GuidZP400 |
645bf595-f353-4f19-9d3b-12e8fdcb9bbd
|
Biuletyn |
623167-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Uniwersytecki w Krakowie
|
Regon |
28868500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-501
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
012 424 71 21,012 424 70 46
|
Zamawiajacy fax |
012 424 71 22, 012 424 71 20
|
Zamawiajacy email |
info@su.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.su.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro, pok 20A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów higienicznych, materiałów medycznych oraz papierów medycznych. (DFP.271.182.2018.KB)
|
Numer referencyjny |
DFP.271.182.2018.KB
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higienicznych, materiałów medycznych oraz papierów medycznych. Zamówienie podzielone jest na 8 części.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
278789,80
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Umowa zostanie zawarta do czasu wyczerpania zapasów jednak nie dłużej niż przez 6 miesięcy w zakresie części 1, przez 7 miesięcy w zakresie części 8, przez 12 miesięcy w zakresie części 2-4, przez 24 miesięcy w zakresie części 5-7 od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie
wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie
osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 stosuje się.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony
według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do
reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do
specyfikacji. 3. Oświadczenie w zakresie podanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii: 4.1. dla osoby/osób
podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do
podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17
lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne . 4.2. dla ustanowionego
pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy –
dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do
podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który
zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium dla poszczególnych części wynosi : Część 1 : 1 700,00 zł , Część 2: 230,00 zł , Część 3: 1 500,00 zł , Część 4: 1 300,00 zł , Część 5: 1 300,00 zł , Część 6: 70,00 zł , Część 7: 600,00 zł , Część 8: 400,00 zł
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
www.soldea.pl.
|
Elementy aukcji elektronicznej |
W toku aukcji elektronicznej stosowane będzie jedynie kryterium ceny.
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Informacja o ofercie Wykonawcy, jej punktacji i klasyfikacji w rankingu ofert oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty, informacja o terminie otwarcia i zamknięcia aukcji. Przez cały czas trwania aukcji do jej zamknięcia.
|
Informaje przebiegu aukcji |
Aukcja rozpocznie się w wyznaczonym w zaproszeniu terminie. Zaproszenie będzie zawierać także planowany termin zakończenia aukcji. Jeżeli w wyznaczonym w zaproszeniu czasie pojawi się oferta dowolnego wykonawcy to nastąpi dogrywka opisana niżej w sposobie zakończenia aukcji elektronicznej. Oferty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podpisanie oferty nie jest jednoznaczne z jej przyjęciem. Każda złożona (wysłana) oferta przed przyjęciem będzie automatycznie weryfikowana w zakresie ważności podpisu elektronicznego.
|
Warunki do licytacji |
Wykonawca po zalogowaniu do systemu będzie miał
możliwość składania kolejnych ofert od momentu otwarcia aukcji. Warunkiem przyjęcia oferty przez system będzie
to by była ona korzystniejsza od poprzedniej oferty wykonawcy. Kolejne oferty muszą być obniżane co najmniej o
wartość postąpienia. Drugim warunkiem przyjęcia oferty jest jej złożenie w trakcie trwania aukcji. Minimalne
wysokości postąpień zostaną ustalone w oparciu o najniższą cenę spośród złożonych ofert, niepodlegających
odrzuceniu w zakresie każdej aukcji z osobna według poniższego schematu: Przedział, w którym mieści się najniższa
cena spośród złożonych ofert Wartość postąpienia do 100,00 zł 1,00 zł od 100,01 zł do 500,00 zł 10,00 zł od 500,01
zł do 1.000,00 zł 50,00 zł od 1.000,01 zł do 5.000,00 zł 100,00 zł od 5.000,01 zł do 10.000,00 zł 200,00 zł od
10.000,01 zł do 20.000,00 zł 500,00 zł od 20.000,01 zł do 50.000,00 zł 1.000,00 zł od 50.000,01 zł do 100.000,00 zł 2.000,00 zł od 100.000,01 zł do 500.000,00 zł 3.000,00 zł od 500.000,01 zł do 1.000.000,00 zł 5.000,00 zł od
1.000.000,01 zł do 5.000.000,00 zł 7.000,00 zł od 5.000.000,01 zł do 10.000.000,00 zł 10.000,00 zł od 10.000.000,01 zł 20.000,00 zł Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na
punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji. Ocenie będzie podlegać cena brutto, podobnie jak w fazie poprzedzającej przeprowadzenie aukcji. Punktacja będzie dokonana z dokładnością do 8 miejsc po przecinku.
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
a) system operacyjny Windows 7/8/10; b przeglądarka internetowa IE / FireFox, Edge, Chrome.
