Dostawa i uruchomienie oprogramowania VMware Site Recovery Manager 6 Standard (25 VM Pack) oraz zapewnienie wsparcia dla posiadanego przez PARP oprogramowania VMware z prawem do aktualizacji i opieką serwisową 2 części zamówienia

Data publikacji 2018-09-27
Data zakończenia 2018-10-05 00:00:00
Instytucja Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 622743-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 713563001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
dla części A (1):
- dostawa i uruchomienie w infrastrukturze Zamawiającego oprogramowania VMware Site Recovery Manager 6 Standard (25 VM Pack) wraz ze wsparciem.
dla części B (2):
- zapewnienie wsparcia dla posiadanego przez PARP oprogramowania VMware z prawem do aktualizacji i opieką serwisową.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 232ac085-fb66-421d-840c-4aeceef21c18
Biuletyn 622743-N-2018
Zamawiajacy nazwa Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Regon 1718109500000
Zamawiajacy adres ulica Pańska
Zamawiajacy adres numer domu 81
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00834
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (022) 432 80 80
Zamawiajacy fax (022) 432 86 20
Zamawiajacy email biuro@parp.gov.pl
Adres strony url www.parp.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu POWER
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2018-2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2018-2
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i uruchomienie oprogramowania VMware Site Recovery Manager 6 Standard (25 VM Pack) oraz zapewnienie wsparcia dla posiadanego przez PARP oprogramowania VMware z prawem do aktualizacji i opieką serwisową 2 części zamówienia
Numer referencyjny p/94/BI/2018, p/95/DRK/2018
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dla części A (1): - dostawa i uruchomienie w infrastrukturze Zamawiającego oprogramowania VMware Site Recovery Manager 6 Standard (25 VM Pack) wraz ze wsparciem. dla części B (2): - zapewnienie wsparcia dla posiadanego przez PARP oprogramowania VMware z prawem do aktualizacji i opieką serwisową.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 124993,12
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane: Dla części A: - dla dostarczonego oprogramowania w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego, Dla części B: - dla posiadanego oprogramowania w okresie 12 miesięcy do 20.12.2019r. od dnia zakończenia obowiązującego okresu wsparcia dla poszczególnych licencji.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: a) w przypadku części A zamówienia 2 zamówienia polegające na dostawie oprogramowania VMware, o wartości łącznej, co najmniej 10 000 zł brutto (a w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację dostawy). b) w przypadku części B zamówienia 2 zamówienia polegające na świadczeniu usług wsparcia technicznego dla oprogramowania VMware, o łącznej wartości zamówień co najmniej 20 000 zł brutto (a w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Dla części A: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, 2) Dla części B: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowodów określających, czy usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zostały wykonane należycie (w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - są wykonywane należycie, przy czym dowody potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę/ oferty w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości dla części B: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.), ustawy Pzp, ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.),ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. z 2018 r. 478), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. z 2018 r. poz. 1307), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2018 poz.62). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi, nie może prowadzić do wydłużenia terminu obowiązywania umowy; 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3) w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, wynikającego z zawartej Umowy, każda ze stron Umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana Umowy na podstawie ustaleń negocjacyjnych może nastąpić po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji. 2. W razie zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3 lit. b), przez pojęcie „odpowiedniej zmiany wynagrodzenia" należy rozumieć sumę wzrostu kosztów Wykonawcy zamówienia publicznego wynikających z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat. 3. W razie zmiany wskazanej w ust. 1 pkt 3 lit.c), przez pojęcie „odpowiedniej zmiany wynagrodzenia" należy rozumieć sumę wzrostu kosztów Wykonawcy zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej Wykonawcę zamówienia publicznego z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez Wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmiany osób, danych adresowych i kontaktowych, o których mowa w § 13 ust. 2, które to zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu, a jedynie pisemnego poinformowania drugiej Strony (również za pomocą wiadomości e-mail).
IV 4 4 data 2018-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. W Ofercie Wykonawca: 1) Dla części A: wskaże liczbę dni roboczych na dostarczenie i uruchomienie oprogramowania oraz dostarczenie dokumentów potwierdzających zapewnienie okresu wsparcia, w pkt III.7 Formularza ofertowego (załącznik nr 3 do SIWZ). 2) Dla części B: wskaże liczbę dni roboczych na dostarczenie dokumentów potwierdzających zapewnienie okresu wsparcia, w pkt III. 8 Formularza ofertowego (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na podstawie art. 26 ustawy Pzp. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wyrażenia zgody na przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie w formularzu ofertowym.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa i uruchomienie w infrastrukturze Zamawiającego oprogramowania VMware Site Recovery Manager 6 Standard (25 VM Pack) wraz ze wsparciem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19152,63
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane - dla dostarczonego oprogramowania w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie w infrastrukturze Zamawiającego oprogramowania VMware Site Recovery Manager 6 Standard (25 VM Pack) wraz ze wsparciem producenta zgodnie z OPZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zapewnienie wsparcia dla posiadanego przez PARP oprogramowania VMware z prawem do aktualizacji i opieką serwisową.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 71356300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 105840,49
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane dla posiadanego oprogramowania w okresie 12 miesięcy do 20.12.2019r. od dnia zakończenia obowiązującego okresu wsparcia dla poszczególnych licencji.
Zalacznik krotki opis Zapewnienie wsparcia dla posiadanego przez PARP oprogramowania VMware z prawem do aktualizacji i opieką serwisową.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostarczenia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)