UTWORZENIE ŻŁOBKA W ZBĄSZYNIU W RAMACH PROGRAMU "MALUCH+" DOSTAWA WYPOSAŻENIA - II

Data publikacji 2018-12-07
Data zakończenia 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Gmina Zbąszyń
Miejscowość Zbąszyń
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658835-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby utworzenia żłobka w
Zbąszyniu w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
„MALUCH+” 2018. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
- Formularz cenowy. 3. Miejsce dostawy - Żłobek przy Placu Wolności 13, 64-360 Zbąszyń. 4.
Dostarczone wyposażenie musi odpowiadać wymaganiom norm PNEN oraz posiadać certyfikat wyrobu bezpiecznego i dobrej jakości. 5. Każdy produkt musi posiadać atesty higieniczne/certyfikaty/oświadczenia/karty katalogowe dotyczące dopuszczenia do użytkowania w żłobku (jeśli dotyczy). Meble powinny być dostosowane do wymagań ergonomii i spełniać wymagania
bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać oznakowanie CE. Dokumenty potwierdzające ww. wymagania
należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej wraz z dostawą. 6. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe,
pochodzące z bieżącej produkcji i wolne od obciążeń osób trzecich meble i wyposażenie z
przeznaczeniem do Żłobka, które zostały szczegółowo opisane w Formularzu cenowym. 7. Towary
składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku
polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. 8. Na dostarczone meble i wyposażenie zostanie udzielona
gwarancja (producenta). 9. Wszystkie towary stanowiące przedmiot zamówienia muszą być
zaprojektowane i wykonane w sposób minimalizujący możliwość powstawania urazów lub innych
zagrożeń dla zdrowia podczas ich użytkowania przez dzieci i spełniać wymagania funkcjonalne,
uwzględniające potrzeby oraz ograniczenia grupy wiekowej, dla której są przeznaczone (jeśli dotyczy). 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń i montażem, na koszt własny i ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego. 11. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia mebli i wyposażenia zgodnych, pod względem, jakości, kolorystyki, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w Formularzu cenowym do oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 12. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego oraz gwarantujące taką samą
funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert równoważnych w każdym przypadku przedmiotu zamówienia. Przez ofertę
równoważną należy rozumieć ofertę, która zawiera przedmiot zamówienia o takich samych
parametrach lub lepszych od rozwiązań/produktów, które zostały przedstawione w tabeli, ale jest
oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. W przypadku zaoferowania
rozwiązania/produktu równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia
zachowania cech określonych przez zamawiającego rozwiązań/produktów. W przeprowadzonym
dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z
rozwiązaniami/produktami wskazanym przez zamawiającego. Z porównania musi jednoznacznie
wynikać, iż rozwiązanie/produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od
rozwiązania/produktu wskazanego przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca powinien
precyzyjnie wyspecyfikować - w dokumentach załączonych do oferty - nazwę rozwiązania/produktu,
producenta oraz na wezwanie zamawiającego dostarczyć specyfikacje techniczne lub inne dokumenty opisujące przedmioty jak próbki, opisy, fotografie, foldery, modele lub inne podobne, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. Brak
jakichkolwiek informacji o ofercie równoważnej oznaczać będzie, że Wykonawca oferuje
rozwiązania/produkty według wymagań Zamawiającego przedstawionych w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aedcad4b-c10e-4c36-ac9d-f4885ad175fe
Biuletyn 658835-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Zbąszyń
Regon 970770712
Zamawiajacy adres ulica Por. Żwirki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Zbąszyń
Zamawiajacy kod pocztowy 64-360
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 683 866 009
Zamawiajacy fax 683 846 010
Zamawiajacy email d.weimann@zbaszyn.pl
Adres strony url www.zbaszyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zbaszyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji pisemnej, osobiście w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem,
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. por. Żwirki 1, 64-360 Zbąszyń, Urząd Miejski w Zbąszyniu, pok. nr 11 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu UTWORZENIE ŻŁOBKA W ZBĄSZYNIU W RAMACH PROGRAMU "MALUCH+" DOSTAWA WYPOSAŻENIA - II
Numer referencyjny RSGG.271.21.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby utworzenia żłobka w Zbąszyniu w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2018. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy. 3. Miejsce dostawy - Żłobek przy Placu Wolności 13, 64-360 Zbąszyń. 4. Dostarczone wyposażenie musi odpowiadać wymaganiom norm PNEN oraz posiadać certyfikat wyrobu bezpiecznego i dobrej jakości. 5. Każdy produkt musi posiadać atesty higieniczne/certyfikaty/oświadczenia/karty katalogowe dotyczące dopuszczenia do użytkowania w żłobku (jeśli dotyczy). Meble powinny być dostosowane do wymagań ergonomii i spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać oznakowanie CE. Dokumenty potwierdzające ww. wymagania należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej wraz z dostawą. 6. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji i wolne od obciążeń osób trzecich meble i wyposażenie z przeznaczeniem do Żłobka, które zostały szczegółowo opisane w Formularzu cenowym. 7. Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. 8. Na dostarczone meble i wyposażenie zostanie udzielona gwarancja (producenta). 9. Wszystkie towary stanowiące przedmiot zamówienia muszą być zaprojektowane i wykonane w sposób minimalizujący możliwość powstawania urazów lub innych zagrożeń dla zdrowia podczas ich użytkowania przez dzieci i spełniać wymagania funkcjonalne, uwzględniające potrzeby oraz ograniczenia grupy wiekowej, dla której są przeznaczone (jeśli dotyczy). 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń i montażem, na koszt własny i ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego. 11. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia mebli i wyposażenia zgodnych, pod względem, jakości, kolorystyki, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w Formularzu cenowym do oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 12. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w każdym przypadku przedmiotu zamówienia. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę, która zawiera przedmiot zamówienia o takich samych parametrach lub lepszych od rozwiązań/produktów, które zostały przedstawione w tabeli, ale jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. W przypadku zaoferowania rozwiązania/produktu równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych przez zamawiającego rozwiązań/produktów. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z rozwiązaniami/produktami wskazanym przez zamawiającego. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż rozwiązanie/produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od rozwiązania/produktu wskazanego przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca powinien precyzyjnie wyspecyfikować - w dokumentach załączonych do oferty - nazwę rozwiązania/produktu, producenta oraz na wezwanie zamawiającego dostarczyć specyfikacje techniczne lub inne dokumenty opisujące przedmioty jak próbki, opisy, fotografie, foldery, modele lub inne podobne, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. Brak jakichkolwiek informacji o ofercie równoważnej oznaczać będzie, że Wykonawca oferuje rozwiązania/produkty według wymagań Zamawiającego przedstawionych w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-27T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykażą należyte wykonanie co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda. Wykonawca podaje wartość dostawy, datę wykonania i podmiot na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załącza dowody czy dostawa została wykonana należycie tj. referencje, opinie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek musi być spełniony przez Wykonawcę samodzielnie, lub przez minimum jeden podmiot samodzielnie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości upadłości, 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane (załącznik nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane lub są wykonywane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów. Przez dostawy, dla których należy przedstawić dowody, uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku zaoferowania produktów równoważnych: specyfikacje techniczne lub inne dokumenty opisujące oferowane przedmioty jak próbki, opisy, fotografie, foldery, modele lub inne podobne, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy wraz z wypełnionym Formularzem cenowym/wycenionymi pozycjami załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 3. Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy : a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli podmiotów występujących wspólnie (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP SA nr rachunku 45 1020 4144 0000 6102 0145 9999, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu na wyposażenie Żłobka w Zbąszyniu. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Skrócenie terminu wykonania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)