GuidZP400 |
d0e76f20-2af8-4164-bde8-354e2b33064c
|
Biuletyn |
657291-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Suchy Las
|
Regon |
54933500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Suchy Las
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-002
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8926250
|
Zamawiajacy fax |
61 8125212
|
Zamawiajacy email |
zp@suchylas.pl
|
Adres strony url |
http://www.suchylas.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.suchylas.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.suchylas.pl/zamowienia-publiczne/
|
Oferty wnioski dostepne |
Urząd Gminy Suchy Las, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Suchy Las, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup projektora i urządzeń peryferyjnych do urzędu gminy w Suchym Lesie
|
Numer referencyjny |
ZP.271.43.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa: PROJEKTOR -1 szt.;
- dostawa: ZESTAW: KLAWIATURA + MYSZ - 20 kpl.;
- dostawa: DYSK SSD -20 szt.;
- dostawa: UPS -15 szt.;
- dostawa: SPLITTER -1 szt.;
- dostawa: OPROGRAMOWANIE BIUROWE – 2 szt.
2. Szczegółowy zakres zamówienia wynika z załącznika nr 1 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, by Wykonawca zrealizował zamówienie w terminie maksymalnie do 12 od podpisania umowy. Wykonawca może zaoferować krótszy termin (tj. do 3 dni od daty podpisania umowy lub do 7 dni od daty podpisania umowy), co spowoduje przyznanie dodatkowych punktów w jednym z kryteriów oceny ofert (TERMIN REALIZACJI).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia konieczności spełniania tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia konieczności spełniania tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) złoży oświadczenie (wg. wzoru- formularz oferty- zał. 2 do SIWZ);
b) wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 1 zamówienie o podobnym zakresie i stopniu komplikacji tj. zadania obejmujące zakresem dostawę sprzętu komputerowego lub sprzętu związanego z komputerami (np. komputery, podzespoły komputerowe, projektory multimedialne itp.), o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy);
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum, podmiot trzeci) Zamawiający uzna warunek opisany powyżej w pkt. b) za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wykaże spełnianie w/w warunku w całości dla danej części (nie dopuszcza się sumowania cząstkowego referencji poświadczających zdolność techniczną lub zawodową- warunki muszą być spełnione w całości: przez samego Wykonawcę, dowolnego uczestnika konsorcjum lub przez podmiot trzeci, na zasoby którego powołuje się Wykonawca przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu).
W przypadku Wykonawców, którzy realizowali zamówienia za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski zamawiający przeliczy wartość tych zamówień po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie określa KRYTERIÓW SELEKCJI.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający żąda złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających, ze oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, tj.:
a) dokument poświadczający, ze sprzęt spełnia kryteria środowiskowe, w tym zgodność z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych;
b) dokument poświadczający, ze sprzęt posiada deklarację zgodności CE;
c) dokument poświadczający, ze sprzęt spełnia IEC 62040-1-1 (dotyczy UPS),
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 2A do SIWZ;
2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 PZP;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zostały zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
W zamówieniu nie będzie wymagane ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Ilekroć dokumentacja postępowania wskazuje znak towarowy materiału, nazwę, producenta, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał (sprzęt) spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania Zamawiającego. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności:
- europejskie aprobaty techniczne,
- wspólne specyfikacje techniczne,
- normy międzynarodowe oraz inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne.
2. Każdorazowo, zmiana o której mowa w ust. 1, musi być zatwierdzone przez Zamawiającego przed realizacją dostawy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
4. Zmiana terminu i zakresu realizacji przedmiotu umowy:
1) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie terminu przez Zamawiającego;
2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w wyniku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
3) inne przyczyny zewnętrzne mające wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością terminowego zakończenia realizacji umowy.
5. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia wskutek zmian technologicznych:
1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
2) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
6. Zmiany osobowe:
1) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego - dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym, co wskazany w ofercie;
2) rozszerzenie lub zmniejszenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy.
7. Pozostałe zmiany:
1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. Poprzez pojęcie siły wyższej rozumie się wyjątkowe zdarzenie lub okoliczność na którą Strony nie mają wpływu i przed skutkami której nie sposób się zabezpieczyć i której nie sposób uniknąć lub przezwyciężyć, a Stronie nie można przypisać winy za wystąpienie tegoż zdarzenia lub okoliczności. Za spełniające podaną definicję uważa się między innymi: działania wojenne, akty terroru, kataklizmy, klęski żywiołowe, zdarzenia losowe oraz spowodowane zmianą obowiązujących przepisów prawa. Warunki atmosferyczne nie będą traktowane jako siła wyższa, chyba, że ich działanie było nadzwyczajne i miało istotny wpływ na wykonanie zadania.;
2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy
3) Zmiana wynagrodzenia (kwota brutto) w przypadku:
a) zmiany urzędowej stawki VAT
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
4) każdorazowo dopuszcza się zmiany, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy PZP.
8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców);
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami.
9. Każdorazowo o wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Zamawiającego, z podaniem faktycznego uzasadnienia wniosku o zmianę umowy. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. Propozycje zmian powinny zawierać: opis zmiany umowy, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany umowy na wynagrodzenie i termin realizacji.
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|