Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku - ZP/PN-18/18

Data publikacji 2018-10-01
Data zakończenia 2018-10-11 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630029-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 384370007, 383410007, 331900008, 331413003, 331942101, 331942008, 336900003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ, zaś w zakresie ilości w Załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b38531a9-5d04-46e7-8f3c-c73c40d40b07
Biuletyn 630029-N-2018
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Regon 29382900000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 085 74 47 002
Zamawiajacy fax 857 447 133
Zamawiajacy email sekretariat@rckik.bialystok.pl
Adres strony url www.rckik.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rckik.bialystok.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rckik.bialystok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą albo przesyłką kurierską. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku - ZP/PN-18/18
Numer referencyjny ZP/PN-18/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ, zaś w zakresie ilości w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Specyfikacji przedmiotowej oferowanego przedmiotu zamówienia – sporządzonej zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ; 2. Próbek oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie Części 4, Części 5, Części 6, Części 14, Części 15 oraz Części 18 zgodnie z Wykazem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz oferty, sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca wraz z ofertą złoży: 3.1 Oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia – sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ. 3.2 Pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba że Wykonawca działa osobiście (jeżeli dotyczy). 3.3 Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3.4 Oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zmiany umowy, o których mowa w pkt 2, mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i za zgodą obu Stron wprowadzone aneksem do umowy.
IV 4 4 data 2018-10-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta oraz każdy dokument składający się na ofertę muszą być sporządzone w jezyku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. PODWYKONAWCY 1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 4. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. II. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia publicznego: 2.1 żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, składa każdy z Wykonawców; 2.2 żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizację umowy. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie w ofercie podają adres do korespondencji i kontakt telefoniczny właściwy dla pełnomocnika tych Wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 5. Przed podpisaniem umowy, Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są przedstawić Zamawiającemu umowę o wspólnej realizacji zamówienia (umowę spółki, konsorcjum), zawierającą co najmniej: 5.1 zobowiązanie do realizacji przedmiotu zamówienia, 5.2 określenie zakresu działania poszczególnych stron, 5.3 czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia. III. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza (odpowiednio dla każdej Części) zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie, w celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. IV. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH (ART. 13 RODO) 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) /Dz. Urz. UE L119/1 z dn. 04.05.2016 r., str. 1/, dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok; 2) kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku - iod@rckik.bialystok.pl, tel. 85 745 63 23; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 t.j.); 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) każdy Wykonawca posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 9) Wykonawcy nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. V. OTWARCIE OFERT Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 października 2018 r. o godz. 1215, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 203 (sala seminaryjna). VI. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są: Marta Stocka, Aneta Kiersnowska, Beata Kardasz tel. 85 745 63 42.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 1, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 2, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 3, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 4, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 5, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 6, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38341000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 7, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 8, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141300-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 9, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194210-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 10, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 11, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 12, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 13, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141300-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 14, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 15, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 16, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 17, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141300-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 18, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 19, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 20, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 21, zawartym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostaw sukcesywnych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin ważności przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)