Doposażenie pracowni przedmiotowych w ramach projektu „MOŻESZ WIĘCEJ – program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Data publikacji 2018-09-24
Data zakończenia 2018-10-03 00:00:00
Instytucja Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble,
  • Pomoce naukowe,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620757-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331962002, 391620005, 374000002, 331400003, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni dydaktycznych w ramach projektu „MOŻESZ WIĘCEJ – program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, polegająca na zakupie doposażenia dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Pile.
2. Zamówienie jest jednym z zadań w ramach projektu pn. „MOŻESZ WIĘCEJ – program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Oś priorytetowa 8, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na siedemnaście części.
3.1 Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.1. do SIWZ.
3.2 Druga część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.2. do SIWZ.
3.3 Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.3. do SIWZ.
3.4 Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.4. do SIWZ.
3.5 Piąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.5. do SIWZ.
3.6 Szósta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.6. do SIWZ.
3.7 Siódma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.7. do SIWZ.
3.8 Ósma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.8. do SIWZ.
3.9 Dziewiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.9. do SIWZ.
3.10 Dziesiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.10. do SIWZ.
3.11 Jedenasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.11. do SIWZ.
3.12 Dwunasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.12. do SIWZ.
3.13 Trzynasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.13. do SIWZ.
3.14 Czternasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.14. do SIWZ.
3.15 Piętnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.15. do SIWZ.
3.16 Szesnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.16. do SIWZ.
3.17 Siedemnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.17. do SIWZ.
4. Do dostarczonego sprzętu muszą być dołączone stosowne dokumenty (m. in. certyfikaty, deklaracje, atesty) świadczące o spełnieniu wszystkich stosownych norm i wytycznych, których w/w doposażenie/wyposażenie powinno spełniać przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim.
5. Wykonawca dostarczy doposażenie do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Pile, ul. Śniadeckich 27A/B.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej w Pile.
7. Określone w Załączniku nr 3 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie doposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach.
8. W SIWZ znajdują się określenia konkretnych marek lub nazwy producentów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych o parametrach nie gorszych od parametrów wskazanych w SIWZ.
9. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
10. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe.
11. Gwarancja na dostarczony sprzęt – min. 24 miesiące.
12. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców.
Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ.
13. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 448e2f07-bb3b-476f-8bce-827c688f5636
Biuletyn 620757-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
Regon 57079948000000
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy miejscowosc Piła
Zamawiajacy kod pocztowy 64920
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 672 109 442
Zamawiajacy fax 672 109 332
Zamawiajacy email zampub@powiat.pila.pl
Adres strony url www.bip.powiat.pila.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest jednym z zadań w ramach projektu pn. „MOŻESZ WIĘCEJ – program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Oś priorytetowa 8, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.pila.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.pila.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, p. 111
Nazwa nadana zamowieniu Doposażenie pracowni przedmiotowych w ramach projektu „MOŻESZ WIĘCEJ – program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny WZP.272.75.2018.III
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni dydaktycznych w ramach projektu „MOŻESZ WIĘCEJ – program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, polegająca na zakupie doposażenia dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Pile. 2. Zamówienie jest jednym z zadań w ramach projektu pn. „MOŻESZ WIĘCEJ – program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Oś priorytetowa 8, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe. 3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na siedemnaście części. 3.1 Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.1. do SIWZ. 3.2 Druga część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.2. do SIWZ. 3.3 Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.3. do SIWZ. 3.4 Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.4. do SIWZ. 3.5 Piąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.5. do SIWZ. 3.6 Szósta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.6. do SIWZ. 3.7 Siódma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.7. do SIWZ. 3.8 Ósma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.8. do SIWZ. 3.9 Dziewiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.9. do SIWZ. 3.10 Dziesiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.10. do SIWZ. 3.11 Jedenasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.11. do SIWZ. 3.12 Dwunasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.12. do SIWZ. 3.13 Trzynasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.13. do SIWZ. 3.14 Czternasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.14. do SIWZ. 3.15 Piętnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.15. do SIWZ. 3.16 Szesnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.16. do SIWZ. 3.17 Siedemnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.17. do SIWZ. 4. Do dostarczonego sprzętu muszą być dołączone stosowne dokumenty (m. in. certyfikaty, deklaracje, atesty) świadczące o spełnieniu wszystkich stosownych norm i wytycznych, których w/w doposażenie/wyposażenie powinno spełniać przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim. 5. Wykonawca dostarczy doposażenie do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Pile, ul. Śniadeckich 27A/B. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej w Pile. 7. Określone w Załączniku nr 3 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie doposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach. 8. W SIWZ znajdują się określenia konkretnych marek lub nazwy producentów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych o parametrach nie gorszych od parametrów wskazanych w SIWZ. 9. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 10. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe. 11. Gwarancja na dostarczony sprzęt – min. 24 miesiące. 12. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 13. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 33196200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz Oferta – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ: 1) w przypadku części pierwszej zamówienia – Załącznik nr 2.1. do SIWZ, 2) w przypadku części drugiej zamówienia – Załącznik nr 2.2. do SIWZ, 3) w przypadku części trzeciej zamówienia – Załącznik nr 2.3. do SIWZ, 4) w przypadku części czwartej zamówienia – Załącznik nr 2.4. do SIWZ, 5) w przypadku części piątej zamówienia – Załącznik nr 2.5. do SIWZ, 6) w przypadku części szóstej zamówienia – Załącznik nr 2.6. do SIWZ, 7) w przypadku części siódmej zamówienia – Załącznik nr 2.7. do SIWZ, 8) w przypadku części ósmej zamówienia – Załącznik nr 2.8. do SIWZ, 9) w przypadku części dziewiątej zamówienia – Załącznik nr 2.9. do SIWZ, 10) w przypadku części dziesiątej zamówienia – Załącznik nr 2.10. do SIWZ, 11) w przypadku części jedenastej zamówienia – Załącznik nr 2.11. do SIWZ, 12) w przypadku części dwunastej zamówienia – Załącznik nr 2.12. do SIWZ, 13) w przypadku części trzynastej zamówienia – Załącznik nr 2.13. do SIWZ, 14) w przypadku części czternastej zamówienia – Załącznik nr 2.14. do SIWZ, 15) w przypadku części piętnastej zamówienia – Załącznik nr 2.15. do SIWZ, 16) w przypadku części szesnastej zamówienia – Załącznik nr 2.16. do SIWZ, 17) w przypadku części siedemnastej zamówienia – Załącznik nr 2.17. do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4. Oświadczenie – zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ (w związku z tym, że zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oświadczenia ze względu na wymogi Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 2. Wszelkie zmiany w umowie wymagają uzgodnienia i formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest Starosta Pilski Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, starostwo@powiat.pila.pl, tel. 67 210-93-01; 2) z inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się poprzez adres iod@powiat.pila.pl; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nr sprawy WZP.272.75.2018.III prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: 9) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 10) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 11) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 12) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 13) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pierwsza część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.1. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Druga część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Druga część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.2. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Trzecia część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.3. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Czwarta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.4. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Piąta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Piąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.5. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Szósta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Szósta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.6. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Siódma część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Siódma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.7. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Ósma część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Ósma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.8. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dziewiąta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dziewiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.9. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dziesiąta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dziesiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.10. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Jedenasta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Jedenasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.11. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dwunasta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dwunasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.12. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Trzynasta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Trzynasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.13. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Czternasta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Czternasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.14. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Piętnasta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Piętnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.15. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Szesnasta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Szesnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.16. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Siedemnasta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Siedemnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.17. do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)