GuidZP400 |
da569760-cd72-41c4-82eb-7075a74596e2
|
Biuletyn |
639389-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
|
Regon |
290391139-00034
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
51
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-375
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 3493500, 3493521
|
Zamawiajacy fax |
413 493 505
|
Zamawiajacy email |
m.waclawik@zozmswiakielce.pl, s.zak@zozmswiakielce.pl
|
Adres strony url |
zozmswiakielce.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
zozmswiakielce.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
zozmswiakielce.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
zozmswiakielce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie do siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
25-375 Kielce,ul.Wojska Polskiego 51
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu dla Poradni Okulistycznej SP ZOZ MSWiA w Kielcach
|
Numer referencyjny |
25/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa sprzętu dla Poradni Okulistycznej SP ZOZ MSWiA w Kielcach.szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 asortymentowo-cenowy do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na części :Część nr 1-Wyposażenie,część nr 2-Binoptometr,Część nr 3-Autorefraktometr..W zakres dostawy wchodzi również transport na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego,posadowienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego ,jak również przeszkolenie pracowników,Sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE.Zamawiający wymaga załączenia do oferty certyfikatów CE lub deklaracji zgodności CE wystawionych przez producenta na oferowany przedmiot potwierdzające,że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.Wykonawca może ,złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot majacy siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Wykonawca w okresie gwarancji będzie świadczył usługę przeglądu,konserwacji i naprawy co powinien uwzględnić w ofercie.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) aktualne na dzień składania oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr2, 2a, 2b SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w ust.1lit. a) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie do oferty certyfikatów CE lub deklaracji zgodności CE wystawionych przez producenta na oferowany przedmiot potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający informuje, że niniejsza umowa zostanie sfinansowana z dotacji w rozumieniu art. 127 ust. 1 pkt 1 lit. f ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077, z późn. zm.), przyznanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie umowy zawartej pomiędzy Dotującym a Zamawiającym. Z uwagi na obowiązek - wynikający z ww. umowy -rozliczenia dotacji w terminie do dnia 14,12.2018 r. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od Umowy, bez wyznaczania dodatkowego terminu, jeśli:
a) wykonanie i rozliczenie Umowy, jest niemożliwe w terminie określonym w § 2,
b) dotujący przekazał Zamawiającemu oświadczenie o rozwiązaniu umowy na dofinansowanie zakupów inwestycyjnych (umowa dotacyjna),
2. W sytuacjach, o których mowa w ust. 1, Zamawiający jest uprawniony do wykonania prawa do odstąpienia w terminie 30 dni od daty, w której powziął wiadomość o przyczynie uzasadniającej odstąpienie
6. Umowa może zostać zmieniona w sytuacji:
a) zmiany numeru katalogowego produktu,
b) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego,
d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania Umowy,
e) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
f) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
g) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
h) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności,
i) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
|
IV 4 4 data |
2018-10-30T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
wyposażenie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
zakup i dostawa sprzętu dla poradni Okulistycznej SP ZOZ MSWiA w Kielcach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 asortymentowo-cenowy do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na części:
Część nr1-wyposażenie.W zakres dostawy wchodzi również transport na koszt wykonawcy do siedziby Zamawiającego, posadowienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego jak również przeszkolenie pracowników. Sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE. Zamawiający wymaga załączenia do oferty certyfikatów CE lub deklaracji zgodności CE wystawionych przez producenta na oferowany przedmiot potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Wykonawca w okresie gwarancji będzie świadczył usługę przeglądu, konserwacji i naprawy co powinien uwzględnić w ofercie .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Binoptometr
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
zakup i dostawa sprzętu dla poradni Okulistycznej SP ZOZ MSWiA w Kielcach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 asortymentowo-cenowy do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na części:
Część nr 2-Binoptometr.W zakres dostawy wchodzi również transport na koszt wykonawcy do siedziby Zamawiającego, posadowienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego jak również przeszkolenie pracowników. Sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE. Zamawiający wymaga załączenia do oferty certyfikatów CE lub deklaracji zgodności CE wystawionych przez producenta na oferowany przedmiot potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Wykonawca w okresie gwarancji będzie świadczył usługę przeglądu, konserwacji i naprawy co powinien uwzględnić w ofercie .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
autorefraktometr
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zakup i dostawa sprzętu dla poradni Okulistycznej SP ZOZ MSWiA w Kielcach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 asortymentowo-cenowy do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na części:
Część nr 3-Autorefratometr. W zakres dostawy wchodzi również transport na koszt wykonawcy do siedziby Zamawiającego, posadowienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego jak również przeszkolenie pracowników. Sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE. Zamawiający wymaga załączenia do oferty certyfikatów CE lub deklaracji zgodności CE wystawionych przez producenta na oferowany przedmiot potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Wykonawca w okresie gwarancji będzie świadczył usługę przeglądu, konserwacji i naprawy co powinien uwzględnić w ofercie .
|
| |