GuidZP400 |
c99f5dc2-8761-49ce-882c-a7c57cf52560
|
Biuletyn |
657096-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Bursa Szkolna nr 5
|
Regon |
430418821
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pogodna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-337
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 744 44 22
|
Zamawiajacy fax |
81 744 44 22
|
Zamawiajacy email |
asuska@bs5.lublin.eu
|
Adres strony url |
www.bursa5.lublin.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Oświatowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bs5.bip.lublin.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bs5.bip.lublin.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Inny sposób: Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub faksem lub elektronicznie - za wyjątkiem(formularz oferty, formularz ofertowo-cenowy-wymagana forma pisemna) i oświadczenia wstepnego wg Zalącznika nr 3( dopuszczona forma elektroniczna) asuska@bs5.lublin.eu;fax 81 744 44 22 Bursa Szkolna nr 5 ul. Pogodna 52a, 20-337 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej nr 5 w Lublinie - 9 części na 2019 rok"
|
Numer referencyjny |
K.G 261.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej nr 5 w Lublinie zwanych dalej "artykułami żywnościowymi". 2.Dostawa artykułów żywnościowych stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostarczanie artykułów żywnościowych zgodnie z zapotrzebowaniem składanym telefonicznie, lub faksem lub e-mailem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy. 3. Miejscem dostarczenia Zamawiającemu artykułów żywnościowych są pomieszczenia w budynku Bursy Szkolnej nr 5, ul.Pogodna 52a, 20-337 Lublin zwanej dalej również "miejscem dostarczenia artykułów żywnościowych" (wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do pomieszczeń). 4. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na
9 samodzielnych części (każda nazwana jest w dalszej części S I W Z "zadaniem") z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane nazwy, produkty, wyroby spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów zdrowotnych i jakościowych.Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy,na wskazane nazwy produkty spożywcze, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w Załączniku nr 2 a-i do s.i.w.z.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający przewiduje zastosowanie do art. 34 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych prawo opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zwiększenia ilości dostaw. Prawem opcji objętych jest maksymalnie 20% zamówienia podstawowego wskazanego w SIWZ w załącznikach 2a-2i. Oznacza to ,że Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie podstawowe o wartości zgodnej z załącznikami SIWZ natomiast pozostałe 20% mogą być realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi korzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza ilości stanowiące przedmiot zamówienia. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen wskazanych w ofercie.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca nie jest zobligowany do spełnienia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, w ramach głównych dostaw wykonał niemniej niż trzy zamówienia, których przedmiotem była dostawa asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania (jedna lub więcej pozycji) o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 200 000 PLN w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania- w wysokości dla każdego z zamówień co najmniej ( w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie- minimalny warunek wartościowy zamówienia podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty): Nr zadania Poziom warunku (zł) Nr zadania Poziom warunku 9zł) 1.30 000 2. 5 000 3.40 000 4. 25 000 5. 50 0006. 25 000 7. 5 000 8. 15 000 9. 40 000. W przypadku wykonawców podających wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość tych dostaw według średniego kursu NBP na dzień w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2) Zamawiający informuje, iż "stosowna sytuacja", o której mowa w pkt.1) wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (uwzględniające co najmniej informacje podane w ppkt.2 lit.c); b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty trzecie zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt, 13-22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP; c) Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia - w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia - następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp oraz Rozdziale 4 SIWZ
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa ww art. 24 ust.1 pkt.23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji. Brak dowodów nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże Wykaz wykonanych (lub wykonywanych) dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane (są wykonywane), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane (są wykonywane) należycie ( wg wzoru stanowiącego złącznik nr 5 do SIWZ), UWAGA: dopuszcza się uwzględnienie w "Wykazie dostaw" nadal realizowanych zleceń, jednak wówczas wskazywana wartość musi dotyczyć JUŻ WYKONANYCH dostaw a nie planowej łącznej ceny takiej umowy dostawy. 1.1.dowodami, o których mowa w pkt. 1) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; 1.2. w przypadku nadal wykonywanych dostaw- referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego- dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia ( w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia ( w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony zgodnie z art. 144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają,że każda istotna zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków. a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy; b) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT - cena brutto zostanie skorygowana proporcjonalnie do poziomu zmiany stawki VAT (cena netto wnikająca z treści oferty z dn. ........./ aneksu zmieniającego zapis umowy nie ulegnie podwyższeniu); c) w przypadku niewyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy; d) w przypadku zmiany nazwy produktu, nazwy producenta - przy niezmienionym produkcie; e) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) - nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu oraz proporcjonalna korekta ceny jednostkowej; f) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie spornego produktu za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy; g) dopuszcza się zmianę artykułów objętych umową w zawiązku ze zmianą rozporządzenia Ministra Zdrowia dotyczącego środków spożywczych - zgodnie z art. 52c ust.6 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tj. Dz. U. z 2018 poz. 1541) - strony ustalą w drodze negocjacji rodzaj, ilość i cenę jednostkową wprowadzonych produktów; h) dopuszcza się możliwość zastąpienia części oferowanego przedmiotu umowy zamiennikami, jeżeli z przyczyn obiektywnych nie jest możliwa realizacja zamówienia, a produkt zamienny ma jakość nie gorszą i cenę nie wyższą niż oferowany pierwotnie. 2. Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez stronę wnioskującą.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem "tajemnica przedsiębiorstwa", lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie,że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowanie są jawne bez zastrzeżeń ( za co Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności). Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem - zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn.III CZP 74/05)
|
IV 4 4 data |
2018-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły ogólnospożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Ryby i przetwory rybne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby piekarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i Owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Drób i wyroby drobiarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |