GuidZP400 |
ae4fe96a-db46-42b5-9010-9f2d70e2317b
|
Biuletyn |
629863-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Gdyni
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Marszałka Piłsudskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81382
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy email |
umgdynia@gdynia.pl
|
Adres strony url |
https://www.gdynia.pl/bip
|
Adres strony internetowej |
https://www.gdynia.pl/bip/profil-nabywcy-2,6437/plan-postepowan-o-udzielenie-zamowien-publicznych-gminy-miasta-gdynia-na-rok-2018,516462
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
2.3. Zamówienie jest realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020: „Rozwiń skrzydła – program kompleksowego wsparcia gimnazjów w Gdyni”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.gdynia.pl/bip/dostawy,6432
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.gdynia.pl/bip/dostawy,6432
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
13.10 Oferta winna być złożona w oryginale wraz z wymaganymi dokumentami w jednej, nieprzejrzystej, zabezpieczonej w sposób trwały oraz opieczętowanej pieczątką firmową kopercie oznaczonej następująco: Urząd Miasta Gdyni, Wydział Edukacji, kancelaria ogólna na parterze Urzędu Miasta w Gdyni Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tabletów do gdyńskich szkół podstawowych oraz klas gimnazjalnych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020.
|
Numer referencyjny |
EZP 119/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa tabletów do gdyńskich szkół podstawowych oraz klas gimnazjalnych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020. Zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę tabletów w ilości 225 szt. do szkół w Gdyni.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-10-23T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG);
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające,
że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy / Zamawiającego w następujących przypadkach:
1. zmiany harmonogramu realizacji, terminów płatności lub sposobu realizacji umowy
w sytuacji obiektywnych trudności dotyczących realizacji zamówienia (np.: działania siły wyższej, niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w dostawie urządzeń, realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodujących konieczność ich skoordynowania),
2. zmiany sposobu realizacji wymagań Zamawiającego w przypadku, gdy proponowane
rozwiązania są lepsze pod względem technologicznym lub gwarantują lepszą funkcjonalność.
3. zmiany podwykonawcy za zgodą Zamawiającego (nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak podwykonawca pierwotny).
|
IV 4 4 data |
2018-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 5 |
1
|