GuidZP400 |
eb57316a-fb80-4a3b-9079-e69046e26a53
|
Biuletyn |
622319-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miejski w Łapach
|
Regon |
52333000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. gen. Wł. Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łapy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 152 251
|
Zamawiajacy fax |
857 152 256
|
Zamawiajacy email |
admin@lapy.podlasie.pl
|
Adres strony url |
bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
18-100 Łapy, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do budynku użyteczności publicznej przeznaczonego na cele kulturalno-edukacyjne zlokalizowanego w Łapach przy ul. Głównej 8
|
Numer referencyjny |
I. 7013.14.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do budynku użyteczności publicznej przeznaczonego na cele kulturalno-edukacyjne w Łapach zlokalizowanego w Łapach przy ul. Głównej 8.
2. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie: dostarczenie, rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wniesienie, montaż i ustawienie mebli oraz wyposażenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego oraz uprzątnięcie odpadów i opakowań.
3. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia przedstawi próbki materiałów (m.in. płyty meblowej, szkła, materiału tapicerskiego itp.) do zatwierdzenia przez Zamawiającego.
4. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, szczególnie podczas rozładunku, wnoszenia, montażu i ustawiania mebli i wyposażenia, jest zobowiązany do zabezpieczenia mienia Zamawiającego przed uszkodzeniem, zabrudzeniem lub zniszczeniem. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe na mieniu Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na bieżąco i na własny koszt do usuwania wszelkich powstałych w wyniku ww. czynności opakowań, odpadów i nieczystości oraz ich wywożenia i utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt.
7. Wykonawca jest zobowiązany do pozostawienia udostępnionych przez Zamawiającego pomieszczeń w nienagannym porządku.
8. Przekazane i oddane przez Wykonawcę Zamawiającemu meble i wyposażenie muszą być czyste, fabrycznie nowe i nie używane, wolne od wad, wyprodukowane najwcześniej w 2018 roku i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązany jest usunąć wszelkie ślady zanieczyszczeń powstałych przy realizacji przedmiotu zamówienia tj.: w trakcie produkcji, transporcie, rozładunku, montażu oraz naprawić ewentualne ślady uszkodzeń lub wymienić uszkodzone elementy.
9. Dostarczane meble i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty higieniczne, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
10. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi. Okres gwarancji i rękojmi wykonawca określi w formularzu ofertowym – załącznik nr 2 do SIWZ.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 1 do SIWZ;
12. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
13. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
14. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy tj.: „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego” oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność, takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu.
15. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią podmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
16. Miejsce dostawy: Budynek użyteczności publicznej na cele kulturalno-edukacyjne w Łapach przy ul. Głównej 8.
17. Zgodnie z art. 30 ust. 9 pkt. 1) Ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, adekwatnie do przedmiotu zamówienia, zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-17T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że:
wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - dwóch dostaw mebli o wartości 80 000,00 zł brutto każda
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następującego dokumentu:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA! Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 2 należy złożyć
w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego http://bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl/ wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert zgodnie z zamieszczonym do SIWZ wzorem.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;– wg załączonego wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
1. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału). Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5.
2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
1. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotyczącego podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:
1) oświadczenie o którym mowa w zał. nr 3 i 4 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia,
2) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania,
3) przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1,
4) przed udzieleniem zamówienia dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale XII pkt. 4 ppkt 1 i 5 siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnymi i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale XII pkt. 4 ppkt 1 i 5 siwz, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
5. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów:
1) Wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ,
2) Pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika.
3) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, które należy złożyć w formie oryginału (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany: stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z tym, że cena netto nie może ulec podwyższeniu.
|
IV 4 4 data |
2018-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferty powinny być sporządzone w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|