GuidZP400 |
f2379cb5-ba3a-4fa3-b05f-eaf84467a3a6
|
Biuletyn |
621519-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
|
Regon |
153100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Komandorska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
118/120
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-345
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 36 80 493
|
Zamawiajacy email |
dzp@ue.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.ue.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
POWR.03.01.00-00-S070/17-00; POWR.03.01.00-00-S065/17-00; POWR.03.01.00-00-S069/17-00; POWR.03.01.00-00-S066/17-00; POWR.03.05.00-00-Z110/17
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zamowieniapubliczne.ue.wroc.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zamowieniapubliczne.ue.wroc.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Dział Zamówień Publicznych ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, bud A, wejście A1 pok. 24
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa 650 kompletów materiałów potrzebnych studentom do wykonywania obowiązków podczas staży realizowanych w projektach "Staże na start II" i "Portal"
|
Numer referencyjny |
K-DZP.362.1.31.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 650 kompletów materiałów potrzebnych studentom do wykonywania obowiązków podczas staży realizowanych w projektach „STAŻE NA START II” i „PORTAL”, zgodnie z poniższym opisem, Formularzem asortymentowo-cenowym zawartym w zał. nr 2 do SIWZ oraz Przykładowymi wzorami zawartymi w zał. nr 7 do SIWZ, w tym:
a. 106 kompletów dla uczestników projektu „STAŻE NA START II – program rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości staże dla studentów – kierunków Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, Zarządzanie Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”, Nr: POWR.03.01.00-00-S070/17-00
b. 90 kompletów dla uczestników projektu „STAŻE NA START II – program rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości staże dla studentów kierunku Finanse i Rachunkowość Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”, Nr: POWR.03.01.00-00-S065/17-00
c. 112 kompletów dla uczestników projektu „STAŻE NA START II – program rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości staże dla studentów kierunku Zarządzanie i Inżynieria produkcji Wydziału Inżynieryjno-Ekonomicznego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”, Nr: POWR.03.01.00-00-S069/17-00
d. 190 kompletów dla uczestników projektu „STAŻE NA START - program rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości staże dla studentów Wydziału Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”, Nr: POWR.03.01.00-00-S066/17-00
e. 152 kompletów dla uczestników projektu PORTAL - Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, zadanie 6, Nr: POWR.03.05.00-00-Z110/17
Komplet materiałów przewidziany dla każdego studenta tworzą następujące materiały:
a. Teczka na dokumenty stażysty
b. Planner do prowadzenia notatek i zachowania terminów
c. Pamięć zewnętrzna (pendrive 16 GB)
d. Identyfikator
e. Flipchart post-it
f. Wizytownik do organizowania sieci kontaktów (networkingu)
g. Kabel quatro
|
Cpv glowny przedmiot |
30234600-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-02-29T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie. Planowane terminy odbioru materiałów:
a. Rok 2018
Zamówienie 78 kompletów z dostawą do 31.10.2018 r.
b. Rok 2019
- zamówienie 137 kompletów z dostawą do 28.02.2019 r.
- zamówienie 137 kompletów z dostawą do 30.06.2019 r.
- zamówienie 136 kompletów z dostawą do 31.10.2019 r.
c. Rok 2020
Zamówienie 162 kompletów z dostawą do 29.02.2020 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli w zał. nr 3 do SIWZ Oświadczeniu Wykonawcy złoży odpowiednie oświadczenie, a następnie na wezwanie Zamawiającego i w wyznaczonym przez niego terminie przedłoży Zamawiającemu:
a. Wykaz minimum 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (dostawa różnorodnych materiałów zużywalnych i/lub różnorodnych artykułów biurowych) o wartości min 150 000,00 zł brutto każda, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – bazując na zał. nr 4 do SIWZ Wykaz dostaw;
b. Dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na
dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu:
a. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli w zał. nr 3 do SIWZ Oświadczeniu Wykonawcy złoży odpowiednie oświadczenie, a następnie na wezwanie Zamawiającego i w wyznaczonym przez niego terminie przedłoży Zamawiającemu:
a. Wykaz minimum 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (dostawa różnorodnych materiałów zużywalnych i/lub różnorodnych artykułów biurowych) o wartości min 150 000,00 zł brutto każda, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – bazując na zał. nr 4 do SIWZ Wykaz dostaw;
b. Dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego
zał. nr 1 do SIWZ,
b. wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ,
c. wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ – sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ,
d. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączyć należy pełnomocnictwo (o którym mowa w pkt 5 niniejszego rozdziału) w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
e. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika
z dokumentów rejestrowych Wykonawcy (zgodnie z pkt 4 niniejszego rozdziału).
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zgodnie z rozdz. XII pkt 8 SIWZ), przekaże Zamawiającemu Oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, korzystając ze wzoru udostępnionego przez Zamawiającego, stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której przynajmniej jeden z jej członków złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 5 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat drugi („należymy do grupy kapitałowej”), natomiast w punkcie 2 – zgodnie ze swoim wyborem. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której żaden z jej członków nie złożył odrębnej oferty w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 5 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat pierwszy („nie należymy do grupy kapitałowej”), natomiast punkt 2 wykreśla.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy z wybranym w wyniku niniejszego postępowania Wykonawcą, chyba, że zajdzie co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2018-10-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|