Zalecamy aktualizowanie na bieżąco wersji przeglądarek; c) przeglądarka musi obsługiwać protokół szyfrowania TLS
1.0 (najnowsze wersje przeglądarek); d) zainstalowane bezpłatne oprogramowanie Java (Oracle, wersja 32-bitowa); e)
włączona obsługa kodu JavaScript. Stabilne połączenie z internetem; f) wyłączona obsługa przez serwer proxy; g)
kwalifikowany podpis elektroniczny; h) zastosowanie się do aktualnych zaleceń na stronie operatora aukcji
(www.soldea.pl).
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
a) wykonawcy dopuszczeni do
aukcji otrzymają od Zamawiającego poufne identyfikatory, komplety login-hasło, umożliwiające im zalogowanie do
systemu aukcyjnego EPP (www.soldea.pl). b) przed przystąpieniem do aukcji Wykonawcy przeprowadzają proces
rejestracji zgodnie z instrukcją operatora platformy. c) dokonanie procesu rejestracji jest warunkiem koniecznym
udziału w aukcji. d) wykonawca ma możliwość przeprowadzenia rejestracji od momentu otrzymania wraz z
zaproszeniem poufnego identyfikatora. W toku rejestracji Wykonawca testuje posiadany podpis elektroniczny. e)
zaproszenia do udziału w aukcji elektronicznej, zawierające, między innymi, poufne identyfikatory, zostaną
przekazane wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail wykonawcy, wskazany w
formularzu oferty, a jeżeli wykonawca nie posiada możliwości odbioru e-mail, zaproszenie i identyfikatory zostaną
przesłane na nr faksu wskazany w formularzu oferty. Jeżeli Wykonawca życzy sobie, aby zaproszenie oraz login i
hasło zostały wysłane na inny adres e mail lub inny nr faksu, musi to wyraźnie zaznaczyć w ofercie. Wykonawcy
potwierdzą fakt otrzymania zaproszeń niezwłocznie po ich otrzymaniu, na nr faksu podany w punkcie 7.4 lub na
adres e-mail podany w punkcie 7.5 specyfikacji.
|
IV aukcja jednoetapowa |
1
|
IV aukcja jednoetapowa czas |
15 minut
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Jeżeli w okresie 5 min. przed planowanym terminem zamknięcia aukcji nie zostanie złożona jakakolwiek nowa oferta
to aukcja zakończy się w planowanym terminie. Jeżeli natomiast w okresie 5 minut przed planowanym terminem
zamknięcia aukcji zostanie złożona nowa oferta dowolnego wykonawcy to aukcja będzie trwała dalej i zakończy się
dopiero, gdy w ustalonym czasie 5 minut nie pojawi się żadna nowa oferta któregokolwiek wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Reguluje wzór umowy będący załącznikiem do specyfikacji.
|
IV 4 4 data |
2018-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
69176,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
1.Jałowy opatrunek z centralnie umieszczoną warstwą absorpcyjną - 5 000 szt.
2.Jałowy opatrunek z centralnie umieszczoną warstwą absorpcyjną - 43 500 szt.
3.Jałowy opatrunek z centralnie umieszczoną warstwą absorpcyjną - 25 000 szt.
4.Jałowy opatrunek z centralnie umieszczoną warstwą absorpcyjną - 40 000 szt.
5.Przylepiec włókninowy, elastyczny paroprzepuszczalny - 236 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33770000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
9000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1.Jednorazowy śliniak do karmienia pacjentów z 2 taśmami samoprzylepnymi - 50 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33770000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
56100,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1.Jednorazowy ręcznik do higieny pacjenta - 20 000 szt.
2.Jednorazowy ręcznik do higieny pacjenta - 30 000 szt.
3.Jednorazowy ręcznik do higieny pacjenta - 10 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33770000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
49200,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1.Czepek do mycia głowy pacjenta bez użycia wody - 8 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33770000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
51826,20
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1.PAPIER DO POSIADANEGO VIDEOPRINTERA SONY UPP-110HD 110X20 - 600 szt.
2.PAPIER DO POSIADANEGO VIDEOPRINTERA SONY UPP 110HA 110X18 - 10 szt.
3.PAPIER DO POSIADANEGO VIDEOPRINTERA SONY UPP 210 210x25 - 120 szt.
4.PAPIER DO POSIADANEGO VIDEOPRINTERA SONY UPP 725 A - 5 szt.
5.PAPIER USG DO POSIADANEGO VIDEOPRINTERA SONY UPP-110HG 110X8 - 100 szt.
6.PAPIER DO POSIADANEGO VIDEOPRINTERA SONY - UPP-84 HG- 84X12,5 - 80 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33770000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2737,60
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1.ROLKA ETYKIET DO POSIADANEGO SPEKTROFOTOMETRU-NANODROP-714-071400 - 5 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33770000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
24750,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1.Worek urostomijny jednoczęściowy przezroczysty - 1 500 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
16000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
1.Jednorazowe pułapki wodne dla dorosłych - 200 szt.
|
| |