Dostawa tabletów do gdyńskich szkół podstawowych oraz klas gimnazjalnych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020.

Data publikacji 2018-10-01
Data zakończenia 2018-10-09 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629863-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302132007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa tabletów do gdyńskich szkół podstawowych oraz klas gimnazjalnych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020. Zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę tabletów w ilości 225 szt. do szkół w Gdyni.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ae4fe96a-db46-42b5-9010-9f2d70e2317b
Biuletyn 629863-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Gdyni
Zamawiajacy adres ulica Al. Marszałka Piłsudskiego
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81382
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy email umgdynia@gdynia.pl
Adres strony url https://www.gdynia.pl/bip
Adres strony internetowej https://www.gdynia.pl/bip/profil-nabywcy-2,6437/plan-postepowan-o-udzielenie-zamowien-publicznych-gminy-miasta-gdynia-na-rok-2018,516462
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 2.3. Zamówienie jest realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020: „Rozwiń skrzydła – program kompleksowego wsparcia gimnazjów w Gdyni”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gdynia.pl/bip/dostawy,6432
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gdynia.pl/bip/dostawy,6432
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 13.10 Oferta winna być złożona w oryginale wraz z wymaganymi dokumentami w jednej, nieprzejrzystej, zabezpieczonej w sposób trwały oraz opieczętowanej pieczątką firmową kopercie oznaczonej następująco: Urząd Miasta Gdyni, Wydział Edukacji, kancelaria ogólna na parterze Urzędu Miasta w Gdyni Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tabletów do gdyńskich szkół podstawowych oraz klas gimnazjalnych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020.
Numer referencyjny EZP 119/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa tabletów do gdyńskich szkół podstawowych oraz klas gimnazjalnych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020. Zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę tabletów w ilości 225 szt. do szkół w Gdyni.
Cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-23T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG);
Inne dokumenty niewymienione Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy / Zamawiającego w następujących przypadkach: 1. zmiany harmonogramu realizacji, terminów płatności lub sposobu realizacji umowy w sytuacji obiektywnych trudności dotyczących realizacji zamówienia (np.: działania siły wyższej, niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w dostawie urządzeń, realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodujących konieczność ich skoordynowania), 2. zmiany sposobu realizacji wymagań Zamawiającego w przypadku, gdy proponowane rozwiązania są lepsze pod względem technologicznym lub gwarantują lepszą funkcjonalność. 3. zmiany podwykonawcy za zgodą Zamawiającego (nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak podwykonawca pierwotny).
IV 4 4 data 2018-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)