"Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej nr 5 w Lublinie - 9 części na 2019 rok"

Data publikacji 2018-12-07
Data zakończenia 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Bursa Szkolna nr 5
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657096-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 31425003, 155000003, 152200006, 158960005, 158100009, 153000001, 151120006, 151100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej nr 5 w Lublinie zwanych dalej "artykułami żywnościowymi". 2.Dostawa artykułów żywnościowych stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostarczanie artykułów żywnościowych zgodnie z zapotrzebowaniem składanym telefonicznie, lub faksem lub e-mailem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy. 3. Miejscem dostarczenia Zamawiającemu artykułów żywnościowych są pomieszczenia w budynku Bursy Szkolnej nr 5, ul.Pogodna 52a, 20-337 Lublin zwanej dalej również "miejscem dostarczenia artykułów żywnościowych" (wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do pomieszczeń). 4. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na
9 samodzielnych części (każda nazwana jest w dalszej części S I W Z "zadaniem") z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane nazwy, produkty, wyroby spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów zdrowotnych i jakościowych.Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy,na wskazane nazwy produkty spożywcze, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w Załączniku nr 2 a-i do s.i.w.z.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c99f5dc2-8761-49ce-882c-a7c57cf52560
Biuletyn 657096-N-2018
Zamawiajacy nazwa Bursa Szkolna nr 5
Regon 430418821
Zamawiajacy adres ulica Pogodna
Zamawiajacy adres numer domu 52 A
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-337
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 744 44 22
Zamawiajacy fax 81 744 44 22
Zamawiajacy email asuska@bs5.lublin.eu
Adres strony url www.bursa5.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Oświatowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bs5.bip.lublin.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bs5.bip.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub faksem lub elektronicznie - za wyjątkiem(formularz oferty, formularz ofertowo-cenowy-wymagana forma pisemna) i oświadczenia wstepnego wg Zalącznika nr 3( dopuszczona forma elektroniczna) asuska@bs5.lublin.eu;fax 81 744 44 22 Bursa Szkolna nr 5 ul. Pogodna 52a, 20-337 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej nr 5 w Lublinie - 9 części na 2019 rok"
Numer referencyjny K.G 261.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej nr 5 w Lublinie zwanych dalej "artykułami żywnościowymi". 2.Dostawa artykułów żywnościowych stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostarczanie artykułów żywnościowych zgodnie z zapotrzebowaniem składanym telefonicznie, lub faksem lub e-mailem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy. 3. Miejscem dostarczenia Zamawiającemu artykułów żywnościowych są pomieszczenia w budynku Bursy Szkolnej nr 5, ul.Pogodna 52a, 20-337 Lublin zwanej dalej również "miejscem dostarczenia artykułów żywnościowych" (wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do pomieszczeń). 4. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 9 samodzielnych części (każda nazwana jest w dalszej części S I W Z "zadaniem") z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane nazwy, produkty, wyroby spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów zdrowotnych i jakościowych.Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy,na wskazane nazwy produkty spożywcze, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w Załączniku nr 2 a-i do s.i.w.z.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający przewiduje zastosowanie do art. 34 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych prawo opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zwiększenia ilości dostaw. Prawem opcji objętych jest maksymalnie 20% zamówienia podstawowego wskazanego w SIWZ w załącznikach 2a-2i. Oznacza to ,że Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie podstawowe o wartości zgodnej z załącznikami SIWZ natomiast pozostałe 20% mogą być realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi korzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza ilości stanowiące przedmiot zamówienia. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen wskazanych w ofercie.
Okreslenie warunkow Wykonawca nie jest zobligowany do spełnienia warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, w ramach głównych dostaw wykonał niemniej niż trzy zamówienia, których przedmiotem była dostawa asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania (jedna lub więcej pozycji) o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 200 000 PLN w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania- w wysokości dla każdego z zamówień co najmniej ( w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie- minimalny warunek wartościowy zamówienia podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty): Nr zadania Poziom warunku (zł) Nr zadania Poziom warunku 9zł) 1.30 000 2. 5 000 3.40 000 4. 25 000 5. 50 0006. 25 000 7. 5 000 8. 15 000 9. 40 000. W przypadku wykonawców podających wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość tych dostaw według średniego kursu NBP na dzień w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2) Zamawiający informuje, iż "stosowna sytuacja", o której mowa w pkt.1) wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (uwzględniające co najmniej informacje podane w ppkt.2 lit.c); b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty trzecie zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt, 13-22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP; c) Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia - w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia - następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp oraz Rozdziale 4 SIWZ 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa ww art. 24 ust.1 pkt.23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji. Brak dowodów nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże Wykaz wykonanych (lub wykonywanych) dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane (są wykonywane), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane (są wykonywane) należycie ( wg wzoru stanowiącego złącznik nr 5 do SIWZ), UWAGA: dopuszcza się uwzględnienie w "Wykazie dostaw" nadal realizowanych zleceń, jednak wówczas wskazywana wartość musi dotyczyć JUŻ WYKONANYCH dostaw a nie planowej łącznej ceny takiej umowy dostawy. 1.1.dowodami, o których mowa w pkt. 1) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; 1.2. w przypadku nadal wykonywanych dostaw- referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego- dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia ( w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia ( w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony zgodnie z art. 144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają,że każda istotna zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków. a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy; b) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT - cena brutto zostanie skorygowana proporcjonalnie do poziomu zmiany stawki VAT (cena netto wnikająca z treści oferty z dn. ........./ aneksu zmieniającego zapis umowy nie ulegnie podwyższeniu); c) w przypadku niewyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy; d) w przypadku zmiany nazwy produktu, nazwy producenta - przy niezmienionym produkcie; e) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) - nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu oraz proporcjonalna korekta ceny jednostkowej; f) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie spornego produktu za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy; g) dopuszcza się zmianę artykułów objętych umową w zawiązku ze zmianą rozporządzenia Ministra Zdrowia dotyczącego środków spożywczych - zgodnie z art. 52c ust.6 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tj. Dz. U. z 2018 poz. 1541) - strony ustalą w drodze negocjacji rodzaj, ilość i cenę jednostkową wprowadzonych produktów; h) dopuszcza się możliwość zastąpienia części oferowanego przedmiotu umowy zamiennikami, jeżeli z przyczyn obiektywnych nie jest możliwa realizacja zamówienia, a produkt zamienny ma jakość nie gorszą i cenę nie wyższą niż oferowany pierwotnie. 2. Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez stronę wnioskującą.
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem "tajemnica przedsiębiorstwa", lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie,że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowanie są jawne bez zastrzeżeń ( za co Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności). Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem - zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn.III CZP 74/05)
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Ryby i przetwory rybne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo i wyroby piekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Warzywa i Owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Drób i wyroby drobiarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)