Zakup i dostawa sprzętu dla Poradni Okulistycznej SP ZOZ MSWiA w Kielcach

Data publikacji 2018-10-22
Data zakończenia 2018-10-30 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 639389-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu dla Poradni Okulistycznej SP ZOZ MSWiA w Kielcach.szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 asortymentowo-cenowy do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na części :Część nr 1-Wyposażenie,część nr 2-Binoptometr,Część nr 3-Autorefraktometr..W zakres dostawy wchodzi również transport na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego,posadowienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego ,jak również przeszkolenie pracowników,Sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE.Zamawiający wymaga załączenia do oferty certyfikatów CE lub deklaracji zgodności CE wystawionych przez producenta na oferowany przedmiot potwierdzające,że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.Wykonawca może ,złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot majacy siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Wykonawca w okresie gwarancji będzie świadczył usługę przeglądu,konserwacji i naprawy co powinien uwzględnić w ofercie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 da569760-cd72-41c4-82eb-7075a74596e2
Biuletyn 639389-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
Regon 290391139-00034
Zamawiajacy adres ulica Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 51
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-375
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3493500, 3493521
Zamawiajacy fax 413 493 505
Zamawiajacy email m.waclawik@zozmswiakielce.pl, s.zak@zozmswiakielce.pl
Adres strony url zozmswiakielce.pl
Adres strony internetowej narzedzia zozmswiakielce.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia zozmswiakielce.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja zozmswiakielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 25-375 Kielce,ul.Wojska Polskiego 51
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu dla Poradni Okulistycznej SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Numer referencyjny 25/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa sprzętu dla Poradni Okulistycznej SP ZOZ MSWiA w Kielcach.szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 asortymentowo-cenowy do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na części :Część nr 1-Wyposażenie,część nr 2-Binoptometr,Część nr 3-Autorefraktometr..W zakres dostawy wchodzi również transport na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego,posadowienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego ,jak również przeszkolenie pracowników,Sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE.Zamawiający wymaga załączenia do oferty certyfikatów CE lub deklaracji zgodności CE wystawionych przez producenta na oferowany przedmiot potwierdzające,że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.Wykonawca może ,złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot majacy siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Wykonawca w okresie gwarancji będzie świadczył usługę przeglądu,konserwacji i naprawy co powinien uwzględnić w ofercie.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-14T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualne na dzień składania oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr2, 2a, 2b SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w ust.1lit. a) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie do oferty certyfikatów CE lub deklaracji zgodności CE wystawionych przez producenta na oferowany przedmiot potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający informuje, że niniejsza umowa zostanie sfinansowana z dotacji w rozumieniu art. 127 ust. 1 pkt 1 lit. f ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077, z późn. zm.), przyznanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie umowy zawartej pomiędzy Dotującym a Zamawiającym. Z uwagi na obowiązek - wynikający z ww. umowy -rozliczenia dotacji w terminie do dnia 14,12.2018 r. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od Umowy, bez wyznaczania dodatkowego terminu, jeśli: a) wykonanie i rozliczenie Umowy, jest niemożliwe w terminie określonym w § 2, b) dotujący przekazał Zamawiającemu oświadczenie o rozwiązaniu umowy na dofinansowanie zakupów inwestycyjnych (umowa dotacyjna), 2. W sytuacjach, o których mowa w ust. 1, Zamawiający jest uprawniony do wykonania prawa do odstąpienia w terminie 30 dni od daty, w której powziął wiadomość o przyczynie uzasadniającej odstąpienie 6. Umowa może zostać zmieniona w sytuacji: a) zmiany numeru katalogowego produktu, b) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania Umowy, e) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, f) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, g) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, h) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, i) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
IV 4 4 data 2018-10-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa wyposażenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis zakup i dostawa sprzętu dla poradni Okulistycznej SP ZOZ MSWiA w Kielcach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 asortymentowo-cenowy do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na części: Część nr1-wyposażenie.W zakres dostawy wchodzi również transport na koszt wykonawcy do siedziby Zamawiającego, posadowienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego jak również przeszkolenie pracowników. Sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE. Zamawiający wymaga załączenia do oferty certyfikatów CE lub deklaracji zgodności CE wystawionych przez producenta na oferowany przedmiot potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Wykonawca w okresie gwarancji będzie świadczył usługę przeglądu, konserwacji i naprawy co powinien uwzględnić w ofercie .
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Binoptometr
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis zakup i dostawa sprzętu dla poradni Okulistycznej SP ZOZ MSWiA w Kielcach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 asortymentowo-cenowy do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na części: Część nr 2-Binoptometr.W zakres dostawy wchodzi również transport na koszt wykonawcy do siedziby Zamawiającego, posadowienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego jak również przeszkolenie pracowników. Sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE. Zamawiający wymaga załączenia do oferty certyfikatów CE lub deklaracji zgodności CE wystawionych przez producenta na oferowany przedmiot potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Wykonawca w okresie gwarancji będzie świadczył usługę przeglądu, konserwacji i naprawy co powinien uwzględnić w ofercie .
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa autorefraktometr
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zakup i dostawa sprzętu dla poradni Okulistycznej SP ZOZ MSWiA w Kielcach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 asortymentowo-cenowy do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na części: Część nr 3-Autorefratometr. W zakres dostawy wchodzi również transport na koszt wykonawcy do siedziby Zamawiającego, posadowienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego jak również przeszkolenie pracowników. Sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE. Zamawiający wymaga załączenia do oferty certyfikatów CE lub deklaracji zgodności CE wystawionych przez producenta na oferowany przedmiot potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Wykonawca w okresie gwarancji będzie świadczył usługę przeglądu, konserwacji i naprawy co powinien uwzględnić w ofercie .
  

Criterion

Kryteria okres naprawy sprzętu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji min.24 m-ce
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)