GuidZP400 |
e33f30f4-9e51-47b1-8d8d-a4e7fcb1cb0b
|
Biuletyn |
657178-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
24076379800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gen. Andersa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
47
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44121
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
261111371
|
Zamawiajacy fax |
261111232
|
Zamawiajacy email |
4wog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl
|
Adres strony url |
https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
4 Wojskowy Oddział Gospodarcz, ul. Gen. Andersa 47, 44 - 121 Gliwice (kancelaria jawna), budynek nr 7. W 4 WOG obowiązuje system przepustkowy, należy uwzględnić czasd dojścia z biura przepustek do kancelarii jawnej. Wszystkie oferty złożone po tym terminie będą zwrócone bez otwierania.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich – w podziale na 2 zadania
|
Numer referencyjny |
4WOG.1200.2712.88.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
• ZADANIE nr 1: Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich do m. Gliwice.
• ZADANIE nr 2: Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich do m. Bielsko -Biała.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki: formularz cenowy dla zadania 1 - załącznik nr 3; formularz cenowy dla zadania 2 -załącznik nr 4; opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 i 2 – załącznik 5.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną decyzję wystawioną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 z dnia 25 sierpnia 2006 r. ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2018, poz. 1541).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni dokumenty aktualne na dzień złożenia, potwierdzające okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: - aktualną decyzję wystawioną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 z dnia 25 sierpnia 2006 r. ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2018, poz. 1541).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć:
a. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
b. formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
c. formularz cenowy (stosownie do zadania) – załączniki nr 3 oraz nr 4 do SIWZ w zależności na jakie zadania wykonawca składa ofertę. Wykonawca w formularzu cenowym musi podać wszystkie wymagane dane. Formularz cenowy musi być podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika. Brak podania niniejszych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ) – treść złożonej oferty nie będzie odpowiadała treści SIWZ.tj. jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
d. pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z § 14 projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz ustawą Pzp
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47.
b. p.o. inspektora ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest: ppłk Wojciech GĘBKA tel: 261111601.
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy 4WOG.1200.2712.88.2018.
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h. posiada Pani/Pan:
i. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
ii. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
iii. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
iv. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i. nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE nr 1: Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich do m. Gliwice.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki: formularz cenowy dla zadania 1 - załącznik nr 3; formularz cenowy dla zadania 2 -załącznik nr 4; opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 i 2 – załącznik 5.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE nr 2: Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich do m. Bielsko-Biała
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki: formularz cenowy dla zadania 1 - załącznik nr 3; formularz cenowy dla zadania 2 -załącznik nr 4; opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 i 2 – załącznik 5.
|
| |