GuidZP400 |
d1e33be8-d0ec-48af-81f5-602522dec92e
|
Biuletyn |
629784-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wrocławski Zespół Żłobków
|
Regon |
021545051
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fabryczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-609
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+4871 365 03 46
|
Zamawiajacy fax |
+4871 365 03 47
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wzz.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.wzz.wroc.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 kolumna nr 15 będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.wzz.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
w siedzibie Zamawiającego - WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW, przy ulicy Fabrycznej 15 (53-609 Wrocław) w Sekretariacie (I piętro),
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa odzieży roboczej oraz odzieży ochronnej dla pracowników Zamawiającego z podziałem na 2 zadania”.
|
Numer referencyjny |
Znak postępowania: ZP-38/WZŻ/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej oraz odzieży ochronnej dla pracowników Zamawiającego z podziałem na 2 zadania.
2.2.Dostawa tunik bawełnianych z krótkim rękawem – zadanie nr 1
2.2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.1. do SIWZ
2.2.2.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy – Załączniku nr 6 do SIWZ.
2.2.3.Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień
18.10.00.00-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
2.3. Dostawa spodni (długich, 3/4, dresowych, leginsów), spódnic oraz odzieży ochronnej (kurtka polar z kapturem, zapaska, fartuch, czepek )- zadanie nr 2
2.3.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.2. do SIWZ
2.3.2.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy – Załączniku nr 6 do SIWZ
2.3.3. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień
18.10.00.00-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
35.11.34.00-3 Odzież ochronna i zabezpieczająca
2.4.Dostawa odbywać się będzie do następujących obiektów Zamawiającego:
1) Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław
2) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław
3) Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław
5) Żłobek nr 5 – u. Dokerska 5, Wrocław
6) Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław
7) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław
8) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław
9) Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław
10) Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław
11) Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław
12) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław
13) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław
14) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław
15) Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław
2.5. Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 kolumna nr 15 będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego"
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania zamówienia – nie dłużej niż 60 dni od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 uPzp – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
UWAGA: Składane wyżej wymienione dokumenty i oświadczenia winny być aktualne na dzień ich złożenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 uPzp (spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
a) próbki materiałów, z których wykonana zostanie odzież robocza, o wielkości min. 10 x 10 cm z wyraźnym oznaczeniem pozycji formularza asortymentowo-cenowego, której dotyczy próbka wraz z załączeniem certyfikatu (lub dokumentu równoważnego, np. opinii czy oświadczenia producenta/importera lub podmiotu niezależnego – właściwego instytutu) producenta lub importera tkanin zawierającego informację o ich rodzaju, składzie surowcowym, gramaturze.
b1)Wzornika kolorów, zawierającego minimum 4 propozycje kolorystyczne + biały w barwach pastelowych – dla zadania nr 1 dla pozycji nr 1 w formularzu asortymentowo-cenowym.
Barwy pastelowe to barwy jasne, łagodne, spokojnie, niekrzykliwe, niejaskrawe.
Np. różowy, jasny zielony, beż piaskowy, błękit arktyczny, jasny niebieski.
Wzornika z wzorami minimum 8 propozycji wzorów w kolorach pastelowych np. motywy dziecięce, bajkowe, zwierzęce, roślinne,
Zamawiający dopuści wzornik kolorów np. w formie zdjęcia, skanu, fragmentu tkaniny.
b2) Wzornika kolorów, zawierającego minimum 4 propozycje kolorystyczne + biały w barwach pastelowych – dla zadania nr 2 dla pozycji nr 1,2,5 w formularzu asortymentowo-cenowym.
Barwy pastelowe to barwy jasne, łagodne, spokojnie, niekrzykliwe, niejaskrawe.
Np. różowy, jasny zielony, beż piaskowy, błękit arktyczny, jasny niebieski.
