Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie

Data publikacji 2018-10-01
Data zakończenia 2018-10-10 00:00:00
Instytucja Powiat Gryfiński
Miejscowość Gryfino
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630295-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, sukcesywna dostawa do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gryfinie wszystkich rodzajów tablic wykonanych zgodnie z Załącznikiem nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.) a w szczególności:
a) Tablice samochodowe wszystkich rodzajów i ich wtórniki.
b) Tablice motocyklowe wszystkich rodzajów i ich wtórniki.
c) Tablice motorowerowe wszystkich rodzajów i ich wtórniki.

oraz
d) odbiór i komisyjne niszczenie tablic rejestracyjnych przyjętych przez Wydział do złomowania, w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie.

1.1 Gwarancja musi obejmować trzy lata na przedmiot zamówienia w aspekcie warunków określonych w Załączniku nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych.

1.2 Planowana wielkość zamówienia:
a) Ad. 1a) - maksymalnie 25 920 szt.
b) Ad. 1b) - maksymalnie 1 000 szt.
c) Ad. 1c) - maksymalnie 540 szt.
Faktyczna liczba zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb Zamawiającego, a niezrealizowanie ww. ilości nie będzie podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy.

1.3 Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy:
- sprawdzanie zgodności wprowadzanych numerów z właściwym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów,
- generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z Rozporządzeniem,
- automatyczne obliczanie ilości zamawianych tablic na podstawie wybranego typu i kompletu oraz podanego numeru początkowego i końcowego z uwzględnieniem niedozwolonych i wykorzystanych wcześniej numerów,
- automatyczne generowanie pozycji zamówienia po podaniu numeru początkowego oraz liczby zamawianych tablic uwzględniające niedozwolone i wykorzystane wcześniej numery,
- elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji,
- obsługa umów z wykonawcami polegająca na ewidencji umów oraz weryfikacji wartościowej i ilościowej stanu realizacji umowy,
- niedopuszczenie do ponownego zamówienia wykorzystanych wcześniej numerów poprzez weryfikację wcześniej składanych zamówień i wykrycie takiej sytuacji już na etapie tworzenia nowego zamówienia,
- obsługa tablic wycofanych polegająca na ewidencji numerów tablic wycofanych,
- możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której została zamówiona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników),
- możliwość odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie, którego została przekazana do zniszczenia,
- możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez Urząd i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień,
- program powinien posiadać instrukcję obsługi dla użytkownika pozwalającą zapoznać się użytkownikowi z pełną funkcjonalnością programu.
Wymagania techniczne:
1) Łatwy w użyciu program instalacyjny niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakończeniu działania udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie.
2) Program powinien posiadać możliwość automatycznego sprawdzania istnienia nowszej wersji i automatycznej aktualizacji przez Internet przeprowadzanej bez udziału użytkownika.
3) Program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii.
4) Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF.

