu: poniedziałek-piatek 7.30-15.30
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Stworzenie platformy edukacyjnej oraz zarządzanie nią od strony technicznej
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie systemu CMS – platformy edukacyjnej oraz zarządzanie nią od strony technicznej na potrzeby projektu partnerskiego pn.: „Liderzy kooperacji" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa II – Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna. Projekt realizowany jest przez 5 Partnerów tj.: Lidera - Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie oraz Partnerów: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku, Województwo Świętokrzyskie - Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego w Kielcach, Województwo Mazowieckie – Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej w Warszawie.
2. Zamówienie dotyczy głównie:
2.1. opracowania schematu struktury i szaty graficznej Platformy ;
2.2. uruchomienie Platformy wraz z wszystkimi niezbędnymi funkcjonalnościami;
2.3. utrzymywania Platformy w stanie sprawności technicznej;
2.4. hosting platformy;
3. Przez pojęcie platformy edukacyjnej należy rozumieć narzędzie, posiadające określone funkcjonalności i parametry, umożliwiające dostarczanie beneficjentom treści edukacyjnych, z wykorzystaniem komputera i Internetu, 24 godziny na dobę, 7 dni
w tygodniu.Platforma to jest CMS o zdefiniowanym przez Zamawiającego celu edukacyjnym.
4. Przez pojęcie CMS (Content Management System - system zarządzania treścią) należy rozumieć aplikację internetową lub ich zestaw, pozwalającą na łatwe utworzenie serwisu WWW, jego aktualizację i rozbudowę.
|
Cpv glowny przedmiot |
72413000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
57183,33
|
Waluta calosc |
zł
|
Data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:
1.1. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał, a w przypadku usług ciągłych lub okresowych wykonuje, co najmniej dwie usługi, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy zł brutto ) każda, z których każda obejmowała wdrożenie i zarządzanie systemem CMS, przy czym przyjmuje się, że „wdrożenie” oznacza opracowanie CMS-u zarówno pod kątem funkcjonalności, jak i graficznym. W przypadku usług nadal wykonywanych faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert musi spełniać warunki określone powyżej.
1.2 dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
w tym co najmniej:
kierownikiem projektu, który posiada wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w kierowaniu projektami w zakresie wdrażania i zarządzania systemami CMS, potwierdzone koordynowaniem minimum dwoma projektami na rzecz podmiotów zewnętrznych. Poprzez projekt na rzecz podmiotu zewnętrznego należy rozumieć odrębną umowę, dotycząca wdrożenia systemu CMS.
programistą, który będzie pełnił funkcję architekta systemu, posiadającego doświadczenie w projektowaniu, instalacji, konfigurowaniu i wdrażaniu systemów CMS;
grafikiem, posiadającym min. 2 lata doświadczenia zawodowego
w projektowaniu graficznym;
administratorem, posiadającym wykształcenie wyższe, doświadczenie
w administrowaniu systemami CMS, dla których okres pełnienia funkcji administratora był nie krótszy niż 12 miesięcy.
UWAGA!: Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba pełniła maksymalnie dwie funkcje.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania,
o których mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert):
1.1 Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ww. oświadczenie należy złożyć
w oryginale. Wzór oświadczenia zostanie umieszczony na stronie internetowej Zamawiajacego wraz z informacją z otwarcia ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w §4 SIWZ na wezwanie, należy złożyć:
2.1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - potwierdzający spełnianie warunku określonego w § 4 ust.1 pkt.1.1 SIWZ (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 5 do SIWZ). Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy).
Dowodami, o których mowa powyżej są:
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2.2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - potwierdzający spełnianie warunku określonego w § 4 ust.1 pkt.1.2 SIWZ (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 6 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna zawierać:
1.1 wypełniony zgodnie z SIWZ i podpisany formularz ofertowy – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ (w oryginale);
1.2 Oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw wykluczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ (w oryginale);
1.3 Oświadczenie, o którym mowa w§ 6 ust. 1 pkt 1.2 niniejszej SIWZ , o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 4 do SIWZ (w oryginale);
1.4 Dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, będzie polegał na zasobach innych podmiotów.
1.5 Pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza lub mocodawcę) do działania w imieniu Wykonawcy - jeżeli zostało udzielone.
1.6 Wykaz doświadczenia kierownika projektu – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych zasadach:
1.1. dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji zamówienia. Zmiana musi być spowodowana obiektywnymi czynnikami, które uniemożliwiają dotrzymanie terminów oraz wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy;
1.2. dopuszczalna jest zmiana sposobu rozliczania się pomiędzy Wykonawcą
a Zamawiającym. Zmiana umowy w tym zakresie może nastąpić w szczególności
w przypadku: zmiany terminów realizacji zamówienia czy braku możliwości dysponowania środkami finansowymi przekazywanymi Zamawiającemu przez Instytucję Pośredniczącą;
1.3. dopuszczalna jest zmiana umożliwiająca usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
1.4. dopuszczalna jest zmiana istotnej treści umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy;
1.5. dopuszczalna jest zmiana umowy jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji projektu i wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji Zarządzających i monitorujących realizację projektu;
1.6. Wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, może ulec zmianie, w przypadku:
zmiany stawki podatku od towarów i usług;
zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społecznej lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do Umowy - Aneksu.
|
IV 4 4 data |
2018-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Platforma wraz z wszystkimi funkcjonalnościami (opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ) zostanie uruchomiona do 30.11.2018 r.
2. Sprawne funkcjonowanie Platformy zostanie zapewnione od dnia jej uruchomienia co najmniej do dnia zakończenia Projektu w dniu 31.03.2021 r.
|