GuidZP400 |
448e2f07-bb3b-476f-8bce-827c688f5636
|
Biuletyn |
620757-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
|
Regon |
57079948000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Niepodległości
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64920
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
672 109 442
|
Zamawiajacy fax |
672 109 332
|
Zamawiajacy email |
zampub@powiat.pila.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiat.pila.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest jednym z zadań w ramach projektu pn. „MOŻESZ WIĘCEJ – program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Oś priorytetowa 8, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat.pila.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat.pila.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, p. 111
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Doposażenie pracowni przedmiotowych w ramach projektu „MOŻESZ WIĘCEJ – program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Numer referencyjny |
WZP.272.75.2018.III
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni dydaktycznych w ramach projektu „MOŻESZ WIĘCEJ – program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, polegająca na zakupie doposażenia dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Pile.
2. Zamówienie jest jednym z zadań w ramach projektu pn. „MOŻESZ WIĘCEJ – program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Oś priorytetowa 8, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na siedemnaście części.
3.1 Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.1. do SIWZ.
3.2 Druga część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.2. do SIWZ.
3.3 Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.3. do SIWZ.
3.4 Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.4. do SIWZ.
3.5 Piąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.5. do SIWZ.
3.6 Szósta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.6. do SIWZ.
3.7 Siódma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.7. do SIWZ.
3.8 Ósma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.8. do SIWZ.
3.9 Dziewiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.9. do SIWZ.
3.10 Dziesiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.10. do SIWZ.
3.11 Jedenasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.11. do SIWZ.
3.12 Dwunasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.12. do SIWZ.
3.13 Trzynasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.13. do SIWZ.
3.14 Czternasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.14. do SIWZ.
3.15 Piętnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.15. do SIWZ.
3.16 Szesnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.16. do SIWZ.
3.17 Siedemnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.17. do SIWZ.
4. Do dostarczonego sprzętu muszą być dołączone stosowne dokumenty (m. in. certyfikaty, deklaracje, atesty) świadczące o spełnieniu wszystkich stosownych norm i wytycznych, których w/w doposażenie/wyposażenie powinno spełniać przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim.
5. Wykonawca dostarczy doposażenie do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Pile, ul. Śniadeckich 27A/B.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej w Pile.
7. Określone w Załączniku nr 3 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie doposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach.
8. W SIWZ znajdują się określenia konkretnych marek lub nazwy producentów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych o parametrach nie gorszych od parametrów wskazanych w SIWZ.
9. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
10. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe.
11. Gwarancja na dostarczony sprzęt – min. 24 miesiące.
12. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców.
Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ.
13. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
|
Cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz Oferta – Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ:
1) w przypadku części pierwszej zamówienia – Załącznik nr 2.1. do SIWZ,
2) w przypadku części drugiej zamówienia – Załącznik nr 2.2. do SIWZ,
3) w przypadku części trzeciej zamówienia – Załącznik nr 2.3. do SIWZ,
4) w przypadku części czwartej zamówienia – Załącznik nr 2.4. do SIWZ,
5) w przypadku części piątej zamówienia – Załącznik nr 2.5. do SIWZ,
6) w przypadku części szóstej zamówienia – Załącznik nr 2.6. do SIWZ,
7) w przypadku części siódmej zamówienia – Załącznik nr 2.7. do SIWZ,
8) w przypadku części ósmej zamówienia – Załącznik nr 2.8. do SIWZ,
9) w przypadku części dziewiątej zamówienia – Załącznik nr 2.9. do SIWZ,
10) w przypadku części dziesiątej zamówienia – Załącznik nr 2.10. do SIWZ,
11) w przypadku części jedenastej zamówienia – Załącznik nr 2.11. do SIWZ,
12) w przypadku części dwunastej zamówienia – Załącznik nr 2.12. do SIWZ,
13) w przypadku części trzynastej zamówienia – Załącznik nr 2.13. do SIWZ,
14) w przypadku części czternastej zamówienia – Załącznik nr 2.14. do SIWZ,
15) w przypadku części piętnastej zamówienia – Załącznik nr 2.15. do SIWZ,
16) w przypadku części szesnastej zamówienia – Załącznik nr 2.16. do SIWZ,
17) w przypadku części siedemnastej zamówienia – Załącznik nr 2.17. do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy.
4. Oświadczenie – zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ (w związku z tym, że zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oświadczenia ze względu na wymogi Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego).
5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
2. Wszelkie zmiany w umowie wymagają uzgodnienia i formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem danych osobowych jest Starosta Pilski Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, starostwo@powiat.pila.pl, tel. 67 210-93-01;
2) z inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się poprzez adres iod@powiat.pila.pl;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nr sprawy WZP.272.75.2018.III prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
9) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
10) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
11) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
12) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
13) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pierwsza część zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.1. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Druga część zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Druga część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.2. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Trzecia część zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.3. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Czwarta część zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.4. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Piąta część zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Piąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.5. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Szósta część zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Szósta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.6. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Siódma część zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Siódma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.7. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Ósma część zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Ósma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.8. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dziewiąta część zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dziewiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.9. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dziesiąta część zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dziesiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.10. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Jedenasta część zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Jedenasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.11. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dwunasta część zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dwunasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.12. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Trzynasta część zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Trzynasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.13. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Czternasta część zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Czternasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.14. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Piętnasta część zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Piętnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.15. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Szesnasta część zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Szesnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.16. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Siedemnasta część zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ).
Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Siedemnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.17. do SIWZ.
|
| |