1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Zapewnienie stałej i nieprzerywalnej transmisji danych ze wszystkich zainstalowanych kamer monitoringu miejskiego (74 kamery) do centrum monitoringu zlokalizowanego przy ul. Polnej 1 w budynku Komisariatu Policji w Konstancinie-Jeziornie oraz (po przeniesieniu siedziby Straży Miejskiej wraz z centrum monitoringu miejskiego, do wyremontowanego budynku „Starego Ratusza”) przy ul Warszawskiej 32.
Transmisja danych ma się odbywać po światłowodach w technologii GePON zakończonych urządzeniem ONU 4x Fast Ethernet lub 1x Gigabit Ethernet o przepustowości 4x100Mb lub 1x1Gb – Zamawiający nie posiada własnej sieci światłowodowej.
Lokalizacja wszystkich kamer monitoringu:
Lokalizacja kamer obrotowych:
1. Słomczyn OSP;
2. Słomczyn szkoła;
3. Słomczyn kościół;
4. Słomczyn Jabłoniowa;
5. Wilanowska 1;
6. Mirków Plac zabaw;
7. Park zdrojowy szalet;
8. ul. Literatów wiata śmietnikowa;
9. ul. 1000 Lecia Państwa Polskiego (przy hipermarkecie „LIDL”);
10. ul. Jaworskiego x Mirkowska;
11. Hugonówka 2 ul. Mostowa;
12. Rondo Warecka, Prusa, Piłsudskiego;
13. ul. Południowa Plac zabaw;
14. Tężnia lewa strona ul. Sienkiewicza;
15. Amfiteatr widownia;
16. Tężnia prawa strona;
17. Pomnik Jana Pawła II;
18. Stragany Park ul. Źródlana;
19. Hugonówka 1 ul. Mostowa;
20. Hugonówka 3 ul. Mostowa;
21. Plac zabaw Matejki;
22. Plac zabaw Sienkiewicza;
23. Skatepark ul. Bielawska x Mirkowska;
24. ul. Mickiewicza x Wilanowska;
25. ul. Wilanowska sklep „Zorza”;
26. Rondo Jana Pawła II;
27. Rondo Armii krajowej;
28. ul. Piłsudskiego x Sobieskiego;
29. ul. Sobieskiego x Kopernika Straż Miejska;
30. ul. Warszawska X Mirkowska;
31. Skolimów przystanek ul. Rycerska x Prusa;
32. Kozia 2;
33. Kozia 1;
34. Rondo Bielawska -Mirkowska;
35. ul. Źródlana x Wierzejewskiego - Stragany Park;
36. Piłsudskiego x Sienkiewicza –Veturillo;
37. ul. Źródlana Plac zabaw;
38. Parcela Plac zabaw (bez bezpośredniego podglądu);
39. Rondo Skolimów (bez be podglądu);
40. ul. Wierzejewskiego „Stocer” (bez podglądu).
