GuidZP400 |
07fb7f23-7b13-4ace-9823-955a5bafe5c3
|
Biuletyn |
630487-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Archeologiczne w Poznaniu
|
Regon |
65497700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wodna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61781
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 528 251
|
Zamawiajacy fax |
618 525 306
|
Zamawiajacy email |
sniady@man.poznan.pl
|
Adres strony url |
http://www.muzarp.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn. Tu się wszystko zaczęło – ekspozycja świadectw początków państwowości polskiej na Ostrowie Tumskim w Poznaniu, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020 w partnerstwie z Archidiecezją Poznańską i Miastem Poznań.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samorządowa instytucja kultury
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
na piśmie (w formie papierowej) - osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Archeologiczne w Poznaniu, ul. Wodna 27, 61-781 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa wystawy stałej rezerwatu archeologicznego Genius Loci na Ostrowie Tumskim
|
Numer referencyjny |
MAP-2/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wystawy stałej w
Muzeum Genius Loci, zgodnie z projektem wykonawczym. W zakres zadania wchodzi: a)
dostawa urządzeń audiowizualnych i komputerowych (projekcja, nagłośnienie, sterowanie),
b) ułożenie niezbędnego okablowania zasilającego, sygnałowego i sterującego, montaż
urządzeń w obiekcie, c) rozbudowa i modyfikacja istniejącego oprogramowania systemu
centralnego sterowania, d) wykonanie gabloty i obudów hologramów, e) zagospodarowanie
placyku przy Rezerwacie, obejmujące wykonanie placyku, zewnętrznej makiety grodu
poznańskiego i ławek, f) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, g) szkolenie
pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu w wymiarze co
najmniej 3x3godz. Wszystkie urządzenia i elementy dostarczone w ramach wykonywania
zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z produkcji seryjnej, pochodzić z kanałów oficjalnej
dystrybucji z przeznaczeniem dla użytkowników na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i
spełniać wszelkie warunki dopuszczenia do obrotu określone przepisami prawa dla tego
rodzaju urządzeń. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu
Umowy w terminie i w sposób przewidziany w umowie, zgodnie z zasadami
wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, właściwymi normami i przepisami prawa, w tym
prawa budowlanego oraz ustawy o ochronie osób i mienia w zakresie czynności
zabezpieczenia technicznego w rozumieniu art. 3 pkt 2 tej ustawy. Wybrany Wykonawca
będzie zobowiązany udzielić gwarancji jakości: a) na wykonane prace i materiały użyte do
wykonania przedmiotu Umowy – na okres 60 miesięcy, b) na dostarczone i zainstalowane
urządzenia, w tym system projekcji wielkoekranowej – na okres 60 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
32320000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu Umowy ustala się na 150 dni od dnia podpisania umowy.
W ramach wykonania przedmiotu Umowy wyróżnia się następujące etapy:
Etap I – prace wewnątrz obiektu Rezerwatu – termin wykonania: do 90 dni od dnia podpisania umowy.
Etap II – prace do wykonania na zewnątrz obiektu Rezerwatu (wykonanie makiety zewnętrznej i placu do zajęć edukacyjnych wraz z pracami towarzyszącymi) – termin wykonania: do 150 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców,
którzy wykażą, że: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co
najmniej 3 dostawy wraz z montażem i przeszkoleniem użytkowników systemów
audiowizualnych i systemów centralnego sterowania, o łącznej wartości co najmniej
1.000.000,00 (jeden milion) zł brutto, w tym jedno zadanie o wartości co najmniej 500.000,00
(pięćset tysięcy) zł brutto. UWAGA: W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców
dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały
kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku
zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie
waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w
Biuletynie Zamówień Publicznych lub w kolejnym dniu, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia
NBP nie ogłosi średnich kursów walut. b) dysponują następującymi osobami przewidzianymi
do wykonywania zamówienia: b1) co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji
koordynatora realizacji zamówienia, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w
zakresie kierowania lub koordynowania dostaw wraz z montażem i przeszkoleniem
użytkowników systemów audiowizualnych z systemami centralnego sterowania, obejmujące
co najmniej 3 usługi tego rodzaju o wartości koordynowanych prac co najmniej 300.000,00 zł
(trzysta tysięcy zł) każda z tych usług; b2) co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia
funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, spełniającej wymagania, o których mowa w art.
