Dostawa laptopa na potrzeby projektu pn. „Nauka jako przygoda”

Data publikacji 2018-12-05
Data zakończenia 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Muzeum Ceramiki
Miejscowość Bolesławiec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657470-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa na potrzeby projektu pn. „Nauka jako przygoda”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych, niż posiadają produkty określone przez zamawiającego w niniejszej specyfikacji.
Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do:
Muzeum Ceramiki w Bolesławcu, Dział Historii Miasta, ul. Kutuzowa 14.
Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi nie później, niż w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury po zatwierdzeniu protokołu odbioru przez Zamawiającego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad9d991a-621e-4716-b365-472a3eddad56
Biuletyn 657470-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Ceramiki
Regon 23017566100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Adama Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Bolesławiec
Zamawiajacy kod pocztowy 59700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 0-75 644 22 00
Zamawiajacy fax 0-75 644 47 00
Zamawiajacy email poczta@muzeum.boleslawiec.net
Adres strony url www.muzeum.boleslawiec.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Polska - Saksonia Polska 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.muzeum.boleslawiec.net/pl/announcements
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.muzeum.boleslawiec.net/pl/announcements
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać na poniższy adres. W wypadku przesłania oferty będzie się liczyła data jej wpłynięcia do siedziby zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Ceramiki, ul. Kutuzowa 14, 59-700 Bolesławiec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa laptopa na potrzeby projektu pn. „Nauka jako przygoda”
Numer referencyjny 3/SIWZ/MC/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa na potrzeby projektu pn. „Nauka jako przygoda” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych, niż posiadają produkty określone przez zamawiającego w niniejszej specyfikacji. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do: Muzeum Ceramiki w Bolesławcu, Dział Historii Miasta, ul. Kutuzowa 14. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi nie później, niż w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury po zatwierdzeniu protokołu odbioru przez Zamawiającego
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5 niniejszej specyfikacji dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, ZAWARTE W DRUKU OFERTA. Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.” W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć odrębne oświadczenie. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
Zakresie warunkow udzialu Szczegółowa konfiguracja oferowanego produktu sporządzona przez wykonawcę w zakresie potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w załączniku 1 do SIWZ. Konfiguracja musi zawierać wykaz podzespołów z podaniem producenta, modelu i parametrów technicznych. Ponadto, jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie podzespół równoważny, to wykaz musi zawierać jego nazwę (typ, producenta) oraz dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika z podaniem parametrów technicznych. W sytuacji niezłożenia konfiguracji lub niepodania producenta, modelu, zastosowanych podzespołów i ich parametrów technicznych oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Konfigurację należy sporządzić na druku stanowiących załączniki nr 4 do niniejszej SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Druk „OFERTA” musi zawierać dane (producent, nazwa, typ, model, opis) umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Tabelę cenową i opisową oferowanego produktu ZAWARTE W DRUKU OFERTA. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Szczegółową konfigurację oferowanego produktu sporządzony przez wykonawcę w zakresie potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w załączniku 1 do SIWZ. Konfiguracja musi zawierać wykaz podzespołów z podaniem producenta, modelu i parametrów technicznych. Ponadto, jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie podzespół równoważny, to wykaz musi zawierać jego nazwę (typ, producenta) oraz dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika z podaniem parametrów technicznych. W sytuacji niezłożenia konfiguracji lub niepodania producenta, modelu, zastosowanych podzespołów i ich parametrów technicznych oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Konfigurację należy sporządzić na druku stanowiących załączniki nr 4 do niniejszej SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności. W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości brutto umowy. Zamawiający dopuszcza, w przypadku udokumentowanego wycofania z rynku, dostarczenie innego, niż wskazany w ofercie, przedmiotu zamówienia, jednak posiadającego funkcjonalność i parametry nie gorsze niż produkty zaproponowane w ofercie. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy, bezwzględnie jednak musi być pisemnie zaakceptowana przez Zamawiającego. Zmiana ta nie może spowodować zmiany w kwocie wynagrodzenia.
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Długośc okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)