Zakup i dostawa fabrycznie nowych (nie używanych, nie regenerowanych, wolnych od wad fizycznych, gatunku 1.) akumulatorów do pojazdów służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu i jednostek jej podległych

Data publikacji 2018-12-03
Data zakończenia 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Akumulatory ołowiowo-kwasowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656634-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 314310006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie zadania pn.: „Zakup i dostawa fabrycznie nowych (nie używanych, nie regenerowanych, wolnych od wad fizycznych, gatunku 1.) akumulatorów do pojazdów służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu i jednostek jej podległych.”

ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach zadań:
Zadanie nr 1 - akumulatory do samochodów osobowych i osobowo-terenowych;
Zadanie nr 2 - akumulatory pozostałe.

Opis przedmiotu zamówienia – OPZ dla poszczególnych Zadań określony został:
 dla Zadania nr 1: w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ.
 Dla Zadania nr 2: w Załączniku nr 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2a do SIWZ.

Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Wymagania ogólne:
Akumulatory (Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2) powinny spełniać następujące wymagania:
1. Wszystkie zaoferowane przez WYKONAWCĘ akumulatory muszą spełniać wymagania postawione przez ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie pojemności i minimalnego prądu rozruchu oraz posiadać odpowiednie gabaryty umożliwiające ich montaż w pojeździe.

2. WYKONAWCA zobowiązuje się dostarczać akumulatory fabrycznie nowe, nie używane, nie regenerowane, wolne od wad fizycznych, gatunku pierwszego.

3. Wszystkie zaoferowane przez WYKONAWCĘ akumulatory muszą posiadać min. 24 miesięczny okres gwarancji bez utraty lub ograniczenia okresu gwarancji z powodu użytkowania ich w pojazdach wyposażonych w sygnalizację uprzywilejowania w ruchu drogowym oraz urządzeń łączności radiowej.

4. Miejscem dostawy akumulatorów będą Stacje Obsługi Transportu KWP zs. w Radomiu usytuowane w:
 Radomiu, ul. Energetyków 14,
 Płocku, ul. Kilińskiego 8,
 Ostrołęce, ul. Korczaka 16,
 Siedlcach ul. Starowiejska 66
ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość wskazania innego adresu dostawy na obszarze działania Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu.

5. Dostarczone akumulatory muszą być zalane, naładowane i gotowe do zamontowania
w motocyklu/samochodzie wraz z załączoną wypełnioną kartą gwarancyjną i instrukcją obsługi
w języku polskim.

6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, zgodnie z Ustawą z dnia 24 kwietnia 2009r. o bateriach
i akumulatorach (tj. Dz. U. z 2016r., poz. 1803 z póź.zm.) zobowiązany jest do:
a) odbioru od ZAMAWIAJĄCEGO oraz przekazaniu do utylizacji zużytych akumulatorów, w ilości nie większej niż liczba dostarczonych akumulatorów – w terminie uzgodnionym z ZAMAWIAJĄCYM,
b) przekazania ZAMAWIAJĄCEMU każdorazowo – w terminie 5 dni roboczych licząc od daty odbioru od ZAMAWIAJĄCEGO zużytych akumulatorów kopii asygnaty na odebrane od ZAMAWIAJĄCEGO zużyte akumulatory oraz Karty Przekazania Odpadu zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2016r. poz. 1987 z póź.zm.).
7. Dostawy będą odbywały się cyklicznie w miarę bieżących potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO, w zależności od potrzeb warsztatowych. Termin dostaw określony został we wzorze umowy.

8. Ze strony ZAMAWIAJĄCEGO do kontaktu z WYKONAWCĄ i składania zamówień wyznacza się:
a) dla Stacji Obsługi Transportu KWP zs. w Radomiu usytuowanej w:
- Radomiu przy ul. Energetyków 14:
Józef Kurkiewicz, nr tel. 607-388-947, nr faksu (048) 345-32-35
b) dla Stacji Obsługi Transportu KWP zs. w Radomiu usytuowanej w:
- Płocku przy ul. Kilińskiego 8:
Krzysztof Jędrzejak, nr tel. 608-659-456 nr faksu (024) 266-13-78
c) dla Stacji Obsługi Transportu KWP zs. w Radomiu usytuowanej w:
- Ostrołęce przy ul. Korczaka 16:
Waldemar Aptacy, nr tel. (029) 760-13-31 nr faksu (029) 760-15-64
d) dla Stacji Obsługi Transportu KWP zs. w Radomiu usytuowanej w:
- Siedlcach przy ul. Starowiejska 66:
Krzysztof Olszewski, nr tel. (025) 643-24-44, nr faksu (025) 643-24-40