Zamawiający dopuści wzornik kolorów np. w formie zdjęcia, skanu, fragmentu tkaniny.
b3) Wzornika kolorów, zawierającego minimum 7 propozycji kolorystycznych: biały, czarny, granatowy, niebieski, beżowy, jasny, szary dla zadania nr 2 dla pozycji nr 3,4 w formularzu asortymentowo-cenowym.
Zamawiający dopuści wzornik kolorów np. w formie zdjęcia, skanu, fragmentu tkaniny.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty:
1) Formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania;
11.4. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1;
2) Dokumenty wymagane postanowieniami pkt 6.9;
3) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.;
4) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj. (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 uPzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający wskazuje, iż przyjmie za prawidłowe oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej bądź przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, w sytuacji gdy w postępowaniu złożono jedną ofertę.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) Administratorem Danych Osobowych Wrocławskiego Zespołu Żłobków jest Dyrektor Wrocławskiego Zespołu Żłobków, adres: ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, nr kontaktowy 71 365 03 46, e-mail: zlobki@wzz.wroc.pl
2) Inspektor Ochrony Danych Osobowych Wrocławskiego Zespołu Żłobków dostępny jest pod adresem e-mail: renata.karpinska@wzz.wroc.pl, nr kontaktowy 71 365 03 49
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w następujących sytuacjach:
1) zmiany rodzaju tkaniny zaoferowanej przez Wykonawcę w przypadku gdy wykonanie ubrań z tkaniny zaproponowanej w ofercie nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych i udokumentowanych przez Wykonawcę, po przedstawieniu stosownych certyfikatów lub dokumentów równoważnych np. opinii lub innego dokumentu wystawionego przez producenta/importera nowej tkaniny zawierającego informację o jej rodzaju, składzie surowcowym oraz gramaturze – zmiana rodzaju tkaniny może nastąpić po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany oraz zawarciu stosownego aneksu do umowy,
2) zmiany wzoru ubrania w przypadku gdy wykonanie wg zaleceń Zamawiającego zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych i udokumentowanych przez Wykonawcę, po zaproponowaniu nowego wzoru przez Wykonawcy – zmiana wzoru ubrania może nastąpić po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany oraz zawarciu stosownego aneksu do umowy,
3) zmiany umowy w przypadku wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego,
3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjęcie obiektu).
|
IV 4 4 data |
2018-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
1) Dostawa tunik bawełnianych z krótkim rękawem – zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia – nie dłużej niż 60 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
2.2.Dostawa tunik bawełnianych z krótkim rękawem – zadanie nr 1
2.2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.1. do SIWZ
2.2.2.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy – Załączniku nr 6 do SIWZ.
2.2.3.Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień
18.10.00.00-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
2.4.Dostawa odbywać się będzie do następujących obiektów Zamawiającego:
1) Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław
2) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław
3) Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław
5) Żłobek nr 5 – u. Dokerska 5, Wrocław
6) Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław
7) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław
8) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław
9) Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław
10) Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław
11) Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław
12) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław
13) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław
14) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław
15) Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław
2.5. Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 kolumna nr 15 będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa spodni (długich, 3/4, dresowych, leginsów), spódnic oraz odzieży ochronnej (kurtka polar z kapturem, zapaska, fartuch, czepek )- zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia – nie dłużej niż 60 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa spodni (długich, 3/4, dresowych, leginsów), spódnic oraz odzieży ochronnej (kurtka polar z kapturem, zapaska, fartuch, czepek )- zadanie nr 2
2.3.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.2. do SIWZ
2.3.2.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy – Załączniku nr 6 do SIWZ
2.3.3. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień
18.10.00.00-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
35.11.34.00-3 Odzież ochronna i zabezpieczająca
2.4.Dostawa odbywać się będzie do następujących obiektów Zamawiającego:
1) Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław
2) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław
3) Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław
5) Żłobek nr 5 – u. Dokerska 5, Wrocław
6) Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław
7) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław
8) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław
9) Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław
10) Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław
11) Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław
12) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław
13) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław
14) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław
15) Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław
2.5. Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 kolumna nr 15 będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego"
|
| |