Dostawa artykulow medycznych jednorazowego użytku - VIII części

Data publikacji 2018-09-27
Data zakończenia 2018-10-05 00:00:00
Instytucja Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621871-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w trakcie okresu realizacji umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części).
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na osiem części tj.:
Część I – rękawice (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.1 do SIWZ);
Część II – wkłucia dożylne (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.2 do SIWZ);
Część III – igły i strzykawki (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.3 do SIWZ).
Część IV – maski i rurki tlenowe (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.4 do SIWZ).
Część V – wkłucia doszpikowe (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.5 do SIWZ).
Część VI – cewniki i drobny sprzęt jednorazowy (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.6 do SIWZ).
Część VII – zestawy porodowe (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.7 do SIWZ).
Część VIII – elementy ochrony (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.8 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fc54147c-9182-4c25-bc58-8c73ae07b71a
Biuletyn 621871-N-2018
Zamawiajacy nazwa Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Regon 932207142
Zamawiajacy adres ulica ul. Ziębicka
Zamawiajacy adres numer domu 34-38
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48717731563
Zamawiajacy fax +48717731563
Zamawiajacy email m.polak@pogotowie-ratunkowe.pl
Adres strony url http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykulow medycznych jednorazowego użytku - VIII części
Numer referencyjny ZP/PR/18/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w trakcie okresu realizacji umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części). 2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na osiem części tj.: Część I – rękawice (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.1 do SIWZ); Część II – wkłucia dożylne (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.2 do SIWZ); Część III – igły i strzykawki (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.3 do SIWZ). Część IV – maski i rurki tlenowe (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.4 do SIWZ). Część V – wkłucia doszpikowe (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.5 do SIWZ). Część VI – cewniki i drobny sprzęt jednorazowy (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.6 do SIWZ). Część VII – zestawy porodowe (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.7 do SIWZ). Część VIII – elementy ochrony (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.8 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: dla części I-VIII: należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej jedną dostawę o podobnym charakterze i parametrach technicznych jak przedmiot niniejszego zamówienia tj. każda z nich obejmowała dostawę wyrobów medycznych, o wartości brutto nie mniejszej niż: • 150 000,00 zł dla I części zamówienia, • 40 000,00 zł dla II części zamówienia, • 15 000,00 dla III części zamówienia. • 45 000,00 dla IV części zamówienia. • 29 000,00 dla V części zamówienia. • 4 000,00 dla VI części zamówienia. • 3 000,00 dla VII części zamówienia. • 3 000,00 dla VIII części zamówienia. w ramach jednej lub kilku umów. W sytuacji gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi wykazać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej łącznie dla wszystkich części dla których składa ofertę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być aktualne na dzień składania ofert. 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 4) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 r., poz. 1126). 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty te, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 1) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt. IV.1.2) SIWZ – załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być aktualne na dzień składania ofert 2) Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; Wykaz wykonanych dostaw należy wskazać na Formularzu wskazanym przez Zamawiającego – Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w Dziale V.2.2) SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Niezbędne jest wpisanie wykonanej dostawy do Wykazu wykonanych dostaw stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: - deklaracji zgodności lub certyfikatu CE, o których mowa w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 211) – dot. zaoferowanych wyrobów medycznych, w zakresie części: I – VIII do SIWZ, - karty katalogowej lub folderu w j. polskim – ze zdjęciem/rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów – w zakresie części I – VIII do SIWZ - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi się składać z: a) Oświadczeń i dokumentów wg SIWZ rozdz. V pkt 1; b) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; c) Kalkulacji cenowej - Załącznik nr 3 do SIWZ; d) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
IV 4 4 data 2018-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rękawice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opisane w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa WKŁUCIA DOŻYLNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opisane w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa IGŁY I STRZYKAWKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opisane w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa MASKI I RURKI TLENOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opisane w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa WKŁUCIA DOSZPIKOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opisane w zalączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa CEWNIKI I DROBNY SPRZĘT JEDNORAZOWY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opisane w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa ZESTAWY PORODOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opisane w zalączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa ELEMENTY OCHRONY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opisane w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)