Dodatkowe informacje

GuidZP400 28ab6d93-3f12-4bee-8aa4-0076afa5f392
Biuletyn 656634-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Regon 670897379
Zamawiajacy adres ulica 11 Listopada
Zamawiajacy adres numer domu 37/59
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 483453103
Zamawiajacy fax 483452002
Zamawiajacy email monika.hernik@ra.policja.gov.pl
Adres strony url http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa fabrycznie nowych (nie używanych, nie regenerowanych, wolnych od wad fizycznych, gatunku 1.) akumulatorów do pojazdów służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu i jednostek jej podległych
Numer referencyjny 94/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Wykonanie zadania pn.: „Zakup i dostawa fabrycznie nowych (nie używanych, nie regenerowanych, wolnych od wad fizycznych, gatunku 1.) akumulatorów do pojazdów służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu i jednostek jej podległych.” ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach zadań: Zadanie nr 1 - akumulatory do samochodów osobowych i osobowo-terenowych; Zadanie nr 2 - akumulatory pozostałe. Opis przedmiotu zamówienia – OPZ dla poszczególnych Zadań określony został:  dla Zadania nr 1: w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ.  Dla Zadania nr 2: w Załączniku nr 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2a do SIWZ. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. Wymagania ogólne: Akumulatory (Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2) powinny spełniać następujące wymagania: 1. Wszystkie zaoferowane przez WYKONAWCĘ akumulatory muszą spełniać wymagania postawione przez ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie pojemności i minimalnego prądu rozruchu oraz posiadać odpowiednie gabaryty umożliwiające ich montaż w pojeździe. 2. WYKONAWCA zobowiązuje się dostarczać akumulatory fabrycznie nowe, nie używane, nie regenerowane, wolne od wad fizycznych, gatunku pierwszego. 3. Wszystkie zaoferowane przez WYKONAWCĘ akumulatory muszą posiadać min. 24 miesięczny okres gwarancji bez utraty lub ograniczenia okresu gwarancji z powodu użytkowania ich w pojazdach wyposażonych w sygnalizację uprzywilejowania w ruchu drogowym oraz urządzeń łączności radiowej. 4. Miejscem dostawy akumulatorów będą Stacje Obsługi Transportu KWP zs. w Radomiu usytuowane w:  Radomiu, ul. Energetyków 14,  Płocku, ul. Kilińskiego 8,  Ostrołęce, ul. Korczaka 16,  Siedlcach ul. Starowiejska 66 ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość wskazania innego adresu dostawy na obszarze działania Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu. 5. Dostarczone akumulatory muszą być zalane, naładowane i gotowe do zamontowania w motocyklu/samochodzie wraz z załączoną wypełnioną kartą gwarancyjną i instrukcją obsługi w języku polskim. 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, zgodnie z Ustawą z dnia 24 kwietnia 2009r. o bateriach i akumulatorach (tj. Dz. U. z 2016r., poz. 1803 z póź.zm.) zobowiązany jest do: a) odbioru od ZAMAWIAJĄCEGO oraz przekazaniu do utylizacji zużytych akumulatorów, w ilości nie większej niż liczba dostarczonych akumulatorów – w terminie uzgodnionym z ZAMAWIAJĄCYM, b) przekazania ZAMAWIAJĄCEMU każdorazowo – w terminie 5 dni roboczych licząc od daty odbioru od ZAMAWIAJĄCEGO zużytych akumulatorów kopii asygnaty na odebrane od ZAMAWIAJĄCEGO zużyte akumulatory oraz Karty Przekazania Odpadu zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2016r. poz. 1987 z póź.zm.). 7. Dostawy będą odbywały się cyklicznie w miarę bieżących potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO, w zależności od potrzeb warsztatowych. Termin dostaw określony został we wzorze umowy. 8. Ze strony ZAMAWIAJĄCEGO do kontaktu z WYKONAWCĄ i składania zamówień wyznacza się: a) dla Stacji Obsługi Transportu KWP zs. w Radomiu usytuowanej w: - Radomiu przy ul. Energetyków 14: Józef Kurkiewicz, nr tel. 607-388-947, nr faksu (048) 345-32-35 b) dla Stacji Obsługi Transportu KWP zs. w Radomiu usytuowanej w: - Płocku przy ul. Kilińskiego 8: Krzysztof Jędrzejak, nr tel. 608-659-456 nr faksu (024) 266-13-78 c) dla Stacji Obsługi Transportu KWP zs. w Radomiu usytuowanej w: - Ostrołęce przy ul. Korczaka 16: Waldemar Aptacy, nr tel. (029) 760-13-31 nr faksu (029) 760-15-64 d) dla Stacji Obsługi Transportu KWP zs. w Radomiu usytuowanej w: - Siedlcach przy ul. Starowiejska 66: Krzysztof Olszewski, nr tel. (025) 643-24-44, nr faksu (025) 643-24-40