Lokalizacja kamer stacjonarnych:
41. Veturillo ul. Wilanowska;
42. Amfiteatr bok;
43. Amfiteatr tył;
44. Warszawska 32 wejście główne do budynku byłego Urzędu Gminy;
45. ul. Polna Parking byłego Urzędu Gminy;
46. Mirków 1 ul. Mirkowska;
47. Mirków 2 ul. Mirkowska;
48. ul. Kozia 3 Plac zabaw;
49. ul. Kozia 4 Plac zabaw;
50. ul. Bielawska -Skatepark 1;
51. ul. Bielawska - Skatepark 2;
(oraz bez podglądu na żywo):
52. Skatepark 3;
53. Czernidła;
54. ul. Polna były Urząd Gminy (podwórko 1);
55. ul. Polna były Urząd Gminy (podwórko 2);
57. Były Urząd Gminy (ulica 1);
58. Były Urząd Gminy (ulica 2);
59. Biletomat ul. Warszawska;
60. Cieciszew Pomnik;
61. Borowina 1;
62. Borowina 2;
63. Borowina 3;
64. Czarnów Plac zabaw;
65. Cieciszew 1 Pomnik;
66. Łęg – świetlica;
67. Łęg – Plac zabaw;
68. Łęg - wjazd;
69. Parcela skrzyżowanie ul. Baczyńskiego i Podlaskiej;
70. Parcela skrzyżowanie ul. Podlaskiej i Baczyńskiego;
71. Parcela skrzyżowanie ul. Baczyńskiego i Grzybowskiej;
72. Parcela skrzyżowanie ul. Grzybowskiej i Baczyńskiego;
73. Parcela skrzyżowanie ul. Podlaskiej i Grzybowskiej;
74. Parcela skrzyżowanie ul. Grzybowskiej i Podlaskiej;
2) Stała konserwacja zamontowanego sprzętu monitoringu wizyjnego, serwera
i komputerowych stanowisk operatorskich oraz innych elementów monitoringu miejskiego:
Urządzeń aktywnych sieci (74 szt.) w tym:
a) Kamer obrotowych (40 szt.)
b) Kamer stacjonarnych (34 szt.)
c) Stanowisk operatorskich (2 szt.)
d) Serwera i systemu ALNET (1 szt.)
- zwanego dalej „sprzętem”
Stała konserwacja będzie polegała na:
a) regulacji i konfiguracji kamer,
b) instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania systemu monitoringu,
c) opiece serwisowej serwera w tym na instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania systemowego,
d) opiece serwisowej komputerowych stanowisk operatorskich w tym na instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania systemowego,
e) serwisie kamer monitoringu miejskiego, który polegać będzie również na okresowym czyszczeniu (w tym co najmniej raz w miesiącu czyszczenie kloszy kamer), usuwaniu usterek, niesprawności i dokonywaniu napraw sprzętu oraz realizowaniu bieżących uwag przekazanych przez Zamawiającego w formie wiadomości e-mailowej lub wiadomości SMS w czasie nieprzekraczającym 8 h od czasu zgłoszenia ze strony Zamawiającego,
f) obsłudze programu ALNET, zapewnieniu działania stanowisk operatorskich i na wykonywaniu koniecznych serwisów i aktualizacji,
g) zapewnieniu, na czas naprawy, urządzeń zastępczych w przypadku ich awarii.
2. W razie awarii oraz w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany:
1) dokonać usunięcia usterek lub niesprawności, albo naprawy sprzętu
w czasie nie dłuższym niż 8 h) - licząc od godziny zgłoszenia awarii, (czas na przystąpienie do naprawy sprzętu - jedno z kryterium oceny ofert, nie dłuższy niż 8 h);
2) jeśli usunięcie usterki lub naprawa będzie trwała powyżej 8 h liczonych od dokonania zgłoszenia (czas na przystąpienie do naprawy sprzętu - jedno z kryterium oceny ofert, nie dłuższy niż 8 h) lub będzie wymagane odesłanie uszkodzonego sprzętu do serwisu – Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na własny koszt i zainstalować sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych niż uszkodzony, na czas dokonywanej naprawy i zainstalować go w miejsce uszkodzonego sprzętu;
3) w przypadku zaistnienia konieczności wysłania uszkodzonego sprzętu do serwisu – Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport na własny koszt;
4) po naprawie uszkodzonego sprzętu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć z powrotem oraz zamontować naprawiony sprzęt w miejscu pierwotnej instalacji sprzętu oraz dokonać stosownych i wymaganych konfiguracji;
5) po upływie gwarancji, za części będące przedmiotem naprawy, zapłaci Zamawiający.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
4. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności
w zakresie realizacji zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i podwykonawcy podczas realizacji zamówienia zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności opisane w pkt 4), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w przepisie art. 22 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.).
2) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną/e przez Wykonawcę do reprezentowania Go lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców.
3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy.
4) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę oraz podwykonawców osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia to: wykonywanie prac fizycznych (rozumianych jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami; pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych).
|
GuidZP400 |
2aa3e5a0-e875-46f4-b49b-bc337019f321
|
Biuletyn |
656412-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
|
Regon |
1327104500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Piaseczyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
77
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Konstancin-Jeziorna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-520
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 484 23 00 ,
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 484 23 09
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@konstancinjeziorna.pl,
|
Adres strony url |
http://konstancinjeziorna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.konstancinjeziorna.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.konstancinjeziorna.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową, kurierską lub osoboście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, Biuro Obsługi Klienta - parter budynku
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa transmisji danych z kamer do centrum monitoringu miejskiego oraz obsługi technicznej monitoringu miejskiego w 2019 roku
|
Numer referencyjny |
ZP.271.57.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Zapewnienie stałej i nieprzerywalnej transmisji danych ze wszystkich zainstalowanych kamer monitoringu miejskiego (74 kamery) do centrum monitoringu zlokalizowanego przy ul. Polnej 1 w budynku Komisariatu Policji w Konstancinie-Jeziornie oraz (po przeniesieniu siedziby Straży Miejskiej wraz z centrum monitoringu miejskiego, do wyremontowanego budynku „Starego Ratusza”) przy ul Warszawskiej 32.
Transmisja danych ma się odbywać po światłowodach w technologii GePON zakończonych urządzeniem ONU 4x Fast Ethernet lub 1x Gigabit Ethernet o przepustowości 4x100Mb lub 1x1Gb – Zamawiający nie posiada własnej sieci światłowodowej.
Lokalizacja wszystkich kamer monitoringu:
Lokalizacja kamer obrotowych:
1. Słomczyn OSP;
2. Słomczyn szkoła;
3. Słomczyn kościół;
4. Słomczyn Jabłoniowa;
5. Wilanowska 1;
6. Mirków Plac zabaw;
7. Park zdrojowy szalet;
8. ul. Literatów wiata śmietnikowa;
9. ul. 1000 Lecia Państwa Polskiego (przy hipermarkecie „LIDL”);
10. ul. Jaworskiego x Mirkowska;
11. Hugonówka 2 ul. Mostowa;
12. Rondo Warecka, Prusa, Piłsudskiego;
13. ul. Południowa Plac zabaw;
14. Tężnia lewa strona ul. Sienkiewicza;
15. Amfiteatr widownia;
16. Tężnia prawa strona;
17. Pomnik Jana Pawła II;
18. Stragany Park ul. Źródlana;
19. Hugonówka 1 ul. Mostowa;
20. Hugonówka 3 ul. Mostowa;
21. Plac zabaw Matejki;
22. Plac zabaw Sienkiewicza;
23. Skatepark ul. Bielawska x Mirkowska;
24. ul. Mickiewicza x Wilanowska;
25. ul. Wilanowska sklep „Zorza”;
26. Rondo Jana Pawła II;
27. Rondo Armii krajowej;
28. ul. Piłsudskiego x Sobieskiego;
29. ul. Sobieskiego x Kopernika Straż Miejska;
30. ul. Warszawska X Mirkowska;
31. Skolimów przystanek ul. Rycerska x Prusa;
32. Kozia 2;
33. Kozia 1;
34. Rondo Bielawska -Mirkowska;
35. ul. Źródlana x Wierzejewskiego - Stragany Park;
36. Piłsudskiego x Sienkiewicza –Veturillo;
37. ul. Źródlana Plac zabaw;
38. Parcela Plac zabaw (bez bezpośredniego podglądu);
39. Rondo Skolimów (bez be podglądu);
40. ul. Wierzejewskiego „Stocer” (bez podglądu).