1.4 Wykonawca, w uzgodnionym terminie, zapewni pracownikom Powiatowego Zakładu Aktywności w Gryfinie, zapoznanie się z procesem technologicznym produkcji tablic rejestracyjnych celem ewentualnej współpracy. W ramach wizji lokalnej Wykonawca udostępni:
- Informacje o procesie technologicznym.
- Informacje o maszynach produkcyjnych.
- Informacje na temat jakości wyrobu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f68e9dc3-652d-4849-a6d6-05c491e0cc01
Biuletyn 630295-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Gryfiński
Regon 81168396500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sprzymierzonych
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Gryfino
Zamawiajacy kod pocztowy 74100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 045 000
Zamawiajacy fax 914 163 002
Zamawiajacy email starostwo@gryfino.powiat.pl
Adres strony url bip.gryfino.powiat.pl
Adres strony internetowej narzedzia bip.gryfino.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.gryfino.powiat.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.gryfino.powiat.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie
Numer referencyjny RI.2720.15.2018.SD
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, sukcesywna dostawa do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gryfinie wszystkich rodzajów tablic wykonanych zgodnie z Załącznikiem nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.) a w szczególności: a) Tablice samochodowe wszystkich rodzajów i ich wtórniki. b) Tablice motocyklowe wszystkich rodzajów i ich wtórniki. c) Tablice motorowerowe wszystkich rodzajów i ich wtórniki. oraz d) odbiór i komisyjne niszczenie tablic rejestracyjnych przyjętych przez Wydział do złomowania, w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. 1.1 Gwarancja musi obejmować trzy lata na przedmiot zamówienia w aspekcie warunków określonych w Załączniku nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych. 1.2 Planowana wielkość zamówienia: a) Ad. 1a) - maksymalnie 25 920 szt. b) Ad. 1b) - maksymalnie 1 000 szt. c) Ad. 1c) - maksymalnie 540 szt. Faktyczna liczba zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb Zamawiającego, a niezrealizowanie ww. ilości nie będzie podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. 1.3 Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: - sprawdzanie zgodności wprowadzanych numerów z właściwym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów, - generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z Rozporządzeniem, - automatyczne obliczanie ilości zamawianych tablic na podstawie wybranego typu i kompletu oraz podanego numeru początkowego i końcowego z uwzględnieniem niedozwolonych i wykorzystanych wcześniej numerów, - automatyczne generowanie pozycji zamówienia po podaniu numeru początkowego oraz liczby zamawianych tablic uwzględniające niedozwolone i wykorzystane wcześniej numery, - elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, - obsługa umów z wykonawcami polegająca na ewidencji umów oraz weryfikacji wartościowej i ilościowej stanu realizacji umowy, - niedopuszczenie do ponownego zamówienia wykorzystanych wcześniej numerów poprzez weryfikację wcześniej składanych zamówień i wykrycie takiej sytuacji już na etapie tworzenia nowego zamówienia, - obsługa tablic wycofanych polegająca na ewidencji numerów tablic wycofanych, - możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której została zamówiona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników), - możliwość odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie, którego została przekazana do zniszczenia, - możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez Urząd i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień, - program powinien posiadać instrukcję obsługi dla użytkownika pozwalającą zapoznać się użytkownikowi z pełną funkcjonalnością programu. Wymagania techniczne: 1) Łatwy w użyciu program instalacyjny niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakończeniu działania udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie. 2) Program powinien posiadać możliwość automatycznego sprawdzania istnienia nowszej wersji i automatycznej aktualizacji przez Internet przeprowadzanej bez udziału użytkownika. 3) Program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii. 4) Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF. 1.4 Wykonawca, w uzgodnionym terminie, zapewni pracownikom Powiatowego Zakładu Aktywności w Gryfinie, zapoznanie się z procesem technologicznym produkcji tablic rejestracyjnych celem ewentualnej współpracy. W ramach wizji lokalnej Wykonawca udostępni: - Informacje o procesie technologicznym. - Informacje o maszynach produkcyjnych. - Informacje na temat jakości wyrobu.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Dostawy będą realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zamówienia (termin dostaw stanowi kryterium oceny ofert). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszego rozwiązania umowy, w razie zrealizowania przed terminem dostaw o wartości odpowiadającej łącznej cenie brutto przedstawionej w ofercie, ustalonej na podstawie przewidywalnej ilości tablic do wykonania.
Okreslenie warunkow posiadanie aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, zgodnie z art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 1 dostawę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. Za dostawy podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 80 000 zł brutto oraz dotyczyła tablic rejestracyjnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w Części XI pkt. 2 SIWZ, tj.: a) Kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, zgodnie z art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.). b) Wykaz dostaw wykonanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. Natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej, ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy podwykonawców, (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić pisemnie wyłącznie za zgodą obu stron w zakresie SIWZ i złożonej oferty, wyrażoną w formie aneksu. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 2. Zmiany umowy będą mogły być wprowadzane jedynie w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy. Dopuszcza się możliwość: 1) zmian redakcyjnych Umowy, 2) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek Stron, 3) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, 4) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, 5) zmian sposobu realizacji przedmiotu Umowy wynikających z konieczności zastosowania zamiennych sposobów wykonania przedmiotu Umowy, której nie można było wcześniej przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, jeżeli konieczność tej zmiany nie jest zawiniona przez Strony i nie spowoduje obniżenia jakości i funkcjonalności przedmiotu Umowy, 6) zmian będących następstwem zmian obowiązujących przepisów prawa, w tym dotyczących zmiany stawki podatku VAT oraz zmian w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.)
IV 4 4 data 2018-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy pojedynczych tablic
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy partii tablic
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)