1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia kuchni w Zespole Szkolno – Przedszkolnym przy ul. Dworkowej 3 w Bestwince, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie) gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne).
2.Wyposażenie kuchni w meble i urządzenia kuchenne wraz z montażem i uruchomieniem wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Wszystkie powierzchnie produkcyjne wyposażenia (urządzenia, stoły, stoły ze zlewami) mające bezpośredni kontakt z żywnością powinny być łatwe do mycia i utrzymania czystości. Powinny być wykonane z gładkich materiałów nie wchodzących w reakcje ze składnikami żywności.
4.Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a)dostawę urządzeń i wyposażenia do miejsca montażu,
b)montaż i rozmieszczenie w miejscu użytkowania,
c)podłączenie urządzeń do niezbędnych mediów,
d)uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych) i przekazanie wyposażenia do odbioru,
e)przeszkolenie osób w celu prawidłowego użytkowania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
5. Dostawa i montaż wyposażenia kuchni stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.
6.Minimalny okres na jaki Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
7.Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
a)posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,
b)odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ,
c)odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 24 stycznia 2017 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 149),
d)być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi,
e)jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych.
8.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.
|
GuidZP400 |
c69bf933-c323-488b-be0c-1b6a90e33fcc
|
Biuletyn |
622636-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Bestwina
|
Regon |
27625814400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
111
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bestwina
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43512
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 215 77 00
|
Zamawiajacy fax |
32 215 77 12
|
Zamawiajacy email |
przetargi@bestwina.pl
|
Adres strony url |
www.bip.bestwina.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
„Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w Zespole Szkolno – Przedszkolnym przy ul. Dworkowej 3 w Bestwince”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.bestwina.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Bestwina, pokój nr 2 (sekretariat)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Krakowska 111, 43-512 Bestwina
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w Zespole Szkolno – Przedszkolnym przy ul. Dworkowej 3 w Bestwince”
|
Numer referencyjny |
ZiF.271.011.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia kuchni w Zespole Szkolno – Przedszkolnym przy ul. Dworkowej 3 w Bestwince, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie) gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne).
2.Wyposażenie kuchni w meble i urządzenia kuchenne wraz z montażem i uruchomieniem wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Wszystkie powierzchnie produkcyjne wyposażenia (urządzenia, stoły, stoły ze zlewami) mające bezpośredni kontakt z żywnością powinny być łatwe do mycia i utrzymania czystości. Powinny być wykonane z gładkich materiałów nie wchodzących w reakcje ze składnikami żywności.
4.Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a)dostawę urządzeń i wyposażenia do miejsca montażu,
b)montaż i rozmieszczenie w miejscu użytkowania,
c)podłączenie urządzeń do niezbędnych mediów,
d)uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych) i przekazanie wyposażenia do odbioru,
e)przeszkolenie osób w celu prawidłowego użytkowania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
5. Dostawa i montaż wyposażenia kuchni stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.
6.Minimalny okres na jaki Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
7.Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
a)posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,
b)odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ,
c)odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 24 stycznia 2017 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 149),
d)być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi,
e)jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych.
8.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
39314000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 4.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 4).
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1)Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352),
2)w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3)w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
4)w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
2.Do oferty należy dołączyć:
2.1.Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej.
2.2.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2.3.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
2.4. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
|