GuidZP400 |
82157df6-6a2a-41b8-a5c9-44d05e6346c5
|
Biuletyn |
621621-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy w Mniowie
|
Regon |
54988400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Centralna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mniów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26080
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 41 3737002
|
Zamawiajacy fax |
+48 41 3737004
|
Zamawiajacy email |
ug@mniow.pl
|
Adres strony url |
www.mniow.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.mniow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. "Szkoła sukcesu" współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Mniowie, ul. Centralna 9, 26-080 Mniów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa mebli i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych na terenie Gminy Mniów
|
Numer referencyjny |
FN.X.271.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa mebli i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych na terenie Gminy Mniów”, zlokalizowanych odpowiednio:
1) Szkoła Podstawowa w Cierchach, Cierchy 1, 26-080 Mniów,
2) Szkoła Podstawowa w Grzymałkowie, ul. Świętokrzyska 22, 26-080 Mniów ,
3) Szkoła Podstawowa w Mniowie ul. Centralna 11, 26-080 Mniów,
4) Szkoła Podstawowa w Zaborowicach, Zaborowice 160, 26-080 Mniów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na 3 Części:
1) Część nr 1 – Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć przedmiotowych,
2) Część nr 2 – Dostawa i montaż mebli,
3) Część nr 3 – Dostawa i montaż sprzętu ICT.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Data zakonczenia |
2018-11-05T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ, 2. Kalkulację ceny oferty (formularz kalkulacji ceny oferty stanowią załączniki nr 6a – 6c do SIWZ)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w następującej wysokości:
1) Na Część nr 1 zamówienia – 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych),
2) Na Część nr 2 zamówienia – 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych),
3) Na Część nr 3 zamówienia – 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych),
2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, która została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, są możliwe w zakresie określonym we wzorze umowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ) oraz w pozostałych okolicznościach wskazanych w art. 144 Pzp.
1. Strony dopuszczają wprowadzanie zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w opisanym niżej zakresie:
1) zmian w wyniku wystąpienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 Pzp,
2) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
3) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku VAT,
4)z powodu okoliczności będących następstwem „siły wyższej”. Przez wystąpienie „Siły Wyższej” rozumie się wszystkie przypadki o niezwykłym charakterze, nieprzewidziane lub przewidziane,
a niemożliwe do uniknięcia, które zaistnieją po wejściu Umowy w życie, a które stają na przeszkodzie realizacji zawartych w niej zobowiązań, np. działania sił natury, epidemie, strajki, mobilizacja powszechna, wojna itp.
2. Zmiany Umowy, o których mowa powyżej mogą być wprowadzone w następującym trybie:
1)W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany Umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej, niezwłocznie.
2)Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany Umowy.
3)Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej i mogą być wprowadzone
po przeprowadzeniu stosownych negocjacji.
3. Z wnioskiem o dokonanie zmiany przewidzianej w ust. 1 może wystąpić również Zamawiający. Postanowienia ust. 2 pkt. 3) stosuje się odpowiednio.
|
IV 4 4 data |
2018-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 PZP Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć przedmiotowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-05T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z języka polskiego, historii, matematyki, przedmiotów przyrodniczych, informatyki, języka angielskiego, sprzętu sportowego szkół podstawowych zlokalizowanych odpowiednio:
1) Szkoła Podstawowa w Cierchach, Cierchy 1, 26-080 Mniów,
2) Szkoła Podstawowa w Grzymałkowie, ul. Świętokrzyska 22, 26-080 Mniów ,
3) Szkoła Podstawowa w Mniowie ul. Centralna 11, 26-080 Mniów,
4) Szkoła Podstawowa w Zaborowicach, Zaborowice 160, 26-080 Mniów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż mebli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-05T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do szkół podstawowych zlokalizowanych:
1) Szkoła Podstawowa w Cierchach, Cierchy 1, 26-080 Mniów,
2) Szkoła Podstawowa w Grzymałkowie, ul. Świętokrzyska 22, 26-080 Mniów ,
3) Szkoła Podstawowa w Mniowie ul. Centralna 11, 26-080 Mniów,
4) Szkoła Podstawowa w Zaborowicach, Zaborowice 160, 26-080 Mniów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż sprzętu ICT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-05T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu ICT, szkół podstawowych zlokalizowanych odpowiednio:
1) Szkoła Podstawowa w Cierchach, Cierchy 1, 26-080 Mniów,
2) Szkoła Podstawowa w Grzymałkowie, ul. Świętokrzyska 22, 26-080 Mniów ,
3) Szkoła Podstawowa w Mniowie ul. Centralna 11, 26-080 Mniów,
4) Szkoła Podstawowa w Zaborowicach, Zaborowice 160, 26-080 Mniów.
|
| |