37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst
jednolity: Dz. U. z 2017r. poz. 2187 z późn. zm.) oraz posiadającej co najmniej 5-letnie
doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; b3) co najmniej
jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą
uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, spełniającej wymagania, o których
mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
oraz posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w
ww. specjalności; b4) co najmniej jedną osobą – specjalistą ds. systemów nagłośnieniowych,
posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie instalacji takich systemów oraz
posiadającą certyfikat lub inny dokument wystawiony przez producenta lub dystrybutora
oferowanych urządzeń, potwierdzający kwalifikacje tej osoby w zakresie programowania,
strojenia i kalibracji oferowanych systemów nagłośnieniowych; b5) co najmniej jedną osobą –
specjalistą ds. projektorów multimedialnych, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie
w zakresie instalacji takich projektorów oraz posiadającą certyfikat lub inny dokument
wystawiony przez producenta lub dystrybutora oferowanych urządzeń, potwierdzający
kwalifikacje tej osoby w zakresie programowania, strojenia i kalibracji oferowanych
projektorów multimedialnych; b6) co najmniej jedną osobą – specjalistą ds. systemów
sterowania, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie instalacji takich
systemów oraz posiadającą certyfikat lub inny dokument wystawiony przez producenta lub
dystrybutora oferowanych urządzeń, potwierdzający kwalifikacje tej osoby w zakresie
programowania, strojenia i kalibracji oferowanych systemów sterowania. Zamawiający
dopuszcza wykazanie spełniania ww. warunków za pomocą osób posiadających kwalifikacje
spełniające wymagania więcej niż jednego z tych warunków.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wskazanie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: zgodnie z sekcją III.1.3 ogłoszenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b)
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z
właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu; UWAGA: Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
Zamawiający zażąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wskazanych pod lit. a) – c)
także dla tych podmiotów. d) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: a. o których mowa pod. lit. a) b) i
c), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - że nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości. - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie
wydaje się dokumentów, o których mowa pod. lit. a)-c), zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w sekcji III.1.3 lit. a) ogłoszenia –
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b)
w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w sekcji III.1.3 lit. b) ogłoszenia –
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wskazanych w sekcji III.1.3 lit. b)
ogłoszenia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i
doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami; c) zobowiązanie lub inne dokumenty potwierdzające udostępnienie zasobów przez
inne podmioty (jeżeli dotyczy), z których musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w
szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób
wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu
zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w
odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane
zdolności dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2 do siwz wraz z arkuszem
technicznym - zał. nr 2a do siwz; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z
dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się załączenia do oferty
pełnomocnictwa, w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego
osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3) w przypadku składania oferty
wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców – pełnomocnictwo do reprezentowania
Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy zł
00/100). Szczegółowe zasady wnoszenia wadium zostały opisane w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje dopuszczalność zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym
zakresie: 1) w przypadku braku możliwości realizacji Umowy za pomocą osoby wskazanej w
§2 ust. 4 umowy – zmiany na inną osobę, pod warunkiem, iż zaproponowana przez Wykonawcę
osoba posiada uprawnienia i doświadczenie wymagane dla pełnienia danej funkcji wskazane
w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wyrazi zgodę na
pełnienie przez zaproponowaną osobę określonej funkcji wyłącznie w przypadku wykazania
przez Wykonawcę posiadania przez tę osobę wymaganych uprawnień i doświadczeni oraz
przedstawienia wyjaśnienia przyczyn proponowanej zmiany. 2) zmiany podwykonawcy,
zmiany zakresu podwykonywanych prac lub rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy
którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego,
zgodnie z warunkami określonymi w §12 umowy. 3) zmiany rodzaju materiałów, z których będą
wykonywanie prace, w przypadku niedostępności materiału lub urządzenia na rynku lub
zaprzestania produkcji materiału lub urządzenia, wycofania i wprowadzenia przez producenta
materiału lub urządzenia o parametrach i cechach użytkowych takich samych lub lepszych lub
jakościowo wyższych lub technologicznie nowszych. Zmiana rodzaju materiału lub
urządzenia wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, uzyskanie której wymaga
przedstawienia przez Wykonawcę szczegółowego uzasadnienia proponowanej zmiany.
Zmiana materiału lub urządzenia nie powoduje podwyższenia wynagrodzenia określonego w
umowie, a zmiana materiałów może nastąpić pod warunkiem, że wynika z zasad wiedzy
technicznej. Postanowienia §2 ust. 13 umowy stosuje się odpowiednio. 4) wydłużenia
terminu wykonania przedmiotu Umowy lub etapu w przypadku wstrzymania wykonania prac
przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub w przypadku działania
siły wyższej – o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania prac lub czas działania siły wyższej.
5) wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy lub etapu w przypadku czasowej,
niemożliwej do przewidzenia przez Wykonawcę niedostępności urządzenia na rynku – o
okres nie dłuższy niż okres niedostępności, pod warunkiem, że brak jest możliwości
zastosowania urządzenia zamiennego. 5) wszelkich zmian dostosowujących Umowę do
zmienionych przepisów, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących
przepisów prawa, mających wpływ na realizację umowy, jeżeli Wykonawca wykaże, że
zmiany te miały wpływ na koszty wykonania przez niego przedmiotu Umowy. Zmiana jest
dopuszczalna, jeżeli Wykonawca udowodni, przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w
związku ze zmianą przepisów i z jej powodu wzrósł koszt realizacji Umowy, oraz udowodni
wysokość wpływu zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia oraz udowodni, że
zmiany przepisów nie mógł, przy dochowaniu należytej staranności, przewidzieć. W takiej
sytuacji dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w stopniu nie
większym niż wpływ, jaki zaistniała zmiana przepisów miała na koszt realizacji
niewykonanej części przedmiotu umowy. 6) Innych zmian niż wyżej wymienione, pod
warunkiem, że zmiany te będą dopuszczalne w świetle art. 144 ustawy Pzp, w tym w
szczególności zmian, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 lit. e) ustawy.
|
IV 4 4 data |
2018-10-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 5 okres |
30
|