Dostawa 650 kompletów materiałów potrzebnych studentom do wykonywania obowiązków podczas staży realizowanych w projektach "Staże na start II" i "Portal"

Data publikacji 2018-09-25
Data zakończenia 2018-10-04 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621519-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302346004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 650 kompletów materiałów potrzebnych studentom do wykonywania obowiązków podczas staży realizowanych w projektach „STAŻE NA START II” i „PORTAL”, zgodnie z poniższym opisem, Formularzem asortymentowo-cenowym zawartym w zał. nr 2 do SIWZ oraz Przykładowymi wzorami zawartymi w zał. nr 7 do SIWZ, w tym:
a. 106 kompletów dla uczestników projektu „STAŻE NA START II – program rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości staże dla studentów – kierunków Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, Zarządzanie Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”, Nr: POWR.03.01.00-00-S070/17-00
b. 90 kompletów dla uczestników projektu „STAŻE NA START II – program rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości staże dla studentów kierunku Finanse i Rachunkowość Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”, Nr: POWR.03.01.00-00-S065/17-00
c. 112 kompletów dla uczestników projektu „STAŻE NA START II – program rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości staże dla studentów kierunku Zarządzanie i Inżynieria produkcji Wydziału Inżynieryjno-Ekonomicznego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”, Nr: POWR.03.01.00-00-S069/17-00
d. 190 kompletów dla uczestników projektu „STAŻE NA START - program rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości staże dla studentów Wydziału Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”, Nr: POWR.03.01.00-00-S066/17-00
e. 152 kompletów dla uczestników projektu PORTAL - Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, zadanie 6, Nr: POWR.03.05.00-00-Z110/17
Komplet materiałów przewidziany dla każdego studenta tworzą następujące materiały:
a. Teczka na dokumenty stażysty
b. Planner do prowadzenia notatek i zachowania terminów
c. Pamięć zewnętrzna (pendrive 16 GB)
d. Identyfikator
e. Flipchart post-it
f. Wizytownik do organizowania sieci kontaktów (networkingu)
g. Kabel quatro

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f2379cb5-ba3a-4fa3-b05f-eaf84467a3a6
Biuletyn 621519-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Regon 153100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Komandorska
Zamawiajacy adres numer domu 118/120
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-345
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 36 80 493
Zamawiajacy email dzp@ue.wroc.pl
Adres strony url www.ue.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu POWR.03.01.00-00-S070/17-00; POWR.03.01.00-00-S065/17-00; POWR.03.01.00-00-S069/17-00; POWR.03.01.00-00-S066/17-00; POWR.03.05.00-00-Z110/17
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zamowieniapubliczne.ue.wroc.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zamowieniapubliczne.ue.wroc.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Dział Zamówień Publicznych ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, bud A, wejście A1 pok. 24
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 650 kompletów materiałów potrzebnych studentom do wykonywania obowiązków podczas staży realizowanych w projektach "Staże na start II" i "Portal"
Numer referencyjny K-DZP.362.1.31.2018
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 650 kompletów materiałów potrzebnych studentom do wykonywania obowiązków podczas staży realizowanych w projektach „STAŻE NA START II” i „PORTAL”, zgodnie z poniższym opisem, Formularzem asortymentowo-cenowym zawartym w zał. nr 2 do SIWZ oraz Przykładowymi wzorami zawartymi w zał. nr 7 do SIWZ, w tym: a. 106 kompletów dla uczestników projektu „STAŻE NA START II – program rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości staże dla studentów – kierunków Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, Zarządzanie Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”, Nr: POWR.03.01.00-00-S070/17-00 b. 90 kompletów dla uczestników projektu „STAŻE NA START II – program rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości staże dla studentów kierunku Finanse i Rachunkowość Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”, Nr: POWR.03.01.00-00-S065/17-00 c. 112 kompletów dla uczestników projektu „STAŻE NA START II – program rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości staże dla studentów kierunku Zarządzanie i Inżynieria produkcji Wydziału Inżynieryjno-Ekonomicznego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”, Nr: POWR.03.01.00-00-S069/17-00 d. 190 kompletów dla uczestników projektu „STAŻE NA START - program rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości staże dla studentów Wydziału Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”, Nr: POWR.03.01.00-00-S066/17-00 e. 152 kompletów dla uczestników projektu PORTAL - Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, zadanie 6, Nr: POWR.03.05.00-00-Z110/17 Komplet materiałów przewidziany dla każdego studenta tworzą następujące materiały: a. Teczka na dokumenty stażysty b. Planner do prowadzenia notatek i zachowania terminów c. Pamięć zewnętrzna (pendrive 16 GB) d. Identyfikator e. Flipchart post-it f. Wizytownik do organizowania sieci kontaktów (networkingu) g. Kabel quatro
Cpv glowny przedmiot 30234600-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-02-29T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie. Planowane terminy odbioru materiałów: a. Rok 2018 Zamówienie 78 kompletów z dostawą do 31.10.2018 r. b. Rok 2019 - zamówienie 137 kompletów z dostawą do 28.02.2019 r. - zamówienie 137 kompletów z dostawą do 30.06.2019 r. - zamówienie 136 kompletów z dostawą do 31.10.2019 r. c. Rok 2020 Zamówienie 162 kompletów z dostawą do 29.02.2020 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli w zał. nr 3 do SIWZ Oświadczeniu Wykonawcy złoży odpowiednie oświadczenie, a następnie na wezwanie Zamawiającego i w wyznaczonym przez niego terminie przedłoży Zamawiającemu: a. Wykaz minimum 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (dostawa różnorodnych materiałów zużywalnych i/lub różnorodnych artykułów biurowych) o wartości min 150 000,00 zł brutto każda, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – bazując na zał. nr 4 do SIWZ Wykaz dostaw; b. Dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu: a. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli w zał. nr 3 do SIWZ Oświadczeniu Wykonawcy złoży odpowiednie oświadczenie, a następnie na wezwanie Zamawiającego i w wyznaczonym przez niego terminie przedłoży Zamawiającemu: a. Wykaz minimum 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (dostawa różnorodnych materiałów zużywalnych i/lub różnorodnych artykułów biurowych) o wartości min 150 000,00 zł brutto każda, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – bazując na zał. nr 4 do SIWZ Wykaz dostaw; b. Dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, b. wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, c. wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ – sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, d. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączyć należy pełnomocnictwo (o którym mowa w pkt 5 niniejszego rozdziału) w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, e. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy (zgodnie z pkt 4 niniejszego rozdziału). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zgodnie z rozdz. XII pkt 8 SIWZ), przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, korzystając ze wzoru udostępnionego przez Zamawiającego, stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której przynajmniej jeden z jej członków złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 5 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat drugi („należymy do grupy kapitałowej”), natomiast w punkcie 2 – zgodnie ze swoim wyborem. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której żaden z jej członków nie złożył odrębnej oferty w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 5 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat pierwszy („nie należymy do grupy kapitałowej”), natomiast punkt 2 wykreśla.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy z wybranym w wyniku niniejszego postępowania Wykonawcą, chyba, że zajdzie co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy.
IV 4 4 data 2018-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 50,00
  
Kryteria jakość i spełnienie wymagań Zamawiającego dot. materiałow zużywalnych
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)