| GuidZP400 |
aedcad4b-c10e-4c36-ac9d-f4885ad175fe
|
| Biuletyn |
658835-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Zbąszyń
|
| Regon |
970770712
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Por. Żwirki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Zbąszyń
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
64-360
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
683 866 009
|
| Zamawiajacy fax |
683 846 010
|
| Zamawiajacy email |
d.weimann@zbaszyn.pl
|
| Adres strony url |
www.zbaszyn.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zbaszyn.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji pisemnej, osobiście w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem,
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. por. Żwirki 1, 64-360 Zbąszyń, Urząd Miejski w Zbąszyniu, pok. nr 11 (sekretariat)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
UTWORZENIE ŻŁOBKA W ZBĄSZYNIU W RAMACH PROGRAMU "MALUCH+" DOSTAWA WYPOSAŻENIA - II
|
| Numer referencyjny |
RSGG.271.21.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby utworzenia żłobka w
Zbąszyniu w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
„MALUCH+” 2018. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
- Formularz cenowy. 3. Miejsce dostawy - Żłobek przy Placu Wolności 13, 64-360 Zbąszyń. 4.
Dostarczone wyposażenie musi odpowiadać wymaganiom norm PNEN oraz posiadać certyfikat wyrobu bezpiecznego i dobrej jakości. 5. Każdy produkt musi posiadać atesty higieniczne/certyfikaty/oświadczenia/karty katalogowe dotyczące dopuszczenia do użytkowania w żłobku (jeśli dotyczy). Meble powinny być dostosowane do wymagań ergonomii i spełniać wymagania
bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać oznakowanie CE. Dokumenty potwierdzające ww. wymagania
należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej wraz z dostawą. 6. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe,
pochodzące z bieżącej produkcji i wolne od obciążeń osób trzecich meble i wyposażenie z
przeznaczeniem do Żłobka, które zostały szczegółowo opisane w Formularzu cenowym. 7. Towary
składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku
polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. 8. Na dostarczone meble i wyposażenie zostanie udzielona
gwarancja (producenta). 9. Wszystkie towary stanowiące przedmiot zamówienia muszą być
zaprojektowane i wykonane w sposób minimalizujący możliwość powstawania urazów lub innych
zagrożeń dla zdrowia podczas ich użytkowania przez dzieci i spełniać wymagania funkcjonalne,
uwzględniające potrzeby oraz ograniczenia grupy wiekowej, dla której są przeznaczone (jeśli dotyczy). 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń i montażem, na koszt własny i ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego. 11. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia mebli i wyposażenia zgodnych, pod względem, jakości, kolorystyki, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w Formularzu cenowym do oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 12. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego oraz gwarantujące taką samą
funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert równoważnych w każdym przypadku przedmiotu zamówienia. Przez ofertę
równoważną należy rozumieć ofertę, która zawiera przedmiot zamówienia o takich samych
parametrach lub lepszych od rozwiązań/produktów, które zostały przedstawione w tabeli, ale jest
oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. W przypadku zaoferowania
rozwiązania/produktu równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia
zachowania cech określonych przez zamawiającego rozwiązań/produktów. W przeprowadzonym
dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z
rozwiązaniami/produktami wskazanym przez zamawiającego. Z porównania musi jednoznacznie
wynikać, iż rozwiązanie/produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od
rozwiązania/produktu wskazanego przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca powinien
precyzyjnie wyspecyfikować - w dokumentach załączonych do oferty - nazwę rozwiązania/produktu,
producenta oraz na wezwanie zamawiającego dostarczyć specyfikacje techniczne lub inne dokumenty opisujące przedmioty jak próbki, opisy, fotografie, foldery, modele lub inne podobne, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. Brak
jakichkolwiek informacji o ofercie równoważnej oznaczać będzie, że Wykonawca oferuje
rozwiązania/produkty według wymagań Zamawiającego przedstawionych w SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat
przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
wykażą należyte wykonanie co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie
stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda. Wykonawca podaje
wartość dostawy, datę wykonania i podmiot na rzecz którego dostawa została wykonana oraz
załącza dowody czy dostawa została wykonana należycie tj. referencje, opinie. W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek musi być spełniony przez
Wykonawcę samodzielnie, lub przez minimum jeden podmiot samodzielnie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak
wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości upadłości, 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o
których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym
ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
(dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane (załącznik nr 6 do
SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje
bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Zamawiający
jest podmiotem, na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane lub
są wykonywane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów. Przez
dostawy, dla których należy przedstawić dowody, uznaje się dostawy niezbędne do wykazania
spełnienia warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych: specyfikacje techniczne lub inne
dokumenty opisujące oferowane przedmioty jak próbki, opisy, fotografie, foldery, modele lub inne
podobne, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie
zamawiającego.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy wraz z wypełnionym Formularzem cenowym/wycenionymi pozycjami
załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku
bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w
pieniądzu). 3. Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie)
do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy :
a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru,
b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo podpisane przez
upoważnionych przedstawicieli podmiotów występujących wspólnie (zgodnie z art. 23 ustawy
Pzp). 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do
dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86
ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia –
załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 PLN (słownie złotych:
jeden tysiąc 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1)
pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach
bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy
wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP SA nr rachunku 45 1020 4144 0000 6102 0145
9999, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu na wyposażenie Żłobka w Zbąszyniu. 4.
Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na
rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem
dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w
przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie
przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został
złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno
wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie
związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w
okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie
wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady
zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego
wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-17T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|