Dostawa sprzętu mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie - Część II. 2 w Częstochowie – Część II. Numer umowy: UDA-RPSL.08.03.02.-24-086G/17-00. 3. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części: Część Nr 1 - Komputer przenośny/laptop wraz z oprogramowaniem - (szt. 1), Część Nr 2 - Rzutnik do prowadzenia szkoleń (szt. 1), Część Nr 3 - Tablica magnetyczna suchościeralna (szt. 1), Część Nr 4 - Lupa stołowa z podświetleniem (szt. 7), Część Nr 5 - Mata antystatyczna (6 szt.), Część Nr 6 - Przycinarka do glazury (2 szt.), Część Nr 7 - Drabina wielofunkcyjna (3 szt. ). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6

Data publikacji 2018-10-10
Data zakończenia 2018-10-19 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Tablice,
  • Komputery osobiste,
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634198-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 445100008, 302131006, 386521001, 301958000, 426611008, 438300000, 444232003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Dostawa sprzętu mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie - Część II.
2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie – Część II. Numer umowy: UDA-RPSL.08.03.02.-24-086G/17-00.
3.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części:
Część Nr 1 - Komputer przenośny/laptop wraz z oprogramowaniem - (szt. 1),
Część Nr 2 - Rzutnik do prowadzenia szkoleń (szt. 1),
Część Nr 3 -Tablica magnetyczna suchościeralna (szt. 1),
Część Nr 4 - Lupa stołowa z podświetleniem (szt. 7),
Część Nr 5 - Mata antystatyczna (6 szt.),
Część Nr 6 - Przycinarka do glazury (2 szt.),
Część Nr 7 - Drabina wielofunkcyjna (3 szt.).
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ (dot. Części od nr 1 do nr 7 w SIWZ) pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne.
5.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8a1fa576-7f9d-4a05-aafa-e8310380a059
Biuletyn 634198-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Regon 128105300000
Zamawiajacy adres ulica Bialska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 673 753
Zamawiajacy fax 343 651 756
Zamawiajacy email szp@data.pl
Adres strony url www.szpitalparkitka.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostawa sprzętu mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMPny w Częstochowie - Część II. 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia Tak www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalparkitka.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej na podany poniżej adres:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, Kancelaria, pok. 3.41 (II piętro).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie - Część II. 2 w Częstochowie – Część II. Numer umowy: UDA-RPSL.08.03.02.-24-086G/17-00. 3. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części: Część Nr 1 - Komputer przenośny/laptop wraz z oprogramowaniem - (szt. 1), Część Nr 2 - Rzutnik do prowadzenia szkoleń (szt. 1), Część Nr 3 - Tablica magnetyczna suchościeralna (szt. 1), Część Nr 4 - Lupa stołowa z podświetleniem (szt. 7), Część Nr 5 - Mata antystatyczna (6 szt.), Część Nr 6 - Przycinarka do glazury (2 szt.), Część Nr 7 - Drabina wielofunkcyjna (3 szt. ). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ (dot. Części od nr 1 do nr 7 w SIWZ) pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne. 5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ.
Numer referencyjny Znak sprawy: DAZ.26.074.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Dostawa sprzętu mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie - Część II. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie – Część II. Numer umowy: UDA-RPSL.08.03.02.-24-086G/17-00. 3.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części: Część Nr 1 - Komputer przenośny/laptop wraz z oprogramowaniem - (szt. 1), Część Nr 2 - Rzutnik do prowadzenia szkoleń (szt. 1), Część Nr 3 -Tablica magnetyczna suchościeralna (szt. 1), Część Nr 4 - Lupa stołowa z podświetleniem (szt. 7), Część Nr 5 - Mata antystatyczna (6 szt.), Część Nr 6 - Przycinarka do glazury (2 szt.), Część Nr 7 - Drabina wielofunkcyjna (3 szt.). 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ (dot. Części od nr 1 do nr 7 w SIWZ) pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne. 5.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu. 2.W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 niniejszej SIWZ, musi złożyć każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określone w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Opis przedmiotu zamówienia np. karty katalogowe /opisy/ foldery / prospekty / ulotki / fotografie/ oświadczenie Wykonawcy / informacje producenta oferowanego asortymentu/, potwierdzające, spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów opisanych w Załączniku Nr 6 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia /Parametry techniczne (dot. Części od nr 1 do nr 7 do SIWZ) - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem z zaznaczeniem której części i pozycji dotyczy dokument. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 2) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie RP - zgodnie ze wzorem, który stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP). Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy wskazane są w Załączniku Nr 7 do SIWZ, tj. we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2018-10-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1
IV 6 6 1. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). 2. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów, dotyczy to również podwykonawców. 2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla Części, na które składana jest oferta (dot. Części od nr 1 do nr 7). 3) Wypełnioną i podpisaną tabelę pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne oferowanego asortymentu, sporządzoną zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ, odpowiednio dla Części na które składana jest oferta. 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. --------------------------------------------------------------------------------

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputer przenośny/Laptop wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ pn.Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne. 2. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 d0o SIWZ (wzór umowy).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rzutnik do prowadzenia szkoleń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne. 2. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ (wzór umowy) .
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Tablica magnetyczna suchścieralna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195800-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ (wzór umowy)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Lupa stołowa z z podświetleniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ (wzór umowy)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mata antystatyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42661100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczbe. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku nr 7 do SIWZ (wzór umowy)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Przycinarka do glazury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43830000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne. 2. Pozostałe warunki dotyczce realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku nr 7 do SIWZ (wzór umowy)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Drabina wielofunkcyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44423200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne. 2. Pozostałe warunki dotyczce realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku nr 7 do SIWZ (wzór umowy)
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Kryterium społeczne
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)