GuidZP400 |
fc54147c-9182-4c25-bc58-8c73ae07b71a
|
Biuletyn |
621871-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
|
Regon |
932207142
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ziębicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34-38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-507
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48717731563
|
Zamawiajacy fax |
+48717731563
|
Zamawiajacy email |
m.polak@pogotowie-ratunkowe.pl
|
Adres strony url |
http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykulow medycznych jednorazowego użytku - VIII części
|
Numer referencyjny |
ZP/PR/18/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w trakcie okresu realizacji umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części).
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na osiem części tj.:
Część I – rękawice (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.1 do SIWZ);
Część II – wkłucia dożylne (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.2 do SIWZ);
Część III – igły i strzykawki (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.3 do SIWZ).
Część IV – maski i rurki tlenowe (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.4 do SIWZ).
Część V – wkłucia doszpikowe (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.5 do SIWZ).
Część VI – cewniki i drobny sprzęt jednorazowy (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.6 do SIWZ).
Część VII – zestawy porodowe (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.7 do SIWZ).
Część VIII – elementy ochrony (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.8 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
dla części I-VIII:
należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej jedną dostawę o podobnym charakterze i parametrach technicznych jak przedmiot niniejszego zamówienia tj. każda z nich obejmowała dostawę wyrobów medycznych, o wartości brutto nie mniejszej niż:
• 150 000,00 zł dla I części zamówienia,
• 40 000,00 zł dla II części zamówienia,
• 15 000,00 dla III części zamówienia.
• 45 000,00 dla IV części zamówienia.
• 29 000,00 dla V części zamówienia.
• 4 000,00 dla VI części zamówienia.
• 3 000,00 dla VII części zamówienia.
• 3 000,00 dla VIII części zamówienia.
w ramach jednej lub kilku umów.
W sytuacji gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi wykazać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej łącznie dla wszystkich części dla których składa ofertę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być aktualne na dzień składania ofert. 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 4) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 r., poz. 1126). 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty te, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt. IV.1.2) SIWZ – załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być aktualne na dzień składania ofert 2) Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; Wykaz wykonanych dostaw należy wskazać na Formularzu wskazanym przez Zamawiającego – Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w Dziale V.2.2) SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Niezbędne jest wpisanie wykonanej dostawy do Wykazu wykonanych dostaw stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia:
- deklaracji zgodności lub certyfikatu CE, o których mowa w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 211) – dot. zaoferowanych wyrobów medycznych, w zakresie części: I – VIII do SIWZ,
- karty katalogowej lub folderu w j. polskim – ze zdjęciem/rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów – w zakresie części I – VIII do SIWZ - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi się składać z:
a) Oświadczeń i dokumentów wg SIWZ rozdz. V pkt 1;
b) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;
c) Kalkulacji cenowej - Załącznik nr 3 do SIWZ;
d) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
IV 4 4 data |
2018-10-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opisane w załączniku nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
WKŁUCIA DOŻYLNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opisane w załączniku nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
IGŁY I STRZYKAWKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opisane w załączniku nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
MASKI I RURKI TLENOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opisane w załączniku nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
WKŁUCIA DOSZPIKOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opisane w zalączniku nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
CEWNIKI I DROBNY SPRZĘT JEDNORAZOWY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opisane w załączniku nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
ZESTAWY PORODOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opisane w zalączniku nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
ELEMENTY OCHRONY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opisane w załączniku nr 3 do SIWZ
|
| |