Lokalizacja kamer stacjonarnych:
41. Veturillo ul. Wilanowska;
42. Amfiteatr bok;
43. Amfiteatr tył;
44. Warszawska 32 wejście główne do budynku byłego Urzędu Gminy;
45. ul. Polna Parking byłego Urzędu Gminy;
46. Mirków 1 ul. Mirkowska;
47. Mirków 2 ul. Mirkowska;
48. ul. Kozia 3 Plac zabaw;
49. ul. Kozia 4 Plac zabaw;
50. ul. Bielawska -Skatepark 1;
51. ul. Bielawska - Skatepark 2;
(oraz bez podglądu na żywo):
52. Skatepark 3;
53. Czernidła;
54. ul. Polna były Urząd Gminy (podwórko 1);
55. ul. Polna były Urząd Gminy (podwórko 2);
57. Były Urząd Gminy (ulica 1);
58. Były Urząd Gminy (ulica 2);
59. Biletomat ul. Warszawska;
60. Cieciszew Pomnik;
61. Borowina 1;
62. Borowina 2;
63. Borowina 3;
64. Czarnów Plac zabaw;
65. Cieciszew 1 Pomnik;
66. Łęg – świetlica;
67. Łęg – Plac zabaw;
68. Łęg - wjazd;
69. Parcela skrzyżowanie ul. Baczyńskiego i Podlaskiej;
70. Parcela skrzyżowanie ul. Podlaskiej i Baczyńskiego;
71. Parcela skrzyżowanie ul. Baczyńskiego i Grzybowskiej;
72. Parcela skrzyżowanie ul. Grzybowskiej i Baczyńskiego;
73. Parcela skrzyżowanie ul. Podlaskiej i Grzybowskiej;
74. Parcela skrzyżowanie ul. Grzybowskiej i Podlaskiej;
2) Stała konserwacja zamontowanego sprzętu monitoringu wizyjnego, serwera
i komputerowych stanowisk operatorskich oraz innych elementów monitoringu miejskiego:
Urządzeń aktywnych sieci (74 szt.) w tym:
a) Kamer obrotowych (40 szt.)
b) Kamer stacjonarnych (34 szt.)
c) Stanowisk operatorskich (2 szt.)
d) Serwera i systemu ALNET (1 szt.)
- zwanego dalej „sprzętem”
Stała konserwacja będzie polegała na:
a) regulacji i konfiguracji kamer,
b) instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania systemu monitoringu,
c) opiece serwisowej serwera w tym na instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania systemowego,
d) opiece serwisowej komputerowych stanowisk operatorskich w tym na instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania systemowego,
e) serwisie kamer monitoringu miejskiego, który polegać będzie również na okresowym czyszczeniu (w tym co najmniej raz w miesiącu czyszczenie kloszy kamer), usuwaniu usterek, niesprawności i dokonywaniu napraw sprzętu oraz realizowaniu bieżących uwag przekazanych przez Zamawiającego w formie wiadomości e-mailowej lub wiadomości SMS w czasie nieprzekraczającym 8 h od czasu zgłoszenia ze strony Zamawiającego,
f) obsłudze programu ALNET, zapewnieniu działania stanowisk operatorskich i na wykonywaniu koniecznych serwisów i aktualizacji,
g) zapewnieniu, na czas naprawy, urządzeń zastępczych w przypadku ich awarii.
2. W razie awarii oraz w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany:
1) dokonać usunięcia usterek lub niesprawności, albo naprawy sprzętu
w czasie nie dłuższym niż 8 h) - licząc od godziny zgłoszenia awarii, (czas na przystąpienie do naprawy sprzętu - jedno z kryterium oceny ofert, nie dłuższy niż 8 h);
2) jeśli usunięcie usterki lub naprawa będzie trwała powyżej 8 h liczonych od dokonania zgłoszenia (czas na przystąpienie do naprawy sprzętu - jedno z kryterium oceny ofert, nie dłuższy niż 8 h) lub będzie wymagane odesłanie uszkodzonego sprzętu do serwisu – Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na własny koszt i zainstalować sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych niż uszkodzony, na czas dokonywanej naprawy i zainstalować go w miejsce uszkodzonego sprzętu;
3) w przypadku zaistnienia konieczności wysłania uszkodzonego sprzętu do serwisu – Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport na własny koszt;
4) po naprawie uszkodzonego sprzętu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć z powrotem oraz zamontować naprawiony sprzęt w miejscu pierwotnej instalacji sprzętu oraz dokonać stosownych i wymaganych konfiguracji;
5) po upływie gwarancji, za części będące przedmiotem naprawy, zapłaci Zamawiający.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
4. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności
w zakresie realizacji zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i podwykonawcy podczas realizacji zamówienia zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności opisane w pkt 4), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w przepisie art. 22 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.).
2) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną/e przez Wykonawcę do reprezentowania Go lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców.
3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy.
4) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę oraz podwykonawców osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia to: wykonywanie prac fizycznych (rozumianych jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami; pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych).
|
Cpv glowny przedmiot |
72318000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej doświadczenia Wykonawcy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje jedną usługę, która odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. usługa polegająca na transmisji (przesyłem) danych po światłowodzie).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające
że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu.
UWAGA: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca zgodnie z przepisem art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu
w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje jedną usługę, która odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. usługa polegająca na transmisji (przesyłem) danych po światłowodzie).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3 pkt. 2)
lit. A, SIWZ – złoży wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 4 do SIWZ);
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, tj.:
1) zmiany w zakresie podwykonawców na wniosek Wykonawcy,
2) zmniejszenie ilości kamer obsługiwanych w monitoringu miejskim, uzasadnionego zmianą potrzeb Zamawiającego,
3) zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego w szczególności w przypadku zmniejszenia ilości kamer obsługiwanych w monitoringu miejskim,
4) zmiany lokalizacji kamer obsługiwanych w monitoringu miejskim, uzasadnionego zmianą potrzeb Zamawiającego,
5) zmiany parametrów przesyłu danych, uzasadnionych zmianą potrzeb Zamawiającego,
6) wszelkich zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
7) w zakresie wydłużenia terminu realizacji umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy,
8) w zakresie zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy, uzasadnionej potrzebami podmiotów, na rzecz których usługa jest wykonywana lub uzasadniona potrzebami Zamawiającego,
9) zmiany terminu realizacji zamówienia, uzasadnionej potrzebami Zamawiającego lub sytuacją, której nie dało się przewidzieć.
|
IV 4 4 data |
2018-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 04.05.2016 r.), dalej „RODO”, w odniesieniu do danych osobowych:
1) osób fizycznych reprezentujących Wykonawcę,
2) osób fizycznych wskazanych jako osoby do kontaktu,
3) innych osób fizycznych odpowiedzialnych za wykonanie umowy, jeżeli takie dane zostają Zamawiającemu udostępnione,
administratorem danych osobowych jest Gmina Konstancin-Jeziorna; dane kontaktowe: ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, tel.: (22) 484 23 00, e-mail: urzad@konstancinjeziorna.pl;
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Konstancin-Jeziorna jest Pan Mateusz Siek; kontakt: e-mail: iod@konstancinjeziorna.pl, tel.: 605 976 900;
dane osobowe osób, o których mowa w pkt 1 -3 powyżej, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „usługa transmisji danych z kamer do centrum monitoringu miejskiego oraz obsługi technicznej monitoringu miejskiego w 2019 roku”, nr postępowania: ZP.271.57.2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt 1 -3 powyżej, będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
dane osobowe osób, o których mowa w pkt 1 - 3 powyżej, będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez danych osobowych osób, o których mowa w pkt 1 – 3 powyżej, bezpośrednio ich dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do danych osobowych osób, o których mowa w pkt 1 – 3 powyżej, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
osoby, o których mowa w pkt 1 – 3 powyżej, posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje osobom, o których mowa w pkt 1 – 3 powyżej:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych tych osób jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|