Modernizacja Kina MDK w Opocznie w zakresie dostawy i montażu kinowego sprzętu nagłaśniającego wraz z przesuwnym zespołem ekranowym.

Data publikacji 2018-09-27
Data zakończenia 2018-10-05 00:00:00
Instytucja Miejski Dom Kultury
Miejscowość Opoczno
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 622609-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323423005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja Kina MDK w Opocznie w zakresie dostawy i montażu kinowego sprzętu nagłaśniającego wraz z przesuwnym zespołem ekranowym.
1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :
1) Dostawę i montaż kinowego sprzętu nagłaśniającego wraz z przesuwnym zespołem ekranowym.
2) Dostawa obejmuje transport sprzętu, wniesienie do wskazanego pomieszczenia i montaż urządzeń.
3) Uruchomienie wszystkich dostarczonych urządzeń oraz udzielenie gwarancji jakości i świadczeń serwisu gwarancyjnego.
4) Podpisanie protokołu dostawy.
5) Dostarczenie wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim.
6)Przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonych urządzeń/ systemu.
7) Udzielenie nie mniejszej niż 24 miesięcznej gwarancji i nie mniejszej niż 24 miesięcznej rękojmi za wady na przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu dostawy oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego.
8) Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nie powystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017 roku oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
9) Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
10) Wykonawca przystępujący do niniejszego zamówienia powinien zapoznać się z posiadaną przez Zamawiającego konfiguracją sprzętową urządzeń, tak aby zaoferowane nowe urządzenia były w pełni kompatybilne z już posiadanymi, dlatego zalecane jest przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty.

2. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia, określający parametry, wymagania techniczne i funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy oraz jego realizacji określają załączniki: Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 4 - projekt umowy, które stanowią integralną część SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4138a4c7-fbd1-4592-b79f-2fcd8ba635fa
Biuletyn 622609-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Dom Kultury
Regon 78777300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Biernackiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Opoczno
Zamawiajacy kod pocztowy 26300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44 736 14 10
Zamawiajacy fax 44 736 14 10
Zamawiajacy email punktinf1@wp.pl
Adres strony url www.mdkopoczno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mdkopoczno.pl / zakładka - zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mdkopoczno.pl / zakładka - zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Dom Kultury w Opocznie, ul. Biernackiego 4, 26-300 Opoczno
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja Kina MDK w Opocznie w zakresie dostawy i montażu kinowego sprzętu nagłaśniającego wraz z przesuwnym zespołem ekranowym.
Numer referencyjny Spr. nr 02/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja Kina MDK w Opocznie w zakresie dostawy i montażu kinowego sprzętu nagłaśniającego wraz z przesuwnym zespołem ekranowym. 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) Dostawę i montaż kinowego sprzętu nagłaśniającego wraz z przesuwnym zespołem ekranowym. 2) Dostawa obejmuje transport sprzętu, wniesienie do wskazanego pomieszczenia i montaż urządzeń. 3) Uruchomienie wszystkich dostarczonych urządzeń oraz udzielenie gwarancji jakości i świadczeń serwisu gwarancyjnego. 4) Podpisanie protokołu dostawy. 5) Dostarczenie wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim. 6)Przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonych urządzeń/ systemu. 7) Udzielenie nie mniejszej niż 24 miesięcznej gwarancji i nie mniejszej niż 24 miesięcznej rękojmi za wady na przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu dostawy oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego. 8) Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nie powystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017 roku oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. 9) Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 10) Wykonawca przystępujący do niniejszego zamówienia powinien zapoznać się z posiadaną przez Zamawiającego konfiguracją sprzętową urządzeń, tak aby zaoferowane nowe urządzenia były w pełni kompatybilne z już posiadanymi, dlatego zalecane jest przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. 2. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia, określający parametry, wymagania techniczne i funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy oraz jego realizacji określają załączniki: Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 4 - projekt umowy, które stanowią integralną część SIWZ
Cpv glowny przedmiot 32342300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1.Zamawiający dopuszcza korzystanie z Podwykonawców. Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) zakres/ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. 2.Gwarancja i rękojmia. a) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji ,, na projektor” na okres wskazany z formularzu oferty. b) długość okresu gwarancji - stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. c) Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. 3.Inne postanowienia ogólne. a) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. b) Warunki płatności: płatna po dokonaniu odbioru końcowego w ciągu 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury u Zamawiającego. c) rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone tylko w PLN. Rozliczenia w walutach obcych nie będą prowadzone. d) Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. e) postępowanie o udzielenie zamówienia przygotowane jest i prowadzone w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie Wykonawców oraz z zasadami proporcjonalności i przejrzystości. f) jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. g) Zamawiający, przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, nie poinformował wykonawców o planach i oczekiwaniach dotyczących zamówienia, nie przeprowadził dialogu technicznego, nie zwracając się do ekspertów, organów władzy publicznej lub wykonawców o doradztwo lub udzielenie informacji w zakresie niezbędnym do przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub określenia warunków umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1).Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Aktualne na dzień składania oświadczenie wstępne - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 3) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa wykonawcy/wykonawców, adres..” należy wpisać nazwę wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację. 4) Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 - konfiguracja, parametry i warunki wymagane dla przedmiotu zamówienia 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli Wykonawca polega na zasadach lub sytuacji podmiotu trzeciego – załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 7) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje w szczególności możliwość zmiany Umowy w przypadku: 1) Wycofania z sieci dystrybucji lub z innego powodu niedostępności oferowanego modelu Sprzętu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, w takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie innego modelu Sprzętu/oprogramowania pod warunkiem, że spełnia on/ono wszystkie parametry określone przez Zamawiającego , a Zamawiający wyraził na piśmie zgodę na dokonanie takiej zmiany i zmiana ta nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego; 2) W przypadku określonym w pkt 1 zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy o 14 dni. 2. W przypadkach opisanych w ust. 1 pkt 1 Wykonawca, przed dostawą jest zobowiązany złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie potwierdzające brak możliwości dostarczenia Sprzętu określonego w Umowie oraz wskazać model typ proponowanego nowego Sprzętu wraz z zapewnieniem o spełnianiu parametrów określonych przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)