Cpv glowny przedmiot 31431000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Informacje na temat katalogow Umowa zawarta zostanie na okres 18 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - dotyczy również podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby Zamawiający uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Pzp wskazuje, iż dla potwierdzenia spełnienia określonego warunku udziału w postępowaniu skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. Realizując dyspozycję art. 26 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i wzywając wykonawcę, który złożył ofertę najwyżej ocenioną, do przedstawienia dokumentów zamawiający nie będzie żądać od takiego wykonawcy dokumentów, w takim zakresie, w jakim je posiada lub może samodzielnie pozyskać. Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów wymienionych w § 2, § 5, §7 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy dla Zadania nr 1 - (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ – należy złożyć w oryginale) wraz z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia – stanowiącym integralną część Formularza ofertowego. 2. Formularz ofertowy dla Zadania nr 2 - (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ – należy złożyć w oryginale) wraz z Załącznikiem nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia – stanowiącym integralną część Formularza ofertowego. 3. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium - Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium. 4. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie (w formie oryginału) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ) – należy złożyć w formie oryginału
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium: dla Zadania nr 1 - w wysokości 4.500,00zł dla Zadania nr 2 - w wysokości 2.300,00zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (nazwa zamawiającego: ……………….) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ……, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu ……………., albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu ………………. z żądaniem zapłaty). Uwaga! W treści wadium składanego w formie innej niż w pieniądzu muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji! Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowią : Dla Zadania nr 1 - Załączniki nr 1a do SIWZ. Dla Zadania nr 2 - Załączniki nr 2a do SIWZ. Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza po upływie terminu przewidzianego w art. 94 ustawy Pzp. 1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY, w następujących przypadkach i na określonych poniżej warunkach: a) Dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia WYKONAWCY przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego; b) Dopuszczalna jest zmiana w zakresie producenta/producentów akumulatora wskazanego w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu parametrów technicznych nie gorszych oraz cen jednostkowych nie wyższych niż wskazane w załączniku nr 1 do umowy; c) Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych WYKONAWCY bez zmian samego WYKONAWCY (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); d) Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez ZAMAWIAJĄCEGO kwoty przeznaczonej na jej realizację jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy; 2. Strony dopuszczają waloryzację cen jednostkowych brutto w PLN o których mowa w załączniku nr 1 do umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ. 3. W przypadkach, o których mowa w ust. 2 zmiana wymaga wniosku jednej ze stron umowy. 4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1), wysokość zmiany wynagrodzenia odpowiadać będzie wysokości zmiany stawki podatku od towarów i usług. 5. W przypadkach, o których mowa w ust. 2 pkt. 2) i 3), Strona wnioskująca o zmianę wynagrodzenia obowiązana jest wykazać drugiej stronie czy i jaki wpływ zmiany te będą miały na koszty wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ. 6. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i obowiązywać będą od dnia podpisania przez Strony aneksu w tym zakresie.
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)